gewoon vertrekken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XXXX2015
Berichten: 1790
Geregistreerd: 26-01-01
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: gewoon vertrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:02

ik bedoelde eigenlijk de TS.. de woestijn trekt mij niet zo, maar zoals je het beschrijft is het tof hoor!

ik heb wel eens gelezen van een oudere man die met zijn fjord aan de hand door heel nederland trok.. zoiets lijkt me geweldig
heb een x een trektocht gemaakt meteen vriendin met gehuurde lieve fjord met huifkar. een weekje maar, maar na die week waren we echt volkomen onthaast ondanks toch wat avonturen (bijv een ontsnapte hengst die ineens in de nek van de fjord hing enzo)

Huertecilla

Berichten: 26864
Geregistreerd: 19-02-03

Re: gewoon vertrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:45

ikke schreef:
Maarre, voor die DVD hoef je toch helemaal niet dat hele stuk te doen? Je kunt gewoon een "parkoers" van 30 - 40 km uitzetten. Met wat handig gekozen camerapunten ziet geen hond dat je maar een klein stukkie doet.


Klopt dat zie je (wel degelijk!) veel, van die verlakkerij. Is ook wat ik op het langeafstandrijdergilde tegen heb. Niet mijn doel, niet mijn stijl. Ik weeg bijvoorbeeld paardlief voor en na op de weegbrug aan de overkant en dat moet je niet willen neppen. Net als de hoeven. Idem rest van het proces. dat is nu net waar het om gáát. Voor blond amusement moet je bij Disney zijn met die maffe Oceans of Fire en dergelijke.

Je maakt me echter wel heel duidelijk dat het eigenlijk geen goed idee is. Het is veel werk en kostbaar waarbij de doelgroep klein is.
Kan ik beter een goed verslag met fotos op een beschermd deel van mijn site zetten. Nog beter, me op de trip(s) concentreren Haha!
Nu de paarden verweiden en vanavond als het wat koeler is een lekker lange bergrit maken. Gelijk het aangepaste viltdek en de toch weer wat veranderde verlichting testen.
Julie ook veel plezier.

hc

Huertecilla

Berichten: 26864
Geregistreerd: 19-02-03

Re: gewoon vertrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:43

Leuke foto gekregen van de weg naar het observatorium in de Sierra de los Filabres.
Zeg dag 3 van de woestijntrip in voorbereiding Haha!

http://img410.imageshack.us/img410/4584 ... 924fv9.jpg

Uiteraard geen hoogzomer-foto maar geeft het toch een aardig idee van de klimaatextremen.
Hoogzomer wil je namelijk niet door de woestijn aan de voet van deze Sierra Pling

hc