knhs instructie weken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yaratje
Berichten: 23
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: dordrecht

knhs instructie weken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 14:27

Hey allemaal!

Ik hoop dat m'n berichtje hier goed staat Knipoog !!

Ik vroeg me af of er mensen zijn hier die naar de instructie weken van de knhs gaan, of weleens zijn geweest?!
Een paar jaar gelede ging ik met m'n pony naar de allround pony's en wilde dit jaar graag naar de SGW paarden. Maar ivb met school en toetsweken gaat dat niet. Dan blijft er alleen nog allround paarden voor me over. Met mijn moeder als reactie "zullen daar wel kinderen van jouw leeftijd bij zijn" Ik ben 15. Het is idd wel logies dat ze zoiets opmerkt. Want deze week valt voor mij onder me laatste school week (boeken inleveren en cijfercontrole)Dus bij hoeveel andere kinderen zal dit niet ook het geval zijn. Ook omdat het natuurlijk paarden zijn!

Aan jullie dus mijn vraag, kennen jullie mensen of zijn jullie er zelf weleens geweest. Zal het voor iemand van 15 leuk zijn kwa leeftijd. Oké je komt daar allemaal voor je paard maar is het dan na het rijden ook nog leuk voor mij?!

Alvast super bedankt allemaal Lachen !!

umay

Berichten: 275
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Hoogeveen

Re: knhs instructie weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:33

hey

ik ben ok nog nooit op zoon instructie week geweest ma ik ga dit jaar wel mee doen. kheb me opgegeven voor de allround paarden in de week van 18 t/m 22 juni. ik ben een jongen 20 jaar dan want ben in feb jarig ma ik zou ok nie weten welke leeftijden er allemaal mee doen, ma zie je dan wel weer jah.. iedereen die daar komt houd van paarden en doet mee om wat te leren en lol ta maken, dus leeftijd maakt dan nie zo heel veel uit denk ik. gewoon gezellig maken met de groep!

groetjes Bjorn

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Re: knhs instructie weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:34


blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: knhs instructie weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:34

Is hier niet al een topic over? Bloos

umay

Berichten: 275
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Hoogeveen

Re: knhs instructie weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:49

weet ik nie waar staat hij anders dan?

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Re: knhs instructie weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:11


Anoniem

Re: knhs instructie weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:25

Gebruik inderdaad even de zoekfunctie, er zijn hopen topics over dit onderwerp, en onderhand is er voor elke week wel een eigen kletstopic Lachen

Slotje.