Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

moeder van mijn pony

 
Profiel   

heey,
ik heb een pony, de vriesjes jim. de vader is kantje's ronaldo en de moeder is nathalie.
kantjes ronaldo heb ik welleens gezien, maar nathalie nog nooit,
heeft iemand foto's van haar?? ik wil heel graag weten hoe die pony eruit ziet en of ze ook op mijn pony lijkt. mijn pony komt van fokker h. de vries en nathalie waarschijnlijk ook.

-xxx- joyce
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-11 18:59 



 
Profiel   

Omdat het vermoedelijk om een New Forest pony gaat ga je hier de meeste kans hebben dat mensen die moeder kennen.

FB --> NF

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-11 11:15 



 
Profiel   

Ik heb geen foto voor je, maar wil voor de volledigheid toevoegen dat Nathalie's moeder Brummerhoeve's Boss is.
Verder heb ik wel de informatie voor je (maar misschien wist je dat al) dat Jim 2 halfzussen heeft van moeders kant: De Vriesjes Kimberley (geb. in 2001) en De Vriesjes Beau (2002), beiden van de hengst Marits Mistique.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-11 22:32 



 
Profiel   

heey heel erg bedankt! leuk om te weten dat jim 2 halfzussen heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-11 09:01 



 
Profiel   

Misschien heeft Nathalie nog wel meer nakomelingen hoor, maar dit zijn iig de halfzussen die ik zo gauw kon vinden.
Ik weet niet hoeveel informatie je verder over Jim hebt, maar hij is (als ik het goed heb) in 2003 op de Jonge Hengstenkeuring geweest en heeft het ster-predikaat ontvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-11 09:44 



 
Profiel   

En nog een nakomeling van Nathalie gevonden (er vanuit gaand dat B.B. 1 nakomeling gegeven heeft)
http://www.newforestpony.nl/ , de lijst van de Jonge Hengsten Keuring.
Magic Macho (v. Poppings Macho), nr. 39 op de lijst :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-11 15:07 



 
Profiel   

heey,
heel erg bedankt! ik wist al dat jim in 2003 een sterpredikaat had gewonnen.
volgens mij zou jim ook een dekhengst worden, maar ging dat niet door omdat hij te veel GW bloed heeft. hij heeft 7,81% GW bloed, maar je mag maar 6,25..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-11 16:58 



 
Profiel   

Hallo,

inderdaad, Jim heeft zowieso 2 halfzussen, de vriesjes Beau en de vriesjes Kimberley. De vriesjes Beau is mijn pony en heeft 2 nakomelingen gehad. En de fokker van Jim, en Beau en Kimberley is H. de vries, mijn opa. Wij hebben 1 foto van Nathalie, Maar deze is niet door ons gefokt. Nathalie is een bruine new forester en heeft een bles met 3 witvoetjes, Ik kan natuurlijk er nog meer informatie aanvragen,

Nathalie heeft ook nog een veulen gehad, Sensation. Die van Poppings Macho vandaan komt.

bovendien heeft Jim nog een halfzusje: De vriesjes Nikki, deze is van kantjes ronaldo en de Kockserse Saillant. De Kockerse Saillant is nu 30 jaar en staat als een grasmaaier in de wei. Wij noemen haar nu sally. Bovendien is de vriesjes Scarlet weer een veulen van de Kockerse Saillant en Marits Mistique. Er zijn nog veel meer de vriesjes pony's. Zo ook de vriesjes Mitch die ook weer afstamt van Kantjes Ronaldo en weer veulens heeft gehad zo als de vriesjes Mirte en de vriesjes Tinka,

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-12 13:23 



 
Profiel   

Jim is nu mijn pony Heb erg veel plezier van hem is een hele betrouwbare pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-17 11:00 



 
Profiel   

dit is en oud topic maar toch wil ik reageren.
Wij hebben Jim gehad van zijn 2 jaar tot zijn 6 jaar of zoiets.
Wij hebben hem zadelmak gemaakt en mijn dochter heeft er dus jarenlang mee gereden.
Leeft hij nu nog?
Hoe doet hij het?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 21:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen