Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen new forest hamlet's magnum

 
Profiel   

Sinds gister ben ik trotse eigenaresse van een prachtige magnum baby. Het is een merrieveulen uit mijn nrps merrie djamira (v. Djamaï du bois). Ik ga het veulen ook nrps registreren omdat ik van dit stamboek lid ben en het veulen voldoende bloed heeft.

Ik ben erg benieuwd wie er nog meer een nakomeling heeft en hoe deze zijn en bevallen. Foto's en filmpjes zijn altijd welkom!

Net geboren, ik heb haar Djamira's Djosha genoemd:

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 05:51 



 
Profiel   

Bij rassen waar een aparte sub voor is, heb je daar de meeste kans om reacties te krijgen, het topic verhuist naar New Forest:

FB -> NF

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 12:27 



 
Profiel   

ik had altijd het idee dat hij veel dekte, maar ik zie eigenlijk helemaal geen nakomelingen terug.
Ben ook wel benieuwd of er hier op bokt nog veulens van zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 14:10 



 
Profiel   

Ik heb er 1 van mijn kwpn merrie
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 22:56 



 
Profiel   

Net geboren? Gefeliciteerd, mooi diertje!

Update van mijn veulen:
Een flinke meid, 1,20 m met 3 maanden leeftijd gemeten. Kan lekker showrn maar wel een wat grover type. Er zit veel power is maar ik denk wat te hard gegroeid want ze mag nog wat meer de beweging af gaan maken. Ze is lief maar weet wat ze wilt.
[ img ]
[ img ]
[ img ]


[ img ]
[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 05:18 



 
Profiel   

Op die foto's wel maar inmiddels is ze ook al 3.5 maand. Kwam er juist achter dat ik helemaal geen recentere foto's had.

Inderdaad netjes aan de maat! Die van mij is ook 1.20 maarja dan is de moeder ook 1.60 en de merrie van jou is iets kleiner lijkt het.

Mooi veulen ook die van jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 05:46 



 
Profiel   

merrie 1,46m maar haar vorige was van glamourdale, die had de boel goed opgerekt, al was die veel fijner. dit veulen was ongeveer net zo groot maar dan ook nog veel meer bot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 22:56 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jouw veulen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-22 01:14 



 
Profiel   

Goed. Ze is flink, gaat richting 1,30 alweer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-22 14:17 



 
Profiel   

Leuk ik wil de mijne ook binnenkort maar weer eens opmeten. Die gaat ook goed maar heeeeeel brutaal. Moest haar afgelopen week met die wind echt wel consequent behandelen want anders zou ze recht over me heen vliegen. Kleine draak. Maar ben er nog steeds erg blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-22 19:24 



 
Profiel   

De mijne is nog geen jaar dat scheelt denk ik wel. Maar zo tussen 2 en 3 jaar hebben ze alle een periode dat ze denken "hmmm ik ga gewoon een keer niet aan de kant"
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-22 19:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen