manege van loon in loon op zand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vaagjehvj
Berichten: 149
Geregistreerd: 04-08-07

manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 21:30

rij jij bij manege van loon!! of ooit geweest of van gehoort
vertel hier je verhaal.
hier is mijn verhaal erover

ik ben 3 weken terug daar op ponykamp geweest toen ree ik op vagebond nummer 46 hij is het grootste en de lichste haflinger daar!!
maar ik mis hem zoo heeft iemand daar meschien ook tips voor want iedere keer als ik er aan denk word ik weer verdrietig. omdat ik hem zo erg mis
ik ben al 3 x op ponykamp geweest de eerste keer ree ik op adriaan en daarna op carlos maat bij hun had ik geen moeite om weg te gaan bij bij vagebond ging ik weg met veel tranen! en en mis hem nu al 3 weken lang.
heeft er iemand een foto van hem ik zou je heel dankbaar zijn!!

groetjes van lotje

XxDiandraxX

Berichten: 4005
Geregistreerd: 07-05-07

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:39

ik heb daar 8 jaar gereden maar ben weggegaan.. voornamelijk omdat ik nu in het gelukkige bezit ben van een prachtige fjorden merrie waar ik veel meer uit kan halen en dat was bij van loon gewoon niet haalbaar..
achteraf heb ik geen spijt van mijn overstap omdat ik vind dat de pony's er daar nou niet allemaal zo goed uitzien en gereden worden.. er liepen dit jaar al beestjes bij ponykamp die mnet hun 2de jaar ong. al ingereden werden :S dit vind ik niet kunnen maar ieder zijn mening..

en vagebond is een hartstikke lief beesie.. vergeten kan je niet maar probeer het een plekje te geven en ga volgend jaar (zo mogenlijk) gewoon weer daar op ponykamp

vaagjehvj
Berichten: 149
Geregistreerd: 04-08-07

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 22:09

RubenLover schreef:
ik heb daar 8 jaar gereden maar ben weggegaan.. voornamelijk omdat ik nu in het gelukkige bezit ben van een prachtige fjorden merrie waar ik veel meer uit kan halen en dat was bij van loon gewoon niet haalbaar..
achteraf heb ik geen spijt van mijn overstap omdat ik vind dat de pony's er daar nou niet allemaal zo goed uitzien en gereden worden.. er liepen dit jaar al beestjes bij ponykamp die mnet hun 2de jaar ong. al ingereden werden :S dit vind ik niet kunnen maar ieder zijn mening..

en vagebond is een hartstikke lief beesie.. vergeten kan je niet maar probeer het een plekje te geven en ga volgend jaar (zo mogenlijk) gewoon weer daar op ponykamp


bedankt voor je reactie en ik ga zkkr volgend jaar daar weer op ponykamp

XxDiandraxX

Berichten: 4005
Geregistreerd: 07-05-07

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:14

dan wens ik je veel plezier volgend jaar en maar hopen dat je dan weer op vagebond mag (Y)

ik zal s kijken misgien heb ik nog een foto van vagebond op de andere computer zal morgen eens voor je kijken

vaagjehvj
Berichten: 149
Geregistreerd: 04-08-07

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 22:16

RubenLover schreef:
dan wens ik je veel plezier volgend jaar en maar hopen dat je dan weer op vagebond mag (Y)

ik zal s kijken misgien heb ik nog een foto van vagebond op de andere computer zal morgen eens voor je kijken



jah bedankt rij jij daar of heb jij daar gereden?
heel erg bedankt voor de foto als je die meschien heb:P

Kimonoo
Berichten: 3814
Geregistreerd: 18-04-06

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:18

sorry dat ik het zeg maar dat vind ik dus echt een K U T manege! die paarden zien er niet uit, allemaal druk plekken en ze hebben niet eens een fatsoenlijke stal. ik zou daar op kamp gaan met een vriendin dus we waren daar eerst heen gegaan om te kijken maar zijn meteen weer weg gelopen. dekjesz ijn kussen slopen met stro en ze staan met een stuk of 40 paarden aan een grote paal met een beetje stro en dat is een stal gewoon te triest

vaagjehvj
Berichten: 149
Geregistreerd: 04-08-07

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 22:20

Kimonoo schreef:
sorry dat ik het zeg maar dat vind ik dus echt een K U T manege! die paarden zien er niet uit, allemaal druk plekken en ze hebben niet eens een fatsoenlijke stal. ik zou daar op kamp gaan met een vriendin dus we waren daar eerst heen gegaan om te kijken maar zijn meteen weer weg gelopen. dekjesz ijn kussen slopen met stro en ze staan met een stuk of 40 paarden aan een grote paal met een beetje stro en dat is een stal gewoon te triest


ieder zijn mening

XxDiandraxX

Berichten: 4005
Geregistreerd: 07-05-07

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:20

vaagjehvj schreef:
RubenLover schreef:
dan wens ik je veel plezier volgend jaar en maar hopen dat je dan weer op vagebond mag (Y)

ik zal s kijken misgien heb ik nog een foto van vagebond op de andere computer zal morgen eens voor je kijken



jah bedankt rij jij daar of heb jij daar gereden?
heel erg bedankt voor de foto als je die meschien heb:P



ja ik heb daar gereden (wel 8 jaar)
maar ik vind het de laatste jaren achteruit gaan
ik stuur je nog ff een pm

Kimonoo
Berichten: 3814
Geregistreerd: 18-04-06

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:52

vaagjehvj schreef:
Kimonoo schreef:
sorry dat ik het zeg maar dat vind ik dus echt een K U T manege! die paarden zien er niet uit, allemaal druk plekken en ze hebben niet eens een fatsoenlijke stal. ik zou daar op kamp gaan met een vriendin dus we waren daar eerst heen gegaan om te kijken maar zijn meteen weer weg gelopen. dekjesz ijn kussen slopen met stro en ze staan met een stuk of 40 paarden aan een grote paal met een beetje stro en dat is een stal gewoon te triest


ieder zijn mening


eerder een feit als een mening, dat die dekjes niet goed zijn is in elk geval wel duidelijk. die druk plekken zijn onwijs groot. en zo'n stal is ook triest. een keer gaan hangen en dan licht die hele paal er af nou dan heb je een stuk of 40 paarden overstuur

vaagjehvj
Berichten: 149
Geregistreerd: 04-08-07

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 10:20

ze maken die palen huis wel stevig genoeg dat er naa 1 x hangen niet alle pallen eruit gaan en ze staan ook vaak lkkr op de wei

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: manege van loon in loon op zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:02

Dit topic hoort niet op BRT maar MHK. Helaas heeft de TS nog niet genoeg nuttige posts op het tabblad informatief om daar te mogen posten.
Lees de regels nog eens goed door, zorg voor genoeg nuttige posts en open je topic dan opnieuw op de juiste plaats.
Hier een slotje Lachen