Waar een strandrit maken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frank1986

Berichten: 101
Geregistreerd: 20-10-06

Waar een strandrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 14:32

Hallo!!
Vraagje, voor de 20e verjaardag van mijn vriendin die al meer dan 7 jaar paardrijdt, heb ik haar een strandrit samen cadeau gegeven..
Ik dus ik met mijn vroegere lichtelijke fobie voor paardrijden (waar ik nu toch wel overheen ben :p ) allerlei lessen genomen en ben nu zo'n 7 maanden verder Knipoog (verlichte zit lukt allemaal wel)... nu wilde ik dus graag Zondag met haar deze strandrit maken alleen kom tot de ontdekking dat er veel maneges zijn die meer dan 2 jaar rij-ervaring willen hebben Boos! ik heb al verscheidene buitenritten gemaakt en ook met rengalop en alles dr op en dr aan maarja, het mag niet baten Knipoog

Weet iemand van jullie misschien een manege waar we wel een strandrit kunnen maken? niet in Zeeland want we moeten uit Drente komen Knipoog

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: Waar een strandrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:34

www.manege.nl
die doen 2uurs ritten,als je kunt stappen draven en galopperen, dan mag je al mee.

die zitten in noordwijkerhout

Frank1986

Berichten: 101
Geregistreerd: 20-10-06

Re: Waar een strandrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 14:41

Ziet er leuk uit Lachen dank je wel, gelijk even gebeld... maar nog even mogelijkheden aftasten.
Misschien iemand anders nog suggesties? als ik een criteria mag toevoegen, ik heb veelal op Friezen gereden dus als er een manege is waar je zonder 2 jaar rij-ervaring een strandrit mag maken van ± 2 uur, niet in zeeland ligt en ze hebben Friezen dan hoor ik het graag!

migomirre
Berichten: 273
Geregistreerd: 26-02-06
Woonplaats: Nij Roon

Re: Waar een strandrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:44

ja ik weet dat ze er op ameland niet zo moeilijk over doen, moet je er maar even een gezellig weekendje of dagje uit van maken.

Frank1986

Berichten: 101
Geregistreerd: 20-10-06

Re: Waar een strandrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 15:51

ook als ze geen friezen hebben mag het natuurlijk

Bibiche_
Berichten: 30
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Amsterdam oost

Re: Waar een strandrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:53

Ik wil niet zeuren! Tong uitsteken
Maar in deze tijd mag je op de meeste stranden niet eens rijden!
Houd daar ook rekening mee!

Elegant

Berichten: 1117
Geregistreerd: 11-03-06
Woonplaats: Sassenheim

Re: Waar een strandrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:56

Ik sta met mijn paarden op Manege Bakker (http://www.manege.nl) in Noordwijkerhout, voor en na bepaalde tijden (van de dag) mag je bij ons wel het hele jaar op het strand rijden.
Op dezelfde weg als Manege Bakker ligt ook Manege Smit (http://www.manegesmit.nl), deze hebben ook buiten ritten en ze hebben 1 fries Knipoog
Op de site van Manege Smit kun je ook meteen kijken in de activiteitenkalender welke rit je het beste uitkomt, de kalender op de site van Manege Bakker wordt helaas niet bijgehouden, maar die hebben ook haast elke dag buitenritten.

Marion_

Berichten: 1284
Geregistreerd: 16-05-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar een strandrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:29

Manege Heemskerk... volgens mij hebben ze daar Friezen... je kan zonder begeleiding... als je met begeleiding wilt (wat mij persoonlijk prettiger lijkt) kost het wel 5 euro meer

gatsby
Berichten: 52
Geregistreerd: 07-03-07
Woonplaats: borculo

Re: Waar een strandrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 01:56

Frank1986 schreef:
Hallo!!
Vraagje, voor de 20e verjaardag van mijn vriendin die al meer dan 7 jaar paardrijdt, heb ik haar een strandrit samen cadeau gegeven..
Ik dus ik met mijn vroegere lichtelijke fobie voor paardrijden (waar ik nu toch wel overheen ben :p ) allerlei lessen genomen en ben nu zo'n 7 maanden verder Knipoog (verlichte zit lukt allemaal wel)... nu wilde ik dus graag Zondag met haar deze strandrit maken alleen kom tot de ontdekking dat er veel maneges zijn die meer dan 2 jaar rij-ervaring willen hebben Boos! ik heb al verscheidene buitenritten gemaakt en ook met rengalop en alles dr op en dr aan maarja, het mag niet baten Knipoog

Weet iemand van jullie misschien een manege waar we wel een strandrit kunnen maken? niet in Zeeland want we moeten uit Drente komen Knipoog



op terschelling is super