Relive challenges #1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chelleke1981

Berichten: 157
Geregistreerd: 07-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 13:55

Hier ook een paar x gehad :?

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 20:05

Is er al een nieuwe challenge?

pjerJarig
Berichten: 1579
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 22:36

ja, wel benieuwd naar een nieuwe challenge. We kletsen dan wel niet zo veel in dit topic, maar zijn wel fanatiek met relive :-) in jan/feb samen weer 185km gereden.

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 22:41

pjer schreef:
ja, wel benieuwd naar een nieuwe challenge. We kletsen dan wel niet zo veel in dit topic, maar zijn wel fanatiek met relive :-) in jan/feb samen weer 185km gereden.



Iets met niet l }> llen maar poetsen ;)

pjerJarig
Berichten: 1579
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 23:00

:-D
hahaha ja idd.. en oefenen voor alle mooie ritten die we gepland hebben

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 23:03

Wij zijn vandaag weer op pad geweest!

Afbeelding

Ik ben ook weer helemaal in voor een challenge in Maart :D
Misschien iets met het aantal uren (in de zon)?

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 23:10

Heerlijk lisa_22 en zo te zien zit je in een mooi rijgebied.

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 23:26

Vandaag bijna 11 km in de hoefjes.

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 23:33

Ik zag in relive al dat jullie fanatiek geweest waren Lisa!

Hier ook wel in voor een nieuwe challenge. Wij zitten tot nu toe op 183km. Vandaag een fijne 16,5km in een heerlijke voorjaarszon.
Afbeelding

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 23:48

Das een NVVR rit als ik het goed zie chantalla. Leuk. Altijd jaloers op jullie rijgebieden.

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 23:51

Hier helaas geen rijderij dit weekend. Er heerst een virus op stal en dinsdag avond had m’n paard 39,7..
inmiddels is hij gelukkig aan de beterende hand maar z’n luchtwegen zijn nog niet oké. Sommige paarden hoesten hun longen uit hun lijf. Zo sneu om te zien. Hoop dat bij hem deze fase mee blijft vallen.

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 23:55

SjonnieZ schreef:
Das een NVVR rit als ik het goed zie chantalla. Leuk. Altijd jaloers op jullie rijgebieden.


Klopt inderdaad! “Ons” Drents Friese Wold is zo nat… Lilly heeft inmiddels haar paardenzwemdiploma… dus in de weekenden maar met de trailer op pad en dan kunnen er net zo goed mensen mee :D

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 00:12

Chantalla schreef:
SjonnieZ schreef:
Das een NVVR rit als ik het goed zie chantalla. Leuk. Altijd jaloers op jullie rijgebieden.


Klopt inderdaad! “Ons” Drents Friese Wold is zo nat… Lilly heeft inmiddels haar paardenzwemdiploma… dus in de weekenden maar met de trailer op pad en dan kunnen er net zo goed mensen mee :D


Ja joh das stukken gezelliger.
Hopelijk zakt het water nu gauw nu het wat droger is. Wat dan aangaat zit je beter hier in het zuiden. Heb 2 weken terug een rit op de meinweg gedaan en daar merkte je bijna niets meer van de vele regen, behalve dan dat het ven wat te hoog stond om zonder zwemmen over te steken. Onze weides zijn wel helaas nog steeds heel zacht, paarden staan dan ook teveel binnen.

Ik heb het 1e weekend van april een trial kampeer weekend in het heuvelland georganiseerd voor een paar NVVRs
Als het gebied bevalt en de camping ook komt ie volgend jaar op de kalender als kampeer of luxe weekend. Heb er nu al zin in.

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 09:18

Ziet er mooi uit Chantalla!
Balen van het virus op stal zeg, zijn veel paarden ziek SjonnieZ? De foto is overigens niet ons vaste rijgebied, hier moeten we even voor met de trailer op pad :)

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 09:45

Het ziet er altijd top uit Lisa. Wij gaan met pinksteren een weekend naar Den Haspel, dus dan zitten we ook in dat gebied. Dat stuk ben ik nog nooit geweest dus ik ben heel benieuwd!

Weet je toevallig ook of de parkeerplaats bij Nunspeet handig is? De Zandenbos Eperweg? Op maps ziet het er goed uit. Dat is voor ons een stukje dichterbij.

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 11:18

Oeh wat leuk!
Dat weet ik niet, maar ik wilde binnenkort nog een andere parkeerplaats in Nunspeet bekijken (speelplaats stakenberg) en kan dan de parkeerplaats Zandenbos wel even meepakken. Dan ga ik even op voorverkenning 8-)

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 11:46

Lisa_22 schreef:
Ziet er mooi uit Chantalla!
Balen van het virus op stal zeg, zijn veel paarden ziek SjonnieZ? De foto is overigens niet ons vaste rijgebied, hier moeten we even voor met de trailer op pad :)



Ah dat herken ik, voor de echt mooie gebieden moet ik ook op pad. Maar dan heb je ook wat hè

Het virus sluimert al een tijdje. Niet zo gek, ik sta op een grote stal van 80-90 paarden. De symptomen verschillen.
Sommige paarden hoesten 2 dagen en dan is het klaar, andere weken en weer andere zoals mijn paard krijgen hoge koorts maar hoesten nauwelijks. Inmiddels is z’n koorts goed onder controle maar hij knarsetand nog en je merkt dat hij rond z’n keel wat klachten heeft dus hij staat nog op rust. Van z’n weide groepje hebben nu 4-5 paarden het gehad. Alleen de oudste van 24 bijna 25 is still going strong.

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 11:57

Chantalla schreef:
Het ziet er altijd top uit Lisa. Wij gaan met pinksteren een weekend naar Den Haspel, dus dan zitten we ook in dat gebied. Dat stuk ben ik nog nooit geweest dus ik ben heel benieuwd!

Weet je toevallig ook of de parkeerplaats bij Nunspeet handig is? De Zandenbos Eperweg? Op maps ziet het er goed uit. Dat is voor ons een stukje dichterbij.



Hè jammer lopen we mekaar dan weer mis. Hoewel den Haspel ook goed klinkt. Ik ga naar het Eifel weekend. Das dichterbij voor mij en de Eifel staat al jaren op m’n bucketlist.

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 12:10

Als je dat wil doen, dan graag Lisa! Mocht je samen op pad willen, ook leuk :)

Ah balen van het virus en de koorts. Hopelijk knappen ze allemaal snel weer op.

Groot gelijk dat je naar de Eifel gaat! Het klinkt ontzettend leuk maar dat is voor mij zonder trailer al bijna 4 uur rijden, dus dat vind ik echt te ver. En mijn merrie is natuurlijk het vlakke Drenthe gewend, dus ik vind het niet eerlijk om haar dan zo ineens een week door heuvels te laten lopen.

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 12:31

Die reistijd snap ik, al is er wel rekening mee gehouden. Het is een Eifel week ipv weekend zodat er rustdagen ingebouwd kunnen worden.
Daarom ga ik nooit naar de Drenthe weekenden. 4 dagen incl reizen vind ik dan veel te kort.

Daarnaast zitten we niet in de vulkaan Eifel maar in het vlakkere gedeelte onder prüm.
En voor wie wil kan ik een tussenstop regelen.

Mss is het Limburg weekendje.. mocht de try out een succes zijn wel iets voor jou. Dit kan evt ook een paar dagen uitgebreidt worden.

Cchanny

Berichten: 8845
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-24 14:15

Jullie mogen ook altijd Ideeën aandragen hoor voor challenges. :)

Ik dacht aan iets van 60 km voor deze maand? Gemiddeld 2 per dag? Dat is voor de revalideren combinaties ook wel te doen denk ik

rollyjogered

Berichten: 200
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 16:49

krijgen jullie ook een error als je foto(‘s) wilt toevoegen na een activiteit? het werkt al een paar weken niet bij mij :(

Lisa_22
Berichten: 340
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 17:26

Ahh wat vervelend Sjonnie! Die oude paarden zijn dan wel taai zeg, dat die er nog goed vanaf zijn gekomen tot nu toe! Hopelijk knappen ze allemaal snel op!

Yes komt goed! Ik denk dat ik deze week even langs rijd en dan zal ik mijn bevindingen even delen :D en lijkt me zeker leuk om eens samen te rijden :D

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 17:41

SjonnieZ schreef:
Hier helaas geen rijderij dit weekend. Er heerst een virus op stal en dinsdag avond had m’n paard 39,7..
inmiddels is hij gelukkig aan de beterende hand maar z’n luchtwegen zijn nog niet oké. Sommige paarden hoesten hun longen uit hun lijf. Zo sneu om te zien. Hoop dat bij hem deze fase mee blijft vallen.
oh nee. Veel beterschap voor alle paardjes. Hopelijk zijn ze snel weer beter.

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 17:42

Cchanny schreef:
Jullie mogen ook altijd Ideeën aandragen hoor voor challenges. :)

Ik dacht aan iets van 60 km voor deze maand? Gemiddeld 2 per dag? Dat is voor de revalideren combinaties ook wel te doen denk ik

Ja, dat is wel een leuke.