Ponykamp gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WupWinnie
Berichten: 26
Geregistreerd: 07-11-18

Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-23 13:02

Ik wil graag van de zomer samen met het meisje dat ik les geef op ponykamp met onze eigen pony’s. Nu ben ik 18 en is zij 12, en zag ik dat veel ponykampen tussen de 7 en 16 jaar zijn. Met eigen pony zit je al snel richting een trainingskamp, dat heeft zij 2 jaar met haar pony gedaan maar ik vind 2x per dag intensief rijden overbodig voor mijn paard. Nu is zij de afgelopen 3 dagen naar Stal Jacobs geweest, aan de filmpjes te zien is het daar erg gaaf alleen zitten hun zomerkampen vol. Wie o wie heeft aanbevelingen voor ponykampen (dus echt lol met je knol, buitenritten, etc)? Wij wonen in Gelderland aan de grens van Duitsland, dus liever niet in Groningen oid

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:32


Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:32

Je zou eens kunnen kijken bij het Reelaer. Je zou bijvoorbeeld zelf 14+ kunnen doen en het meisje de gewone crossweek. Dan rijden jullie niet samen, maar de rest van de week zijn jullie wel samen. En mocht het niveau van het meisje hoog genoeg zijn, dan zou xe waarschijnlijk ook wel kunnen aansluiten bij de 14+ groep (of de jongerentrektocht).

BxB
Berichten: 11
Geregistreerd: 21-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 21:36

Hoi!
Ik wil in de meivakantie van 2024 op ponykamp met mijn eigen pony. Ik heb alleen geen idee waar, ik wilde heel graag bij stal Jacobs op ponykamp maar ik zie net dat de dagen die voor mij in de vakantie vallen al vol zitten. De rest van de dagen heb ik geen vakantie dus dat gaat helaas niet.. nu zoek ik dus een andere plek waar ik op ponykamp of trainingskamp zou kunnen. Het allerliefste zou ik ergens heen gaan waar ze een crossterrein hebben of waar ik crosshindernisjes kan springen maar dit hoeft niet per se. Weten jullie iets?
Groetjes,
Belle☺️

LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 21:48

BxB schreef:
Hoi!
Ik wil in de meivakantie van 2024 op ponykamp met mijn eigen pony. Ik heb alleen geen idee waar, ik wilde heel graag bij stal Jacobs op ponykamp maar ik zie net dat de dagen die voor mij in de vakantie vallen al vol zitten. De rest van de dagen heb ik geen vakantie dus dat gaat helaas niet.. nu zoek ik dus een andere plek waar ik op ponykamp of trainingskamp zou kunnen. Het allerliefste zou ik ergens heen gaan waar ze een crossterrein hebben of waar ik crosshindernisjes kan springen maar dit hoeft niet per se. Weten jullie iets?
Groetjes,
Belle☺️


Als je echt een intensief trainingskamp wil mischien paard&ruiter instructieweken. Maar ik gok dat jij dan wel echt 1 van de jongste bent

BxB
Berichten: 11
Geregistreerd: 21-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 22:23

Ik heb nu iets gevonden genaamd hippische trainingsdagen, heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, wat vonden jullie ervan? Lijkt mij heel erg leuk :)

LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 19:08

BxB schreef:
Ik heb nu iets gevonden genaamd hippische trainingsdagen, heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, wat vonden jullie ervan? Lijkt mij heel erg leuk :)


Geen ervaring mee, maar als ik de website zo bekijk is het denk ik net zoiets als paard&ruiter instructie weken

Pleun_horses
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 14:29

Hey Belle ik ben vorig jaar bij samantha's trainingskamp geweest dat is heel leuk en gaan ze ook crossen je eigen pony kan mee en wordt daar in een fijne stal gezet en mag ook op de wei je krijgt ook hele fijne begeleiding miss is dat wat??

Chantiiee
Berichten: 29
Geregistreerd: 05-12-23

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 20:15

Ik zie dat dit een oud topic is maar misschien voor aankomende zomer leuk: het fjordenpaard in Drenthe. Echt heel veel leuke buitenritten en lol met je knol, je mag in overleg ook met je eigen paard gaan

Chantiiee
Berichten: 29
Geregistreerd: 05-12-23

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 20:19

Btw ik was 19 en de vriendin waar ik mee ging 15 (officieel was het vgm tm 18jaar maar dit was geen probleem) en omdat we samen waren konden we in het zelfde slaapgedeelte slapen