aso autorijder tijdens ponykamp rit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 17:25

vandaag was ik(instructrice) met een groep van 9 kinderen en 3 begeleiders ( meiden van de manege)
op een lange bosrit .

op een gegeven moment moeten wij een soort weg in, bij een bedrijfje, soort erf was het meer, in elk geval was het in het verlengde van het ruiterpad.
toen er al 3 of 4 ruiters gepasseerd waren, wilde een auto ook die weg in, dus ik gebaarde dat ie even moest wachten ( hand in de lucht)
rijd ie heel dicht op ons, dus ik ga tussen de kinderen door, en zet mijn paard voor de auto, zit ie steeds gas te geven, en rijd ie tot op 10 cm afstand van mijn paard.
vervolgens rijd hij het pad in toen de sliert gepasseerd was, maar de pony's waren wat onrustig, en er sprongen er twee op de weg ( inrit, erf , geen echte openbare doorgaande weg in elk geval)
gaat ie weer top op enkele cm bij een van de pony's staan, dus ik roep doe eens normaal,
hij gas geven, en ik met dappere paard voor zijn auto,

stapt ie uit en roept dat paarden niet altijd voorrang hebben en bla bla bla
ik zeg, moet jij eens opletten, en blijf voor de auto staan, gaat die gek kei hard toeteren en gas geven, echt ziek !!
dus ik geroepen, iedereen aan de kant, hij zou me zo van de sokken gereden hebben, maar ik bleef ervoor rijden tot iedereen goed aan de kant was,
komt die eikel met een noodvaart langs de pony's af, mijn god, die man heeft echt geen verstand, ik had een hoop kinderen bij!!!!
maar goed, wij nummerbord genoteerd ( leve de mobiele telefoon)
en mijn baas uiteraard de politie gebeld

belachelijk toch, echt die vent spoorde niet,
snap ook niet wat hij daar moest zoeken, want dat erf liep uit op een zandpad richting bos...
de politie had mijn b aas teruggebeld, en ze wisten wie het was en zouden hem benaderen...

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:32

Zo heej, wat een rotzak. Ik hoop dat je die kinderen een beetje hebt kunnen geruststellen. Ik zou me rotschrikken van zo'n gek en dat de verantwoordelijkheid voor zoveel kinderen. Ik vind je maar dapper dat jij en je paard voor die toeterende idioot durfden te blijven staan. Dat was mij misschien niet gelukt. Heel moedig van je.
Heb je er nog wat op teruggehoord?

pressent

Berichten: 2306
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Zanzibar

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:35

jeetje wat zijn er toch een asos op de wereld zeg, met een groep kinderen nog wel!!
Jaa heb er geen andere woorden voor, gewoon ziek!!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 21:05

nou de politie heeft dus terugebeld dat nr bord bij de omschrijving hoorde van de auto, die wij hadden gegeven.
de politie ging de man benaderen,
meer zullen wij er niet van horen denk ik.

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:21

Jezus wat een gek zeg!
Levensgevaarlijk waar die mee bezig is!
In ieder geval heb je goed gehandeld.
Hopelijk doet de politie er ook wat mee!

Girl007

Berichten: 318
Geregistreerd: 29-08-06

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:34

Echt belachelijk Breg!!!

Aso's zijn er nog zat op deze wereld zoals je kunt zien. Je zult ze eigenlijk zelf eens op een paard moeten zetten en dan langs de openbare weg moeten laten rijden zodat ze zelf eens zien dat het levende wezens zijn die onvoorspelbaar zijn.

Echt belachelijk! En als je nog wat hoord van de politie wel even melden he, ben wel nieuwsgierig namelijk!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 21:40

ha elle!
ja tuurlijk meld ik dat,al verwacht ik niets, ik bedoel ze kunnen die man niet aanklagen, omdat het ons woord tegen het zijne is

alhoewel wij 12 woordjes hebben en hij maar een , haha

Girl007

Berichten: 318
Geregistreerd: 29-08-06

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:44

Pff ik had m'n paard gewoon even op zijn auto laten zitten denk ik:P (al doet hinde dat echt niet:P) leen Uth ff van Irma die doet het wel vaker zij irm:P

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:46

Goed van je dat je bent blijven staan! Ik zou letterlijk in m'n broek schijten Nagelbijten / Gniffelen Maar idd er lopen tegenwoordig zulke eikels bij!
Bah!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:47

Jezus die man is echt niet goed bij zijn hoofd! Dan heb je toch geen verstand Goed gehandeld trouwens Breg! Je zou bijna gehoopt hebben dat je paard een deuk in zijn auto zou trappen bij zo'n aso gedrag.

Laatst op de manege was het ook al raak. We gingen 10 minutenritjes lopen met kindjes van 4 tot 6 jaar met 3 pony's. Kwamen er een paar van die jonge gasten (jaar of 19) met 2 BMW's aanscheuren. Manon gebaren maken dat ze langzamer moesten rijden. Draaien ze hun raampje open, gaan langs de pony's rijden en kei hard gas geven en toeteren en toen weg scheuren met de middelvinger omhoog. Manon nog roepen en gebaren van kom maar eens terug dan ben je de mijne, maar dat deden ze helaas niet. Linda (moeder van Vince en Famke ken je denk ik wel) zei nog als ik aan de andere kant van de pony had gelopen had ik toch zeker weten die deur open getrokken en die jongens op een paard gezet en dan eens flink hard toeteren en gassen. Dan piepen ze wel anders Clown Wat rijden er toch aso's rond... Hebben ook 1 nummerbord genoteerd (van de andere BMW konden we niet meer zien en de politie gebeld). Die zouden er een notitie van maken en als dit nog eens gebeurde moesten we meteen de politie bellen want als er toevallig een ploitiewagen in de buurt rijdt gaan die kijken of ze ze aan kunnen houden. Ze krijgen dan een proces verbaal. En bij 3 keer zo'n actie wordt er een bekeuring uitgeschreven. Er wordt dus wel wat aan gedaan, maar ik vind persoonlijk dat zulke dingen harder aangepakt moeten worden.

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 08:24

Nouja, wat aangedaan.... dat het 3x duurt voordat ze beukering krijgen vind ik al veel.
Kunnen er 3 ongelukken gebeuren.

Wees blij dat je zo'n braaf paard onder je kont had Breg.
Zoals Elle al zei, Uth gaat gewoon zitten van angst op auto's.
En dan zit er nog een normale bestuurder in.

Nee, ik moet dat niet meemaken echt niet.

MarrieLeen

Berichten: 11402
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:04

Wat je soms meemaakt op de weg, niet normaal, bij de manege ook al eens zoiets gehad met oversteken,
en afgelopen week op kamp ook, we reden rustig in colonne langs een bosweg,
komt er ook 1 keihard aangescheurd, en foeteren toen de leiding met z'n paard de weg opreed!

_Kissie_
Berichten: 259
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Twello

Re: aso autorijder tijdens ponykamp rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:34

De mensen van tegenwoordig zijn echt weird. Ik had dat ook een keer zoiets gehad. Maar, dan spreek ik wel van 2 jaar terug. Maar ach altijd leuk om oude koeien uit de sloot te halen Lachen