Ruiterbewijs omg Venlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Folkertje

Berichten: 101
Geregistreerd: 23-02-05

Ruiterbewijs omg Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 18:45

Zoals de titel het al zegt (ik weet niet of dit hier goed staat ,, sorry anders Bloos ) Ik vroeg me af waar je je ruiterbewijs kunt halen in de omgeving van Venlo..??

Groetjes

Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Re: Ruiterbewijs omg Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:48

Bij manege venlo toch gewoon? Ik heb daar trouwens ook gereden, ik woon in Venlo Haha!

Folkertje

Berichten: 101
Geregistreerd: 23-02-05

Re: Ruiterbewijs omg Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 20:37

ben der ook net achter gekomen

SLOTJEE

Dieuw
Berichten: 3
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Limburg

Re: Ruiterbewijs omg Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 21:24

Ik woon ook in de buurt. In omgeving Horst, en ik vraag het me ook al een tijdje af. Is dat op Manege Venlo ook voor ruiters die niet lid zijn van de manege??
xxx

Mandy30
Berichten: 37
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Ruiterbewijs omg Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:45

Bij manege de Boschhoeve in Soerendonck. Is een uurtje bij Venlo vandaan. Gemiddeld twee keer per jaar wordt deze cursus gegeven. Je kunt daar dan ook intern blijven. Je krijgt elke dag les in de oefeningen die voor het ruiterbewijs moet kennen en je maakt iedere dag een buitenrit door het dorp (wat ook tot het ruiterbewijs behoort). Verder is het er gewoon kei gezellig.
www.de-boschhoeve.nl

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: Ruiterbewijs omg Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:27

Dieuw schreef:
Ik woon ook in de buurt. In omgeving Horst, en ik vraag het me ook al een tijdje af. Is dat op Manege Venlo ook voor ruiters die niet lid zijn van de manege??
xxx


Waar woon je dan als vragen mag? Ik kom nl. ook uit de buurt van Horst (sevenum)
Ik wil ook graag weten of het ook voor ruiters is die geen lid zijn van de manege.