Stoeterij Woodstock.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HannahBerman

Berichten: 42
Geregistreerd: 05-09-06

Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 12:21

Ik heb gezocht naar oude topics over Stoeterij woodstock. Maar die waren zo oud!
Dus ik begin een nieuwe.
Ik wou even mijn verhaal kwijt.
Zoek je een leuke locatie in Zeeland (Burgh-Haamstede) om lekker uit te waaien in het bos? Of het strand?
Ga dan absoluut naar stoeterij woodstock. Het maakt niet uit als je iets te laat bent voor je les. En je rijd maximaal met zijn 5en in een les. Heerlijke lieve paarden waar je heel veel van leert omdat ze niet echt manege paarden zijn Haha! Ik heb laatst nog 2 strandritten gemaakt alleen met de instructrice: natascha. En het was heel erg gezellig. Ik maakte een strandrit van 3 uur. We begonnen in het bos, dan ga via het bos naar het strand, waar je er lekker kan uitwaaien in een snelle galop. Dan ga je eventjes het water en dan loop je door het water naar een overgang waar je dan weer door de duinen of het bos gaat. Het is echt prachtig en zelf kreeg ik door hoeveel geluk je hebt om als Amsterdammertje ongeveer elke maand een strandrit of wat lessen in de vrije natuur kan maken. Ik rijd al ongeveer 3/4 jaar af en toe bij Natascha (Die zelf de eigenaar is van de stoeterij: meer info: http://www.stoeterijwoodstock.tk) als ik in Haamstede ben voor mijn opa. Ze heeft me veel geleerd en bij Natascha staat het verzorgen, genieten en de gezondheid van het paard voorop! Natascha geeft les in het Nederlands en in het Duits. Ze spreekt bijde talen vloeiend en je kan haar altijd verstaan. In de zomer zijn er altijd veel kinderen op de manege waar ik dan ongeveer elke dag een les mee rijd of de paarden mee verzorg. Ik kan dit echt aanraden want als je er 1 x bent geweest, wil er echt nooit meer weg! (wat een beetje mijn probleem is, heimwee naar de geweldige paarden en de natuur en natuurlijk mijn vrienden)

Spreekt dit je aan?
Kijk dan op http://www.stoeterijwoodstock.tk
Of google stoeterij woodstock op.

Heeft iemand daar ook gereden? Toevallig iemand die ik ken? Reageer dan eventjes!

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 14:01

Prima een positief verhaal, maar je moet niet alles ophemelen, waar de paarden staan is het gebouw erg slecht, de bak is niet te rijden, vol met plassen, dus ook wat negatieve punten...........
De paarden zien er goed uit en niet typische manegepaarden i.d.d, dus voor het buitenrijden is het prima, niet voor les in de bak.

Yavanna

Berichten: 2658
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 14:04

En ik vind het ook raar dat je te laat in je les kan komen. Lessen is lessen, en dan hoor je op tijd te zijn. Voor de rest zien de paarden er wel leuk uit ja. En ook fijn dat je in kleine groepen kan, maar dat te laat komen vind ik persoonlijk al een minpunt.

HannahBerman

Berichten: 42
Geregistreerd: 05-09-06

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 20:52

Het is waar het is niet allemaal even luxe. Maar daar gaat het rijden niet om vind ik. Ik bedoel trouwens ook niet dat je heel erg te laat kan komen, alleen ze word niet boos om 5 minuutjes ofzo. En dat geeft een gevoel dat het een beetje van jezelf is.

HannahBerman

Berichten: 42
Geregistreerd: 05-09-06

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 20:58

mammaslamma schreef:
Prima een positief verhaal, maar je moet niet alles ophemelen, waar de paarden staan is het gebouw erg slecht, de bak is niet te rijden, vol met plassen, dus ook wat negatieve punten...........
De paarden zien er goed uit en niet typische manegepaarden i.d.d, dus voor het buitenrijden is het prima, niet voor les in de bak.


Trouwens, in de zomer rijd ik elke dag in de bak. Prima te doen hoor.. Trouwens ik ken jou! Annemarie zei dat jij haar tante bent. Ik ben Hannah uit Amsterdam. Mijn opa woont tegen over Buth en ik was ook mee naar de burgse dag.. Toch vind ik de reactie niet heel vriendelijk.. Als jij nu een stoeterij wou beginnen, zou jij je dan zo'n luxe gebouw kunnen veroorloven? Het gaat om het rijden wat er erg leuk is.. en ze heeft paarden die geschikt zijn voor buiten en voor in de bak! Heeft u daar wel eens gereden? Ik doe het zo vaak mogelijk dus..

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:29

Het is niet ON vriendelijk bedoeld, gewoon eerlijk, als je iets aanbeveeld, moet je ook kunnen verwachten dat mensen daar op reageren en dat kan zowel positief als negatief zijn..........
Zoals gezegd zien de paarden er prima uit en om buiten te rijden is het super, maar je moet er nu niet komen, onze groom staat daar met een paard en er valt dus niet te oefenen, beetje rondhobbelen alla, maar wil je dressuurgericht rijden, is het niet te doen.
En i.d.d Anne Marie is ons nichtje en soms ook onze groom.

HannahBerman

Berichten: 42
Geregistreerd: 05-09-06

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 16:19

Nee nu met de regen is het niet fijn nee, maar dat is altijd zo in buiten bakken! Behalve als ze overdekt zijn.. Maarja.. Annemarie en Madeleen zijn hele goede vriendinnen van mij Haha!

HannahBerman

Berichten: 42
Geregistreerd: 05-09-06

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 18:54

Meer mensen reactie? Ik hou wel van reacties, ken je de stoeterij? Laat dan plies even een berichtje achter!! Altijd leuk, al is hen 1 zin!

HannahBerman

Berichten: 42
Geregistreerd: 05-09-06

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 11:25

Niemand anders?

Annemarie_
Berichten: 1783
Geregistreerd: 29-07-06

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:58

Ja stoeterij woodstock ligt vlakbij ons. Knap dat die Natascha het allemaal zo in haar eentje doet. De paarden zien er altijd goed uit.
De bak is idd niet fijn om te dressuren, maar gewoon een beetje erin leren rijden kan hartstikke goed!

HannahBerman

Berichten: 42
Geregistreerd: 05-09-06

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 16:02

Goedzo Marie [L] Hhaa

Bambino
Berichten: 2168
Geregistreerd: 25-09-04

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:08

Ja ik ken het HELAAS ook ja maar dan alles negatief ipv positief als ik eerlijk ben sorry

ikke

Berichten: 37648
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Stoeterij Woodstock.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:33

HannahBerman schreef:
Meer mensen reactie? Ik hou wel van reacties, ken je de stoeterij? Laat dan plies even een berichtje achter!! Altijd leuk, al is hen 1 zin!

Het ligt geografisch niet op de meest geweldige lokatie om met paarden op vakantie te gaan, zeker als de kust je doel is.
Nu ja, ik kom al 40 jaar op Schouwen en daarmee heb ik ondertussen zo mijn voorkeuren.......