Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zo verliefd!

 
Profiel   

Ik blijf zo verliefd op onze pony! Hij is nu een jaar bij ons en is met zijn 5 jaar best een boefje af en toe maar superlief en inmiddels heel braaf.
Mijn dochter van 14 rijdt hem. Zij heeft autisme en ik vind het zo knap hoe zij deze puber opvoedt en hem opleidt. Met begeleiding van een hele fijne dressuurinstructrice (en inmiddels ook een fijne springinstructrice gevonden) is hij inmiddels klaar om te starten, maar Corona he? Dus vermaken ze zich op stal, in het bos, op oefenspringen.

Ik ben zelf niet met paarden opgegroeid en toen mijn dochter op 10 jarige leeftijd begon op de manege vond ik ze zelfs eng 8-)
Maar omdat ik zag wat het deed met mijn dochter, hebben we (na een aantal maanden een pony te hebben geleasd) haar eerste pony gekocht. In de tussentijd ben ik ook gaan lessen en heb ik die 1e pony ook gereden.
Dat laat ik bij onze huidige puberpony nog even uit mijn hoofd *\o/*
Maar jemig, nooit gedacht dat ik zo gek zou zijn op een pony. Onze lieve clown is een zoon van Frodo's Boy (die inmiddels graag voor de kar loopt, dus dat willen we met onze doerak ook nog eens proberen)

Kijk, hoe knap; Equile's Matjo (gefokt door dh Niemeijer uit Foxwolde uit Equile's Maury)


[ img ]


[ img ]

(Foto's door Fotolavie Ineke)

En hij heeft een toepasselijk figuurtje geschoren gekregen :Y)

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-20 08:37 



 
Profiel   

Ziet er inderdaad uit als een superleuk beestje, hebben jullie vast geluk mee! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 16:25 



 
Profiel   

Wat leuk! Bekende fotograaf ook haha. Dan durf ik ook wel te zeggen op welke manege de foto gemaakt is. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 16:26 



 
Profiel   

Wat een leuke pony! Leuk ook dat jij ook zo enthousiast bent geworden :) En starten: gewoon online alvast wat proefjes meepakken :) Kan je toch alvast wat puntjes bij elkaar rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 16:47 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Wat leuk! Bekende fotograaf ook haha. Dan durf ik ook wel te zeggen op welke manege de foto gemaakt is. :))


Dat geloof ik meteen, al is het geen manege meer :D maar pensionstalling.
Heerlijke plek overigens; ook zo het bos in. Staleigenaren zijn zulke fijne mensen en zorgen top voor de paarden.
Pony staat lekker met een vriendje te klieren buiten en daar hebben ze alle ruimte om lekker te rennen en te spelen. Ja, echt blij met deze plek.

Ineke is niet alleen een goede fotograaf trouwens, maar ook echt een lief mens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 11:16 



 
Profiel   

Echt een leuke zeg!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 17:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen