vakantie in zeeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NN44
Berichten: 1787
Geregistreerd: 06-06-05

vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 20:03

hoi
ik weet dat er meerdere topics zijn over vakantie met je paard, maar ik kon er geen een vinden die specifiek over zeeland ging.
Het is de bedoeling dat we met 2 paarden en 4 personen op vakantie gaan in zeeland. Weet iemand een leuke plaats? We zijn op zoek naar een appartement met het liefst de stallen zo dichtbij mogelijk. Ook willen we graag in de buurt van het strand. Er moeten ook andere leuke dingen te doen zijn buiten paardrijden. Misschien kunnen jullie je eigen ervaringen vertellen? Ik vond op internet namelijk zoveel, dat ik echt niet meer weet waar ik heen moet.

NN44
Berichten: 1787
Geregistreerd: 06-06-05

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 20:03

We gaan trouwens een weekend..

Malibu_
Berichten: 1392
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Oud-Vossemeer

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:04

Heeee.. jij woont in bergen op zoom Haha! Ik zoek namelijk ook een kamp ergens in zeeland. ik woon daar toevallig ook ( oud-vossemeer Knipoog )

kikco
Berichten: 181
Geregistreerd: 29-10-04
Woonplaats: loon op zand

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:05

ja ik ben ook op zoek maar dan voor 2 paarden en 2 personen een weekend maar ik wil niet op een manege weet je iets pb dan ev

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:07

Nieuwvliet kun je proberen, Paardensportscentrum Nieuwvliet.
Kun je de gegevens nu niet vinden moet je me maar even een berichtje sturen, dan zoek ik het voor je op.
Manege staat pal aan de zeedijk,en ze verhuren er mooie appartementen.Stallen zijn ook erg netjes!

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:48

Hier in Burgh-Haamdstede zit je super, direct aan het bos en strand, je mag het hele jaar het strand op, zomers maar 1 kant op, maar dat is wel de mooiste kant.
Als je je paarden op de manege zet, kunnen ze de wei in, direct naast de manege liggen hele mooie appartementen van Landal, recht tegen over is ook een Landal park, keus zat.
Manege heet Lisidina, niet luxe, verzorging is prima.
Verder is er nog stoeterij woodstock, goede verzorging maar verder van het strand en geen huisjes in de buurt.

NN44
Berichten: 1787
Geregistreerd: 06-06-05

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 13:06

bedankt voor de reacties! ik was er nog vergeten bij te zetten: ik heb het liefst dat de paarden gewoon dag en nacht in de wei kunnen. Ik zal eens even gaan google-en op jullie tips!

NN44
Berichten: 1787
Geregistreerd: 06-06-05

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 13:20

ik heb even gekeken.. heb over Nieuwvliet wel een site kunnen vinden, maar ik kon hem niet openen. Over Burgh-Haamstede heb ik ook sites gevonden, maar ik kan nergens echt specifieke informatie vinden.. misschien kan iemand een link geven?

Anoniem

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:30


NN44
Berichten: 1787
Geregistreerd: 06-06-05

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 10:43

bedankt voor de tip! staan hele leuke sites bij!

Isabelliej

Berichten: 392
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: vakantie in zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:08

Je zou in vrouwenpolder is bij de paardekreek kunnen kijken.