accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-06 17:23

ik wil een ruiterkamp organiseren bij het strand
ik had aan jullie de vraag of jullie meer accomodaties weet (waar je met eigenpaard kunt blijven)
ik ken nu al burg-haamstede en schoorl

Sellino
Berichten: 139
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Noordwijkerhout

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 00:46

Wil je echt een ruiterkamp organiseren voor een langere tijd met kinderen of wil je prive met een grotere groep op vakantie?

Ik woon in Noordwijkerhout en sta met mijn paard bij manege Bakker. Er is geen ruimte voor overnachting maar we hebben wel vaak vakantiegangers die een weekend, een week of soms zelfs een maand komen staan bij ons. In de zomer staan veel vaste pensionklanten op het land en zijn er altijd wel wat boxen leeg. Verder zijn er diverse campings en hotels bij ons in de buurt.

Je bent vanaf stal binnen 5 minuten in het bos en binnen een kwartier op het strand. Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar wel handig voor de info. de website is http://www.manege.nl maar is nog under construction. Foto's moeten er dus nog op.

Als je echt een alles in één accomodatie zoekt, die zijn er bij ons in de buurt niet helaas.... Suc6.

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 14:05

nou het liefst had ik wel alles bij elkaar in..
ik wil inderdaad een ruiterkamp organiseren met een groep hier uit de buurt.

Sellino
Berichten: 139
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Noordwijkerhout

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:35

Ok succes dan. Ik denk dat je dan toch meer richting Noord Holland of misschien Zeeland moet gaan kijken. Hier in de buurt kan dat iig niet.

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 20:46

nouja ik ga lekker aan het zoeken.

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:08

Zie dat je in Burgh-Haamstede bent geweest, leuk......
Waarom ga je niet naar Drenthe/Veluwe, daar stikt het van de mogelijkheden, wij zijn er nu een aantal keren geweest en het is veel uitgebreider als hier(B-H)lekker de ruimte, ik zou het wel weten..

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 14:21

Ik ben nog nooit in Burg-Haamstede geweest..alleen dat ik daar een plek had gevonden op int.
Maar zoals bossen dat heb ik hier altijd en strand niet..En het groepje waarmee ik ga woont dus ook allemaal hier in de buurt en dus allemaal bos tot hun beschikking.

Antheman

Berichten: 11832
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:47

Hoeve t Wed in Drenthe kun je ook proberen.

Waratje
Berichten: 10177
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Bennekom

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:48

Da's niet echt bij het strand Haha!

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 21:24

nouja kijk als het niet bij het strand kan is het ook okay maar omdat wij hier allemaal bos tot onze beschikking hebben is strand voor ons best een keer leuk..

ikke

Berichten: 37643
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:52

xxitsmexx schreef:
nouja kijk als het niet bij het strand kan is het ook okay maar omdat wij hier allemaal bos tot onze beschikking hebben is strand voor ons best een keer leuk..

Dat klopt en Lisiduna is niet echt een verkeerde plek, bij gebrek aan beter......
Binnen de NVVR hebben we al een aantal keren geprobeerd een betere lokatie te vinden, zowel de plek als de bereikbaarheid, maar de resultaten zijn nooit erg bemoedigend geweest, vandaar dat we dit jaar er maar weer naartoe gaan.
Ik had in stilte gehoopt dat je zoektocht iets zou opleveren, maar kennelijk is er dus echt niks aan de kust voor een groep...........

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 08:33

nee..nouja ik heb er 2 gevonden maar nog weinig op terug gehoofd..maar het is pas voor mei dus kan nog ff..Ja en hoop datik wat vind

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:53

Er moet genoeg hier in de buurt zijn, Renesse, manege Grol of i.d.d Lisi duna, zit je mooier qua locatie en op de andere eilanden zitten ook vast goede acco's.
In Burgh-Haamstede zit ook Stoeterij Woodstock nog, kun je een caravan bij huren, geloof ik, ook rommelig, maar dat is (bijna) overal wel zo.....

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:11

weet je site's van die plekken??

ikke

Berichten: 37643
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 23:10

mammaslamma schreef:
Er moet genoeg hier in de buurt zijn, Renesse, manege Grol of i.d.d Lisi duna, zit je mooier qua locatie en op de andere eilanden zitten ook vast goede acco's.
In Burgh-Haamstede zit ook Stoeterij Woodstock nog, kun je een caravan bij huren, geloof ik, ook rommelig, maar dat is (bijna) overal wel zo.....

Ik ben meer dan dertig jaar bij je op vakantie geweest, ik weet zo hier en daar dus wel een beetje de weg in die hoek van NL, maar zelfs de persoonlijke contacten die ik daar heb, leveren geen bruikbare lokaties.
We zijn het niveau van jeugdponykamp een beetje ontgroeit, dus enige eisen stellen we wel aan een accomodatie. Ik vindt het echter wel opvallend dat ik hier op de Veluwe accomodatie te kust en te keur heb, echt voor elk wat wils en dat het in Zeeland vrijwel onmogelijk is om een fatsoelijke lokatie te vinden. Het is hier toch zeker niet minder toeristisch als bij jullie...........

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: accomodatie voor ruiterkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 23:45

Wat mij opviel in Drenthe, is dat er veel minder toeristen zijn als hier bij ons, en dat het daar veel beter geregeld is qua rijden/mennen.........
Hier is ander toerisme, niet gericht op ruiters/menners en in Drenthe/Veluwe is het gericht op fietsers en ruiters, super ideaal dus!
Er is hier van alles te huur, keus zat, alleen wil je op een manege, wordt het de bovengenoemde, meer is er niet, maar boek je iets bij Landal ofzo, is er altijd wel een weitje te regelen.........