Weekendje Oostende!! ook strandrit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Weekendje Oostende!! ook strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 20:48

Hoi Hoi,

heb net een weekendje Oostende geboekt met vriendinnetje! Heerlijk aan het strand luieren, flaneren op de boulevard, mosselen eten en s avonds naar de club.
Nu nog 1 ding: een gave strandrit in rengalop...waar oh waar?

Alle tips zijn welkom!

Anoniem

Re: Weekendje Oostende!! ook strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:12


Just_horses

Berichten: 82
Geregistreerd: 02-02-06

Re: Weekendje Oostende!! ook strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 14:56

Ik ga ook soms naar Oostende, en daar zie ik vaak paarden over het strand lopen Lachen.. Mijn papa zei me eens dat er daar een stal ligt waar je paarden kan huren.. (In Mariakerke, dat ligt 1 à 2km van oostende, kan je zelfs tevoet geraken).. Anders moet je eens zoeken op internet.. Veel plezier

o0o_Jade_o0o

Berichten: 464
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Mechelen, België

Re: Weekendje Oostende!! ook strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 14:59

Als je naar het toerisme gaat staan die adresjes meestal wel in 1 of ander boekje. zeker achter informeren dus. En verder heb k wel eens een strandrit in Middelkerke gedaan, maar echt rengalop zit er niet in. Ook is het hier in Belgie erg lastig dat je om de 200 m een pier hebt en weer moet stoppen Boos!

Just_horses

Berichten: 82
Geregistreerd: 02-02-06

Re: Weekendje Oostende!! ook strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 15:27

o0o_Jade_o0o schreef:
Als je naar het toerisme gaat staan die adresjes meestal wel in 1 of ander boekje. zeker achter informeren dus. En verder heb k wel eens een strandrit in Middelkerke gedaan, maar echt rengalop zit er niet in. Ook is het hier in Belgie erg lastig dat je om de 200 m een pier hebt en weer moet stoppen Boos!


Inderdaad! Ik heb nog niet aan het strand gereden, maar het is inderdaad zo dat je om de 200m een pier hebt Boos!