Ruiterroute zuiderheide bij Theehuis Bluk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hartje
Berichten: 1941
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Ruiterroute zuiderheide bij Theehuis Bluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-23 20:25

Vandaag waren wij op de hei bij theehuis Bluk inLaren (vlakbij Hotel de witte bergen) en ik zag daar ook mooie ruiterpaden. Weet iemand ...
- hoe ik de routes daar kan vinden?
- heb ik een vergunning nodig?
- waar parkeren jullie de auto en trailer?

annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ruiterroute zuiderheide bij Theehuis Bluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 20:35


annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ruiterroute zuiderheide bij Theehuis Bluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 20:38

ik parkeer vaak net voorbij dierenasiel crailo ( rood cirkeltje op kaartje) ( bij de hockey is een groot parkeerterrein,) dan rij je vanaf daar richting de La Place en daar ga je onder tunneltje door de zuiderheide op. ( ZH op kaartje)
Afbeelding

Lightmare
Berichten: 351
Geregistreerd: 25-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 20:48

Hee, volgens mij ben ik je tegen gekomen (ik reed met een fries). Je hebt inderdaad een vergunning nodig en er wordt ook regelmatig op vergunning gecontroleerd.
De ruiterpaden bij Bluk zijn harstikke mooi, maar wel zeer beperkt. Voor een groter rondje raad ik aan om naar de westerheide of de tafelbergheide te gaan. Deze staan alle 3 in verbinding, dus doorsteken vanaf bluk naar de westerheide en vanaf de westerheide naar de Tafelberg is ook mogelijk :)

Hartje
Berichten: 1941
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-23 23:03

Lightmare schreef:
Hee, volgens mij ben ik je tegen gekomen (ik reed met een fries). Je hebt inderdaad een vergunning nodig en er wordt ook regelmatig op vergunning gecontroleerd.
De ruiterpaden bij Bluk zijn harstikke mooi, maar wel zeer beperkt. Voor een groter rondje raad ik aan om naar de westerheide of de tafelbergheide te gaan. Deze staan alle 3 in verbinding, dus doorsteken vanaf bluk naar de westerheide en vanaf de westerheide naar de Tafelberg is ook mogelijk :)


Hi, ja klopt dat was ik :-)