Veulens 2018 Klets&foto topic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 19:43

Na beter meten vandaag blijkt dat hij al 1.50 is. :Y) Als ik hem zo naast mijn Fjord van 1.41 zie klopt dat ook wel. Ze werkten alleen niet echt mee. :+
Afbeelding
Afbeelding

Joltsje

Berichten: 9028
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:02

Leuk leuk!

Ennuuh ben jij san klein? (Amders begin ik me zorgen te maken).

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:02

Prima maatje voor jou zo te zien Sanne!

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:03

Joltsje schreef:
Leuk leuk!

Ennuuh ben jij san klein? (Amders begin ik me zorgen te maken).


Haha ja ik ben 1.60. :Y)

Essxan

Berichten: 923
Geregistreerd: 10-09-13
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:03

Trippel heeft vandaag voor het eerst een bitje in gehad, ze wordt echt met de dag knapper. Steeds minder puppy. Ik gok dat ze zo ongeveer 1,56 hoog is, haar kont gaat wel richting de 1,60 gok ik. Als ik haar naast haar stalgenoot van 1,60 zet is het verschil niet meer zo groot.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:52

Ah, zie haar kijken met haar puppy ogen <3.

Ik ga woensdag weer even bij Nijn kijken. Eens zien of die haar best doet met doorgroeien....

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:47

Ahhh ook voor eerst bitje in! Knapperd

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:04

Leuke foto zo samen ook San_ner!

Knappe Trippel! Zomaar bitje in, top!

Bo had als verrassing zn kop vol poep zitten vanmorgen. Prince charming...
Afbeelding
De fysio was op stal dus even naar hem laten kijken ivm blessures na omvallen en opstaan met narcose. Hij was gelukkig voorzichtig geweest met zichzelf en alles voelde helemaal goed dus blij! Hij had ook mooie zachte ontspannen xxl bilspieren zei ze haha. Nog maar twee weken!

Cheyenne0252

Berichten: 271
Geregistreerd: 02-06-11

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:08

Knappe trippel <3

En wat fijn van Bo!

Ik lees trouwens altijd mee op m’n telefoon, dus probeer te reageren op iedereen maar dat is soms moeilijk, sorry!

Hier een leuke week gehad met m’n jonkie! We hebben vorig weekend wat gespeeld met een vlag! Die wilde ze alleen maar opeten _O- en vandaag heeft ze voor het eerst haar nieuwe kaptoom om gehad, dat was maar raar haha. Ze wilde ‘m afschuren via mij... :p
Afbeelding
Afbeelding

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:27

Met die poep heb ik er ook zo eentje... Alleen doet hij het in z'n voerbak 8)7

Heb vandaag een cadeaubon gekregen van emmers ruitersport dus ik ga binnenkort ook eens snuffelen voor een mooi hoofdstel voor hem <3

En vandaag een vriendinnetje gemaakt <3 eerste merrie in dezelfde ruimte in z'n leven buiten z'n moeder _O- super galant was hij <3
Afbeelding

Joltsje

Berichten: 9028
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:03

aah leuke updates

braaf paard cheyenne. dat hoef ik bij die van mij nog niet te proberen. nam een dekje mee de box in, hij flipte nog net niet hahah. en gisteren ging ik op een kruk staan.. pff zag alleen nog maar 2 billen.

een echte gentlemen @melewel, leuk!

veerledec

Berichten: 6689
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:43

Fijn om te lezen dat ze niet allemaal doodbraaf zijn :P. Ik verwacht hier ook nog een hoop avonturen := .

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:15

Essxan, brave Trippel! Die baalde vast dat ze even niet kon dooreten haha!

Twinklebel, veel plezier bij Nijn vandaag. :)

Kimvicious, oh heerlijk! En wat fijn dat de fysio hem goed vond voelen.

Cheyenne, zo die is braaf!

Joltsje, haha wat een boef! Ze zijn toch nog jong zat, tijd genoeg om te leren. :j


Hier komt de hoefsmid vandaag. Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik heb elke dag zijn voetjes opgetild en gisteren kon ik ze uitkrabben, in de hoop dat hij ook braaf is bij de hoefsmid. :Y)
Verder is hij laatst geënt en omdat hij wat schilfers in zijn manen heeft en wat hele kleine plekjes op zijn rug, heb ik ook maar om Imaverol gevraagd. Het zou me niks verbazen als hij iets van schimmel heeft, al is het dan heel licht gelukkig. Dus voor de zekerheid behandel ik hem maar. Hopelijk is het dan gauw weg. :j

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 17:49

@Cioccolato: ahhh gaat steeds beter dat poseren toch :D

@paardjes123: wat een lief puppyhoofdje! De mijne zit ook op 1m53 nu. Maar ze zijn natuurlijk nog jong. Paard van een vriendin is tussen zijn 2 en 6 nog ruim 20cm gegroeid :j

@Janinevv: zo ziet er al een hele dame uit in de complete outfit :D

@San_ner: staat leuk hoor!

@melewel94: lief! Die haflinger is Jolina van Sanne toch? Zag bij haar de foto's ook voorbij komen!

@Joltsje: op de eerste foto kijkt hij erg beledigd :+ maar staat hem goed hoor!!

@Kimvicous: ah fijn dat hij toch geen 'last' heeft van de boxrust! En hahaha gelukkig heb je geen witte toch _O-

@Cheyenne0252: ah leuk zeg als ze zo nuchter zijn! Waar heb je die vlag vandaan? Wil er misschien ook eentje aanschaffen voor schriktraining!


De mijne wordt stilaan weer een echte beer. Zeker met die half rechtopstaande manen vind ik hem er zo knullig uitzien momenteel :') hij is wel ontzettend braaf! Met grondwerken eens op een krukje gaan staan, longeersingel om, hij vindt het allemaal prima :j

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Joltsje

Berichten: 9028
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 17:56

Ooh ja echt wen beertje heerlijk!!
En dat koppie, heerlijk. Sprekend mijn laatste bijrijdpaard

Nakagami is vandaag verhuisd. Naar zijn pensionstalletje. Vrachtwagen ging goed en hijbwas snel rustig in de stal. Vanavond weer ff kijken.

Cheyenne0252

Berichten: 271
Geregistreerd: 02-06-11

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 19:21

@billionache deze vlag hadden ze hier op stal al maar ik heb er eentje via Ali express gekocht voor €1 is echt formaat normale vlag! Moet alleen nog even een bamboe stok bij de wegloop kopen om hem eraan te doen

paardjes123

Berichten: 2883
Geregistreerd: 16-08-11

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 21:56

Chenneyenne wat een braverd!

Joltsje fijn dat de verhuizing goed verlopen is. Toch altijd weer even afwachten hoe ze reageren die jonge dieren

Billion wat een stoer dier wordt dat! Even gespiekt leuke mengelmoes. Ik hou daar wel van. En inderdaad ze kunnen met deze leeftijd kwa grote nog alle kanten op

Die van mij is wat aan de diarree. Vorige week opgehaald uit de opfok, was wel in augustus nog ontwormd maar zal voor de zekerheid de pramox halen en een kuurtje psyliumvezels. Dan nog naar de tandarts want hij heeft wat gebitsproblemen gehad en moet daardoor tot hij gewisseld heeft extra bijgehouden worden. Als het dan niet over is weet ik het ook niet meer

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:42

billionache schreef:
@Cioccolato: ahhh gaat steeds beter dat poseren toch :D

@paardjes123: wat een lief puppyhoofdje! De mijne zit ook op 1m53 nu. Maar ze zijn natuurlijk nog jong. Paard van een vriendin is tussen zijn 2 en 6 nog ruim 20cm gegroeid :j

@Janinevv: zo ziet er al een hele dame uit in de complete outfit :D

@San_ner: staat leuk hoor!

@melewel94: lief! Die haflinger is Jolina van Sanne toch? Zag bij haar de foto's ook voorbij komen!

@Joltsje: op de eerste foto kijkt hij erg beledigd :+ maar staat hem goed hoor!!

@Kimvicous: ah fijn dat hij toch geen 'last' heeft van de boxrust! En hahaha gelukkig heb je geen witte toch _O-

@Cheyenne0252: ah leuk zeg als ze zo nuchter zijn! Waar heb je die vlag vandaan? Wil er misschien ook eentje aanschaffen voor schriktraining!


De mijne wordt stilaan weer een echte beer. Zeker met die half rechtopstaande manen vind ik hem er zo knullig uitzien momenteel :') hij is wel ontzettend braaf! Met grondwerken eens op een krukje gaan staan, longeersingel om, hij vindt het allemaal prima :j

[ [url=m/59TEue.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/yHIwwu.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/gl8cpi.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja klopt, dat is Jolina van sanne :D

StalMelyn

Berichten: 2047
Geregistreerd: 05-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:29

Wat een leuke updates!

Hier aan het wachten op meer nieuws omtrent de hengstenkeuring februari 2021. Het gaat door zeggen ze maar hoe of wat? Zou graag duidelijkheid hebben.

Het trainen van de hengst vind ik lastig. Ik ben ook sporttypes gewend (sectie nwr) en hengst viel wat af. Bij de sectie B willen ze de pony's rond gevormd hebben (dat hele vette begin ik niet aan hoor). Dus ik ben gaan bijvoeren en anders gaan voeren. Voer nu body builder.
Afbeelding
In december breng ik hem weg, de laatste 2 maanden mag iemand anders de puntjes op de i zetten.

Essxan

Berichten: 923
Geregistreerd: 10-09-13
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:35

Bilionance nog 20 cm gegroeid tussen 2 en 6 geeft hoop. Trippel heb ik maandag op gemeten en zij is nu 1.55 kont staat wel een stukje hoger. Zondag als het weer het toelaat heb ik een foto shoot met haar.

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:22

20cm is wel heel veel billionache! Als Bo nog meer dan 10 cm groeit ga ik huilen haha. Nu denk ik net geen 1.45 en 1.50 is voor mij echt voldoende haha. :P je hebt wel echt een cutie hoor <3

Leuk met die vlag Cheyenne0252!

Hoe ging het met de smid San_ner?

Kijk jouw showpikkie dan haha StalMelyn!

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:54

Billionache, wat fijn dat hij ook zo braaf is. Zo grappig om elk jaar te zien dat die van jou in een teddybeer verandert. Echt een enorm verschil met de zomer!

Joltsje, fijn dat het verhuizen goed is gegaan. :j

Paardjes123, met alle zorg moet het vast goed gaan komen. Wel lekker om dat nu weer zelf in de hand te hebben.

Stalmelyn, wat een knapperd! Snap wel dat die onduidelijkheid vervelend is. Hopelijk weer je gauw meer.

De smid ging goed! Hij vond het eerst gek dat iemand anders aan hem zat, maar toen ze eenmaal bezig was vond hij het allemaal prima! En heel fijn om het nu weer zelf allemaal in de hand te hebben qua verzorging. Ben niet heel blij met hoe zijn voeten eruitzien na de opfok. :n

Verder vandaag voor het eerst peesbeschermers omgedaan en over wat balkjes gelopen. Ging ook goed! :j

paardjes123

Berichten: 2883
Geregistreerd: 16-08-11

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:51

Stalmelyn mooi dier! Ik vind die welshen altijd prachtig. Vraag mij altijd af waarom we zulks niet hebben in de paarden maat

20 cm na het tweede jaar is gewoon bizar en denk ik uitzonderlijk maar wie weet komt er nog wel 10 cm bij

San fijn dat de smid goed ging

Hier is de mest gelukkig weer goed. Gister nieuw pak voordroog geopend misschien viel die andere niet goed?

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 18:40

Fijn dat het goed ging San_ner!

Bo is deze week zindelijk geworden haha. Iedere dag als hij binnen komt meteen plassen :P zou voor dopingtests later handig zijn als hij dit vast houd haha :D
Afbeelding

voyou

Berichten: 655
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 21:51

Lekker het weekend in vandaag met mijn lieve dame <3
Afbeelding