Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ruighenrode's dwight

 
Profiel   

Voor de kids heb ik een 23 jaar oude New Forest leerpony gekocht. Ruighenrode's dwight, uit een kleine googleactie blijkt dat hij vroeger een goedgekeurde hengst is geweest en dat er nog steeds nakomelingen van hem rond lopen!

Is er misschien iemand die hem kent van vroeger en, of misschien nog foto's van hem heeft?

Ook info over nakomelingen is van harte welkom!

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-13 19:02 



 
Profiel   

Wat leuk dat je Dwight hebt gekocht. Ik ken hem niet persoonlijk, ik heb hem niet in het eggie gezien en dus ook niet op de foto gezet. Wat ik van hem weet is dat hij in 1992 goedgekeurd is en zijn verrichtingen heeft gehaald met 78 punten, gemiddeld een 7,09. Ik neem aan dat hij inmiddels geruind is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-13 17:57 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie!

Ik denk dat ie al een heel tijdje als ruin door het leven gaat ;)

Maar wie wanneer en waarom, geen idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-13 22:15 



 
Profiel   

Hallo! Ik ken Dwight van toen hij 3 jaar was! Ik liep toen stage op de manege in Lochem. We hebben hem getraind voor de hengstenkeuring. Ik heb hem zadelmak gemaakt! Wat een geweldige en knappe pony was hij! Superleuk! Ik heb nog een hele gave foto van hem. Jaren heeft hij nog opgehangen, nu moet ik even zoeken waar hij is, hihi.
Ik weet dat er op een gegeven moment een manegepony nodig was en toen is hij gecastreerd en gebruikt als manegepony. Jammer...
Hele leuke pony! Ik hoop dat jullie er heel veel plezier mee hebben!
Groetjes Gwendy

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-14 19:04 



 
Profiel   

Misschien heb je hier wat aan? :)
http://www.allbreedpedigree.com/ruighenrodes+dwight
http://www.allbreedpedigree.com/index.p ... d=&x=0&y=0

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-14 20:02 



 
Profiel   

Een zoon van hem staat bij ons op stal!
Deze pony is heel succesvol, al meerdere keren gelders kampioen geweest en 5e op de hippiade geworden.
Ook op de knhs indoorkampioenschappen gelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-14 10:28 



 
Profiel   

Hallo wij hebben dwight in de zomer van 2006 gekocht van een particulier in rekken. De dochter van deze mensen heeft hem naar z niveau dressuur gereden en m springen. Onze dochter was 7 toen zij dwight kreeg. Ze heeft er vele jaren rijplezier aan beleefd en veel wedstrijden gewonnen o.a. gelderse kamp. En hyppiade. Vanaf 2011 heeft hij in de wei gestaan in harreveld minn dochter werd te groot voor hem. Hij is uiteindelijk kort daarna verkocht. Wij zijn hem uit het oog verloren en zijn dus erg blij dat hj goed terecht is gekomen. Mij dochter zou graag willen weten hoe het met hem gaat. Berichten hierover kunnen ook naar h.wiggers6@uocmail.nl

M.vr.gr. fam. Wiggers

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-14 20:23 



 
Profiel   

Hi allemaal,

Waarschijnlijk leest niemand bericht maar je weet het nooit.. :)
Ik was dwight’s 2e eigenaar: ik kocht hem van Stal Knillenberg in Lochem toen hij recentelijk gecastreerd was. Hij was mijn allerbeste vriend en meest mooie pony die ik ooit heb gehad! Uiteindelijk heb ik hem verkocht aan de familie in Rekken, wiens dochter hem naar Z dressuur en M springen heeft gereden lees ik zojuist. Geweldig!!

Ik zou super graag in contact komen wie hem ook heeft gekend/meer van hem weet! Wie weet leeft hij nog?
Mijn email is: rjwmalodewijks@me.com, voor wie het leuk vindt iets te delen!

Groet! Roos
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-18 22:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen