Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

kantje`s ronaldo

 
Profiel   

marcia kon eigenlijk helemaal niet zo goed dresuur, basis ging redelijk maar wanneer ik het parcours in ging met dr was ze alleen nog maar bezig met de hindernissen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-08 18:33 



 
Profiel   

De onze is zaterdag op de provinciale dressuurkampioenschappen 2de geworden samen met onze dochter op 1 punt van de winnaar! Nadien mochten ze een ereronde maken op 'You'll win, never give up ...' en de tranen liepen langs mijn dochtertje haar gezicht van blijdschap(pony is over twee jaar terug erg ziek geweest en had 2 koliekoperaties op een maand tijd) omdat zij op een gegeven moment nooit meer had gedacht er nog ooit op te kunnen rijden.
Springen doet ze super. Zij is eigenlijk een perfecte (en ik bedoel dit niet pocherig) all rounder zoals men de NF beschrijft, daarbij heeft ze een gouden karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-08 13:04 



 
Profiel   

dat is egt super..Haha! gefeliciteerd..Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-08 14:30 



 
Profiel   

Super zeg leuk dat het nu weer erg goed gaat Haha!

Hier een topic van ukanho Haha!
[ITP] Ukanho en zijn nieuwe Frontie Frontriem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-08 15:54 



 
Profiel   

Ik heb er 1, niet met papieren maar weet zeker dat het er 1 is ivm dekbewijs, verder geen werk van gemaakt omdat ik dat niet nodig vond is een ruin en je kan er dus toch niet mee fokken Tong uitsteken

hij is eigenwijs maar als je eenmaal een klik met hem hebt doet hij alles voor je Lachen hij is niet de makkelijkste maar kan super springen en heeft mooie natuurlijke gangen , helaas ben ik te groot dus hij staat vanaf vandaag te koop helaas. maar zon sportpony als hem wil ik niet op stal laten staan dan vind ik gewoon zonde. Dus als iemand intresse heeft:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-08 17:06 



 
Profiel   

Deze mensen hebben ook altijd veel Ronaldo's:

www.damesleeuwen.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-08 12:38 



 
Profiel   

marcia wou toen ze 12 was ook niet graag springen maar 2 jaar later wou ze alleen nog maar.. en ze deed het ook super goed..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-08 17:13 



 
Profiel   

Zoiets heb ik ook gehad met mijn pony.! Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-08 08:44 



 
Profiel   

ik heb er ook een van kantje's ronaldo
hij kan stronteigenwijs zijn, en ook heel dominant! :+
maar een super leerpony en evengoed een schat van een beest.
dressuur is echt zijn ding, en springen iets minder ( heel apart)
het is zeker geen automaatje, maar wel een geweldig dier:o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-09 14:27 



 
Profiel   

ik heb een kleinzoon van ronaldo. ronaldo is de vader van zijn moeder. het een ruin van 5 jaar oud en we zijn nu L1 dressuur met winstpunten en L springen met winstpunten. hij is iets te groot geworden en dus een E pony maar wel erg lief en aanhankelijk met erg veel springtalent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-09 19:58 



 
Profiel   

ja het kan wel zo zijn want ik had ook een nakomelinh van kantjes ronaldo die moest ook weg omdat hij bij elke hindernis weigerde en me eraf gooide zelf de beste ruiter van de manege gooide die eraf trouwens als iemand hem kent wilje het me dan ff zeggen want ik zoek hem al een jaar op maar nergens te bekenen het is kantjes zubary een ruin

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-11 12:12 



 
Profiel   

Hallo

Ik heb sindskort ook een kleinzoon van Kantjes Ronaldo. Zijn naam is Orchid's Don juan.. Vader is Kantjes Carlando.. Tot nu toe neemt hij alles goed op tijdens het zadelmak maken ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-11 13:49 



 
Profiel   

Ik heb sinds maandag ook een kleinzoon van kantjes ronaldo! Orchid's Rafael

Hij is ontzettend lief, ook tegen andere paarden. Wil af en toe is ''schrikken''.
Een super pony, 1.30 vrijgesprongen en reed M dressuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-11 22:15 



 
Profiel   

heb nog een dekking te goed van kantjes Ronaldo, iemand interesse om over te nemen?
mvg

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-11 08:36 



 
Profiel   

ehm wel opa.
heel leuk en stoer beesie maar onder het zadel nog wel eens een klein bokje of een keer eigenwijs de andere kant of er vandoor gaan.
kan ook super springen en een super lief karakter zou nooit bijten of slaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-11 21:17 



 
Profiel   

Heee, ik heb ook een van kantjes Ronaldo gereden, weet alleen niet meer of het zijn opa of vader was :P Hij was niet van mij maar ik reed hem. Hij was met de eigenaar Z1 dressuur, en sprong ook goed. Hij is heel allround.
[ img ]
slechte kwaliteit

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-11 14:06 



 
Profiel   

Ik heb net het volgende topic aangemaakt: balloon @ [NF] Kantje's Ronaldo, een gen van de ziekte Myotonie?, zodat er in dit topic verder kan worden gepost over de nakomelingen van deze hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-11 11:42 



 
Profiel   

kantjes ronaldo is de opa van mijn verzorgpony.
ricky (verzorgpony) is goed is dressuur maar heedy wel een eigenwilletje.

hij is wel super lief en aanhankelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-11 13:12 



 
Profiel   

hoe heete dat paard wat je ree ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-12 17:09 



 
Profiel   

daNiielle_ schreef
Even een vraag..
Is het zo dat de meeste nakomelingen van Ronaldo veel weigeren met springen?
Dat viel me laatst zo op toen ik weer eens op een pony concours was..!
Ik vroeg me af of het dan aan die ruiters lag, of dat het een bekend probleem is. :)



Ik heb mijn pony nu een paar weken,
Kantje's Ronaldo is zijn vader.
Mijn pony geweigerd met springen ook, ik hoop dat het gewoon een dip is en niet dat het aan mij ligt of dat hij altijd zo vervelend blijft doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-12 20:35 



 
Profiel   

Precies hetzelfde eigenwijze karakter, durft makkelijk bokjes te geven, zich niet laten vangen in de wei, of zelfs een stijgersprong naar me te geven, voor de rest een uitzonderlijk lief paard!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-12 19:13 



 
Profiel   

Filipe schreef
Precies hetzelfde eigenwijze karakter, durft makkelijk bokjes te geven, zich niet laten vangen in de wei, of zelfs een stijgersprong naar me te geven, voor de rest een uitzonderlijk lief paard!!!!



idd!! die van mij is precies het zelfde heeft voor de rest een super karakter en met logeren word hij ook steeds braver :-)
en ik kan zonder zadel (als iemand anders met hem aan de hand loopt) op hem zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-12 09:06 



 
Profiel   

wkiicmo schreef
Filipe schreef
Precies hetzelfde eigenwijze karakter, durft makkelijk bokjes te geven, zich niet laten vangen in de wei, of zelfs een stijgersprong naar me te geven, voor de rest een uitzonderlijk lief paard!!!!



idd!! die van mij is precies het zelfde heeft voor de rest een super karakter en met logeren word hij ook steeds braver :-)
en ik kan zonder zadel (als iemand anders met hem aan de hand loopt) op hem zitten



ja heb ik ook, nu met longeren durft ie nog te steigeren maar als ik met parrelli stik bij me hou voor bescherming doet hij niks(ik zal hem nooit slaan) nu snap ik het eindelijk ..haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-12 09:34 



 
Profiel   

Ik heb een kleindochter van kantje's ronaldo (hij was de vader van de moeder van mijn merrie), best leuk moederskant is pony en vaders kant is paard hierdoor is mijn merrie 1,62 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-12 13:03 



 
Profiel   

Ja hij begint ook steed braver te wirden die va mij
Maar als hij braaf is loopt hij zo mooi en rustig en ik kon gister na hrt longeren (ik longeer met hoofdstel)
Toen hield mijn moeder hem vast op lange lijn op de volre en toen heb ik er zonder zadel gereden
Hij loopt mooi maar zit zonder zadel niet lekker :/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-12 07:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen