Paardrijvakantie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
max_m

Berichten: 119
Geregistreerd: 03-03-10
Woonplaats: Sydney

Paardrijvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 14:37

Hoi Bokkers,

Mijn zusje en ik hebben besloten dat we ons weer even helemaal Penny meisje willen voelen en zijn opzoek naar een leuke paardrijvakantie van ongeveer een week.

Er is uiteraard enorm veel keuze en vinden het altijd lastig om van een website te bepalen of het bij ons past.

We zijn beide ervaren ruiters (15 jaar + rijervaring, gewend aan jonge paarden etc) en hebben het liefst afwisselende ritten. Eventuele andere activiteiten tussendoor zouden we ook leuk vinden.

We zijn beide ook bekend met bitloos rijden en zouden het eventueel ook leuk vinden al er iets op het gebied van grondwerk bij zit.

Jullie lezen het al, we zijn flexibel :D

Het enige is, is dat we op Bonaire wonen. Dus liever niet meer dan twee vluchten hier vandaan. Vanaf hier kunnen we redelijk makkelijk naar (Zuid) Amerika en zouden ook eventueel via Nederland kunnen vliegen. Maar dan daarna niet nog een keer een lange vlucht. Dus bijvoorbeeld locaties in Europa zouden wel kunnen.

Ik ben benieuwd of iemand tips heeft voor een super toffe ruiter vakantie!

Alvast bedankt!

Aight
Berichten: 3189
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Paardrijvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 14:49

Op horseholiday kan je veel ruitervakanties vinden :) Goede ervaringen mee, dat bureau checkt zelf de vakanties dus je kan ze ook bellen voor meer informatie. De stallen waar ik tot dusver ben geweest (kroatiƫ, jordaniƫ) verzorgden ze de paarden echt goed en hadden goed tuig om. Ik zou dan ook altijd via hen boeken (of opzoeken welke stal zij aanbieden en dan direct bij de stal boeken).

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16154
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 15:42

Topics over trektochten en paardrijvakanties horen op Buitenrijden, Ruitervakanties en Trektochten. Dit topic verplaats ik daarheen.
BEU->BRT

max_m

Berichten: 119
Geregistreerd: 03-03-10
Woonplaats: Sydney

Re: Paardrijvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 17:41

@Aight, dank je voor de tip! Ga ik daar ook eens rondkijken. Er zijn zoveel websites en dan is het altijd maar de vraag welke echt doen wat ze beloven

ikke

Berichten: 37554
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 09:08

Met enig zoekwerk kun je vinden welke bedrijven aangeboden worden bij bureaus als horseholiday en soms is het de moeite waard om rechtstreeks te boeken.

Punt bij reisbureaus is dat ze vaak een afgesproken pakket aanbieden tegen een afgesproken prijs. Maar de lokatie heeft vaak veel meer mogelijkheden die wellicht beter bij je wensen passen.
Soms kun je dat via het reisbureau regelen (horseholiday is best flexibel) maar niet alle reisbureaus zijn dat en dan kun je wellicht beter rechtstreeks boeken.

Bedenk echter wel dat het niet per se goedkoper is om rechtstreeks te boeken! Je slaat weliswaar een stap over, maar daarvoor moet je alles wel zelf regelen en reisbureaus krijgen vaak kortingen omdat ze bepaalde garanties afgeven en het bedrijf werk uit handen nemen.

Als het een beetje spectaculair mag en je bereid bent te betalen: https://www.facebook.com/cumbrianheavyhorses/
Zit wel een beetje in een uithoek dus een auto huren is verstandig. Bovendien is het Lakedistrict de moeite waard om rond te rijden :D

Hingarden

Berichten: 251
Geregistreerd: 04-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 09:28

Hoe klinkt Noorwegen?.

Wij zijn erg flexibel en je kan al je wensen uitspreken.

Vanaf volgend jaar willen we ook een aantal ponykampen voor volwassenen gaan aanbieden.

De link van onze site staat in mijn onderschrift. :)