Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 219 van de 255 [ 6364 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 255  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veulens 2018 Klets&foto topic

 
Profiel   

Vulina schreef
Hoe kan het eigenlijk dat er maar 1 wond te zien is?


Ja dat vind ik ook wel knap
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 07:13 



 
Profiel   

plutolover schreef
wat gaan jullie vooruit zeg

melewel94: ik vind de wond op de foto niet zo fijn uitzien. MAar op een foto kan een wond er erger uit zien dan dat het is. bij twijfel gewoon dierenarts erbij halen, of foto naar je da sturen.

zag als paarden met longeersingels. DAt doe ik nog niet met Maximus.. Hoe hebben jullie je paard leren draven? als ik vooruit ren gaat maximus echt niet draven haha. Ook niet als ik hem als handpaard gebruikt, dan ga ik draven met mijn andere haflinger als ik erop zit, maar hij blijft stappen haha.

Het commando snapt hij nog niet haha. Longeren kent hij ook nog niet maar dat hoeft ook nog niet. Vind hem nog zo jong en onze longeerbak is niet de beste kwaliteit dus vermijd ik dat liever

wel van vorige week voor eerst naar buiten geweest 100 meter. En deed hij super braaf. Helaas kom je vanuit stal gelijk een drukke weg op.. Dus hij wordt gelijk in diepe gegooid. Mijn oudere haf was mee.

En als je iemand er even achter laat lopen?

Hier met de bruine wordt ook niet gelongeerd. Ik heb 'm toevallig gisteren even uit de wei gehaald, was al even geleden. En poeh, dat viel niet mee. Als ie spanning heeft, kan ie rare dingen gaan doen, en dan interesseert zijn omgeving 'm echt niet. Heeft ie toch wel een beetje van z'n moeder. Toch maar even wat meer met 'm doen de komende tijd. Hij kan wel echt heel lekker lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 07:18 



 
Profiel   

DA geeft me morgen ontstekingsremmers mee, denk dat dat toch wel al een hoop scheelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 09:01 



 
Profiel   

Ik wil deze toch even met jullie delen :')
Waarom doet echt alleen mijn paard van die rare dingen haha


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 15:46 



 
Profiel   

trysteffy schreef
Ik wil deze toch even met jullie delen :')
Waarom doet echt alleen mijn paard van die rare dingen haha

[ Video ]


Hahhahaa geweldig :') goeie schriktraining :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 15:47 



 
Profiel   

trysteffy hahaha geweldig. die is ook niet bang!

zebrastreep ik hou van fjorden. Wat een knapperd zeg! Ik heb zelf ook een fjord gehad. daar reed ik Z1 dressuur mee.

Binnenkort maar weer even naar Novi toe. Ze wordt begin maart 3 jaar. ik denk dat ik haar rond die tijd op haal en dan rustig aan begin met alles bekend met haar maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 16:00 



 
Profiel   

Omg trysteffie die is geweldig! Lazy lazy :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 17:47 



 
Profiel   

Die is ook niet snel onder de indruk trysteffie :') . Hoe is het nu met 'm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 17:51 



 
Profiel   

Haha zo die is er niet van onder de indruk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 18:31 



 
Profiel   

@trysteffty

Dat hoofd ook :')

@Askim
Dankjewel! Ze krijgt hopelijk wat meer de bouw van een 'sportfjord'. Oh wat gaaf om een Fjord naar dat niveau te rijden. Ik wil met Ofira ook wel wat wedstrijdjes gaan rijden in de dressuur. Ook heb ik wel ambitie om met haar te fokken. Ik stippel al een toekomst uit terwijl mevrouw nog maar 2 jaar oud is. Het is maar goed dat ze niet weet wat haar te wachten staat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 18:35 



 
Profiel   

Meneer liet z'n eigen weer van z'n knappe kant zien :Y)
[ img ]

Een hoop verschil met gisteren met de wond, maar alsnog de ontstekingsremmers geven voor de zekerheid, want we zijn toch wel al 20 dagen verder van de behandeling.

Spoiler:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 19:05 



 
Profiel   

Ik vraag nog een keer, puur omdat ik nieuwsgierig/leergierig ben. Hoe kan het dat hij maar 1 wond heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 19:49 



 
Profiel   

Is dat niet altijd zo? Dat ze het in het midden snijden en da beide ballen daar eruithalen en afknijpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 20:13 



 
Profiel   

Waarom heb ik er nou geen foto van gemaakt _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 20:22 



 
Profiel   

Hmm als ik google zie ik wel 2 wonden ook }:0 :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 20:23 



 
Profiel   

Joltsje schreef
Is dat niet altijd zo? Dat ze het in het midden snijden en da beide ballen daar eruithalen en afknijpen?


Dit heeft ze inderdaad gedaan, heb van a tot z alles gezien :)

Geen idee of het 'normaal' is, dit is de eerste keer dat ik het zie en meemaak :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 20:24 



 
Profiel   

Nee, gewoonlijk maken ze 2 sneetjes, beide op de plek van de bal. Die wordt er dan daar uitgehaald zodat de zaadleider niet ver hoeft worden uitgetrokken. Ik heb het nu bij verschillende veeartsen gezien van verschillende klinieken/praktijken, maar allemaal doen ze 2 sneetjes..
De wondjes zijn ongeveer 2 dagen open, maar niet zo open als op deze foto's..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 21:11 



 
Profiel   

Maar echt hoor Navaldie is zo hardleers... als er ergens geen stroom opstaat gaat ie gewoon al ver al tussen door haha.

Oefh die wond duurt wel echt lang dat ie dicht zit... hopelijk werkt de medicijnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 18:05 



 
Profiel   

Vandaag:
Spoiler:
[ img ]




Ook meteen 1e zakje ontstekingsremmer gekregen. De weersomstandigheden kunnen groot invloed gehad hebben op de genezing zegt de DA, het duurt inderdaad wat lang, maar voor de rest nog geen reden voor paniek nu. :) met de ontstekingsremmers moet alles in orde komen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 18:09 



 
Profiel   

Hoe voelt hij zich? Gewoon zich zelf of heeft je dr ook last van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 18:21 



 
Profiel   

trysteffy schreef
Hoe voelt hij zich? Gewoon zich zelf of heeft je dr ook last van?


Nergens last van :') net zo levendig en schrikkerig _O- ook geen verhoging O:) enigste verschil is dat als hij hinnikt dat het lijkt alsof ze de stembanden geknipt hebben ipv z'n ballen _O- _O- komt zo een half verminkte piep uit ipv een echte hinnik _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:46 



 
Profiel   

Heeft hij voldoende loop mogelijkheid of veel op stal? Die van mij liepen toen 24/7 buiten met schuilstal en 7 dagen was het wel dicht.

Duimen dat hij snel opknapt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:48 



 
Profiel   

Janinevv schreef
Heeft hij voldoende loop mogelijkheid of veel op stal? Die van mij liepen toen 24/7 buiten met schuilstal en 7 dagen was het wel dicht.

Duimen dat hij snel opknapt


Ja hij komt de hele dag buiten. Rond 11u gaan ze naar buiten en dan komen ze naar binnen als het bijna donker is :) geregeld staat hij met de buurman op en neer te rennen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:52 



 
Profiel   

Wat een verschil na 1 dosis al :D

Spoiler:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 09:57 



 
Profiel   

Zo dat ziet er idd al een stuk beter uit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 10:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 219 van de 255 [ 6364 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 255  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen