Waar het leukste rijden? (Eindhoven naar Losser)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Waar het leukste rijden? (Eindhoven naar Losser)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 01:00

Ja goh ik had geen inspiratie voor de titel.

Lang verhaal kort, net mijn rode draak ga ik een weekend naar Losser. We vertrekken vanuit Eindhoven. En dan komen we natuurlijk langs de Veluwe, Arnhem, Apeldoorn, Ede, Loenen. Ik ben ooit met hem op de Posbank geweest dus die kunnen we afstrepen. Omgeving Epe kennen we van de paarden Vierdaagse.


Jarenlang aan de Loonse en Drunense Duinen gestaan dus ik heb een voorkeur voor een bosrijke omgeving voor een rit van ongeveer 20 km.

Wat raden jullie aan?

Ibbel

Berichten: 49141
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Waar het leukste rijden? (Eindhoven naar Losser)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 09:36

Afslaan bij afrit Kootwijk aan de A1. Parkeren op parkeerplaats het Boveneind (200 meter van de snelweg). Opzadelen, richting radio Kootwijk en het kootwijkerzand. Succes verzekerd, en je hoeft er niet voor om te rijden :D

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 10:40

Ibbel schreef:
Afslaan bij afrit Kootwijk aan de A1. Parkeren op parkeerplaats het Boveneind (200 meter van de snelweg). Opzadelen, richting radio Kootwijk en het kootwijkerzand. Succes verzekerd, en je hoeft er niet voor om te rijden :D


Ik zag een rondje rondom de kathedraal. Is dat een aanrader?

Ibbel

Berichten: 49141
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Waar het leukste rijden? (Eindhoven naar Losser)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 13:28

Alles daar is mooi :D Maar Radio Kootwijk / de Kathedraal is wel heel indrukwekkend als je die nog nooit gezien hebt. En het beukenbos op Hoog Buurlo ook. Daar is ook nog een pauzeplek waar je je paard kunt parkeren.

ikke

Berichten: 37554
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 23:28