Ervaringen met camping Boszicht in Laag Soeren gevraagd.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Ervaringen met camping Boszicht in Laag Soeren gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:19

Haha ik kende ze niet eens zo goed hoor Knipoog Maar we hebben allemaal dezelfde hobby en deden verder alles buiten. Dus alleen slapen in de hut is dan wel te doen Knipoog

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Re: Ervaringen met camping Boszicht in Laag Soeren gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 14:26

@ Djilan: Ik zie heel vaak van moderators de reactie: Graag on-topic blijven.

Zou jij dat als moderator dan zelf ook willen doen? Zodat ik echt te weten kom hoe de ervaringen met de camping zijn.
Is leuk om te weten hoor, dat je het gezellig had met 5 mensen, maar niet echt de reacties waar ik wat aan heb Knipoog

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Ervaringen met camping Boszicht in Laag Soeren gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:28

Snap ik Silence, maar dit was op de vraag van iemand of je met 2 personen wel of niet makkelijk in een blokhut kan. Nou ja dus, zelfs met 5. Dat het gezellig was is idd offtopic. Zal het niet meer doen Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Ervaringen met camping Boszicht in Laag Soeren gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:29

Nou nou zeg Silence... Djilan wil je alleen maar leuk advies geven en spreekt haar enthousiasme uit over Boszicht. Beetje banketstaaf zeg om dit nu specifiek tegen haar te zeggen Verward Volgens mij ging je zelf toch ook offtopic met ons over de vliegenspray enzo Verward

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Re: Ervaringen met camping Boszicht in Laag Soeren gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:39

En hier nog iemand die heeeel enthousiast is over camping boszicht. Ik ben er 2 jaar geleden geweest en het was er echt super! Paarden stonden er heerlijk en waren direct "gewend" en totaal niet gestressd.
We hadden een blokhut gehuurd maar de boerderij stond leeg dus mochten we in de boerderij zonder bij te betalen! Dat vonden we echt top!

Ik heb daar echt mijn leukste vakantie ever gehad. 's ochtends voordat we gingen ontbijten eerst de paardjes begroeten, die dan ook nog heerlijk lui in de wei lagen. Echt als ik er aan terugdenk krijg ik weer dat fijne relaxte vakantiegevoel.

Mijn paardje was toen nog maar net 4 jaar en nog maar heel kort onder het zadel. We hebben niet zulke lange tochten gemaakt. Je zat zo in het bos wat ideaal was met mijn nog niet verkeersmakke paardje.

Echt een aanrader!! (denk dat ik ook maar weer eens ga boeken... Haha! )