Samen buitenrijden omgeving Bussloo / Veluwezoom?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaraU
Berichten: 22
Geregistreerd: 15-02-20

Samen buitenrijden omgeving Bussloo / Veluwezoom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-23 19:06

Wie vindt het gezellig om af en toe af te spreken voor een buitenritje samen? Bijvoorbeeld op Bussloo, bij Loenen/Eerbeek of ergens hier niet al te ver vandaan.

Ik ben een volwassen vrouw, met een heel braaf (maar nog wat onervaren) paard. Ik zoek iemand (of meer mensen/paarden?) om een ontspannen ritje mee te maken van bv 1-2 uur. Geen gecross .

Dandelion2
Berichten: 139
Geregistreerd: 18-01-19
Woonplaats: Bussloo

Re: Samen buitenrijden omgeving Bussloo / Veluwezoom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 19:27

Hoi hoi, ik ga graag een rondje met je mee, ik kom uit dezelfde regio en ben een volwassen vrouw (46) met een braaf ervaren paardje. Tempo maakt me niets uit, buiten genieten des te meer!

demib
Berichten: 16
Geregistreerd: 17-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 19:38

Bussloo is prachtig, evenals loenen en de veluwe. Bij de Carolinahoeve kan je een mooie stop maken en kunnen de paarden ook staan.
Kom ook uit deze regio (rijd zelf in wilp/posterenk,200m van bussloo), helaas geen eigen paard :') Dus als er een over is :+

SaraU
Berichten: 22
Geregistreerd: 15-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-23 20:53

Dandelion2 schreef:
Hoi hoi, ik ga graag een rondje met je mee, ik kom uit dezelfde regio en ben een volwassen vrouw (46) met een braaf ervaren paardje. Tempo maakt me niets uit, buiten genieten des te meer!


Wat leuk, ik stuur je een pb!

SaraU
Berichten: 22
Geregistreerd: 15-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-23 21:04

demib schreef:
Bussloo is prachtig, evenals loenen en de veluwe. Bij de Carolinahoeve kan je een mooie stop maken en kunnen de paarden ook staan.
Kom ook uit deze regio (rijd zelf in wilp/posterenk,200m van bussloo), helaas geen eigen paard :') Dus als er een over is :+

Helaas geen paard over, maar bedankt voor de tip!