Ruiterbewijs halen ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
savanrobbie
Berichten: 144
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Numansdorp

Ruiterbewijs halen ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 17:14

Hallo,

Mijn zusje en ik willen graag ons ruiterbewijs halen.
Wie weet een leuke vereniging die dit organiseren?
In de buurt van de hoekse waard!!

Alvast bedankt..

ikke

Berichten: 37642
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Ruiterbewijs halen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:52

Kijk even op de site van de SRR waar het kan.
Maar waarom zou je? Het heeft geen enkel nut. Er zijn geen gebieden in de Hoekse Waard waar het verplicht is. De verzekering is overbodig, tenzij je tot die selectie groep principiele mensen behoort, maar dan zou die verzekering óók tegen je principes moeten zijn......

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Ruiterbewijs halen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 20:22

Ik heb mijn ruiterbewijs al zo'n 10 jaar. En ik heb begrepen dat het in sommige gebieden verplicht is om een ruiterbewijs te hebben. En dat het in de toekomst ook meerdere plekken verplicht word.
En het zou kunnen dat in hoekse waard geen ruiterbewijs verplicht maar misschien willen ze wel ergens anders gaan rijden waar het wel verplicht is.

ikke

Berichten: 37642
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Ruiterbewijs halen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 09:35

felicity schreef:
Ik heb mijn ruiterbewijs al zo'n 10 jaar. En ik heb begrepen dat het in sommige gebieden verplicht is om een ruiterbewijs te hebben. En dat het in de toekomst ook meerdere plekken verplicht word.
En het zou kunnen dat in hoekse waard geen ruiterbewijs verplicht maar misschien willen ze wel ergens anders gaan rijden waar het wel verplicht is.

Dat zeiden ze twintig jaar geleden ook, het is sindsdien niet echt uitgebreid (eerder minder).