Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Taxatie new forest pony???

 
Profiel   

Hoi allemaal, ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen excuus..

Binnenkort wil ik graag mijn 15 jarige e-pony verkopen met de vader Brummershoeve’s Boss.
Hij is Z startgerechtig en heeft ook al enkele onderlinges gestart in het klasse Z.
Hij gaat elke week mee naar de springles, kan soms iets wat sensibel zijn.. Gaat ook mee naar cross etc en laat zich altijd fijn bewerken.

Wat denken jullie dat een geschikte vraagprijs is.. het is een pony waar iemand nog heel veel van kan leren, vooral omdat hij zo makkelijk alle hulpen aanpakt.

Hij word straks verkocht wegens overgang naar paard.

Paar fotos van hem:



[ img ]


[ img ]



[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-18 21:27 



 
Profiel   

Niemand die mij helpen kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-18 22:10 



 
Profiel   

Misschien moet je gewoon een beetje geduld hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-18 22:26 



 
Profiel   

Is de beenbescherming vanwege het springen of tikt hij zichzelf aan?
IJzers enkel ivm veel werk op het harde en kalkoenen voor grip op gras of zijn er speciale dingen nodig? Blijven de ijzers er makkelijk onder ook in de wei?
Dus naast ervaring hoe gezond is pony en hoe is hij in de omgang (paarden en mensen)? Leerpony zou voor meer onervaren ruiters moeten kunnen, dus ook er naast braaf is wel zo fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-18 22:31 



 
Profiel   

tamary schreef
Is de beenbescherming vanwege het springen of tikt hij zichzelf aan?
IJzers enkel ivm veel werk op het harde en kalkoenen voor grip op gras of zijn er speciale dingen nodig? Blijven de ijzers er makkelijk onder ook in de wei?
Dus naast ervaring hoe gezond is pony en hoe is hij in de omgang (paarden en mensen)? Leerpony zou voor meer onervaren ruiters moeten kunnen, dus ook er naast braaf is wel zo fijn.


Beenbescherming wegens springen, de ijzers vooe kalkoenen en ja ze blijven altijd onder in de weide. Hij is nu ijzerloos en ongeschoren. In de omgang is hij wel braaf en laat zich lekker poetsen enz, vind dingen zoals scheren enz niet fijn zonder sedatie. Leerpony kan wel voor iemand die wel wat ervaren is en niet net het zadel in stapt.
Kan bijna met alle paarden/pony’s, is heel sociaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 07:21 



 
Profiel   

Jammer dat hij al 15 is, wij zijn nl op zoek naar een d pony die z loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 10:39 



 
Profiel   

amado7 schreef
Jammer dat hij al 15 is, wij zijn nl op zoek naar een d pony die z loopt.


Zie je niet aan hem hoor! Hij staat nog volop in de training. Het is een hele sterke pony. Wij doen hem helaas echt weg omdat ik en mijn zusje graag willen overstappen op een paard, anders hadden we hem zeker zelf gehouden en nog verder in de wedstrijden uitgebracht. Dat is wat hij het leukste vind, dansen met zijn berijder

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 10:52 



 
Profiel   

Ik heb je een pb gestuurd :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 11:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen