Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 48 van de 88 [ 2196 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 88  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2021 veulens foto en kletstopic

 
Profiel   

Ik zie er niks lelijks aan hoor!

Die van mij is soms ook ineens weer helemaal uit fatsoen om een paar dagen later ineens weer wat meer in proportie is. Soms denk ik echt, ben je vannacht 2 cm gegroeid ofzo?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 06:31 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Hier wordt de kleine steeds ondeugender. Je merkt dat hij zich goed voelt in de kudde.

We hebben nog wel problemen met voeten geven. Ik mag alles aanraken boven de knie, daaronder vind hij echt niet fijn. Daar zal dus bij de fokker niet veel mee geoefend zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 09:33 



 
Profiel   

Blijven jouw vliegenkappen goed zitten? Die van mij krijgt hem af dus zat ook naar die jij hebt te kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 12:07 



 
Profiel   

Mijn merrie krijgt ze soms wel af door te rollen en schuren tegen anderen. Maar de kleine heeft hem nog niet afgekregen. Wel merk ik dat hij onzekerder is qua zicht als hij het opheeft. Maar geen idee of dat komt omdat zijn zicht niet optimaal is, of omdat hij nog jong is en in een redelijk nieuwe omgeving is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 14:13 



 
Profiel   

Berryz schreef
Mijn merrie krijgt ze soms wel af door te rollen en schuren tegen anderen. Maar de kleine heeft hem nog niet afgekregen. Wel merk ik dat hij onzekerder is qua zicht als hij het opheeft. Maar geen idee of dat komt omdat zijn zicht niet optimaal is, of omdat hij nog jong is en in een redelijk nieuwe omgeving is.


Ik vind het bij mijne ook dat hij onzekerder is. Ik vroeg me af of de gazen niet te donker zijn? Mijn oudere heeft zo'n blauwe bucas op en die is daar eigenlijk een veel blijer ei met

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:10 



 
Profiel   

Mijn knapperd vandaag weer even op stal i.v.m. bekappen, dan zie je pas echt hoe hard ze gegroeid is <3

[ img ]

[ img ]

xLiez schreef
Onze jaarling (24 juni) heeft zijn eerste photoshoot gehad! Hij is zo’n toverbal, soms lijkt hij heel donkerbruin en de andere keer weer valk. Maar hij is zo mega stoer, hij is momenteel 1,31 (papa 164 en mama 147). Dus we hopen dat hij nog wel richting de 1,50 gaat.
[ [url=m/MmEaPM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QSF9Nv.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie foto's!


Rianne1807 schreef
Tundra, ik weet niet of dit bij een jaarling ook al kan, mijn vorige paard had t met 2.
Solana is 15 maanden nu en heeft t nog niet

Mi amore...oooh die zeker knap!!

Al ben ik natuurlijk wel erg bevooroordeeld maar Solana word ook echt steeds maar knapper, de appaloosa kenmerken komen steeds meer naar voren.


[ [url=m/0Kn6jp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/haybfp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leuk kleurtje heeft deze zeg! Gaaf dier.


Rose_Sonny schreef
Replay is alleen fotogeniek als de fotograaf langs komt, als ik foto's probeer te maken dan komen er juweeltjes als deze uit :')

[ [url=m/jo0O07.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PxRTcA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geloof mij, in het echt is hij echt heel knap :+


Hahahaha, ik heb altijd 1000 foto's met dichte ogen, dus dit is heel herkenbaar


MarjanB schreef
Vind ze allemaal knap! Ben benieuwd hoe ze allemaal uitgroeien straks :D

Amy is gelukkig mega chill maar doe ook echt alles met dr. Wel t voordeel van aan huis hebben
[ [url=m/Ljh3Sq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jLooIA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ziet er uit als een fijn plekje zo thuis!


Sanne96 schreef
Wat zijn ze allemaal leuk! En groeien goed zo te zien

Vandaag weer even bij m'n vriendinnetje geweest <3

[ [url=m/csO8CO.webp]Afbeelding[/url] ]


<3

kyrkelover schreef
Wat groeien ze toch allemaal hard.
Vandaag ook weer eens een fotootje gemaakt van Dream in de avondzon.
Als veulen
[ [url=m/G6ygBH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu
[ [url=m/x0AAOz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oooh die is ook al mooi geworden zeg!!


KittyDylan schreef
Jullie jaarlingen zijn veel mooier :=

Mijne is zo lelijk, nog steeds. Had gehoopt dat hij in de zomer wel wat bij trok maar dat valt me tegen :')
Achja, als tweejarige weer een kans.
[ [url=m/rJ0ZRC.webp]Afbeelding[/url] ]

Hij kijkt wel precies zoals zijn moeder <3 en dat maakt veel goed, want dat vind ik echt het leukste koppie wat er is. :D

Halstertje wordt ook te klein dus binnenkort even door mijn berg met ruim 40 halsters zoeken of er nog eentje past en leuk is. Anders moet ik gaan shoppen :Y)


Trekt wel bij hoor! Maar ook ik vind hem echt niet lelijk nu :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 18:57 



 
Profiel   

Blijft leuk om alle jonkies zo te zien groeien en veranderen!

Die van mij is eind deze maand ook eindelijk 1 jaar! Momenteel weer in standje "glijbaan" qua groei, staat weer eens fiks overbouwd :') . Ben erg benieuwd hoe groot hij uiteindelijk gaat worden. Voor een IJslander is hij voor zijn leeftijd echt al behoorlijk aan de maat.

En! Eindelijk zijn jeugdwratjes kwijt :D
[ img ]

Net of er twee compleet verschillende paarden aan elkaar zijn geplakt :')
[ img ]

Helaas een paar weken geleden wel zijn speelmaatje verloren ;( . Ik had ook een jonge Fjord kruising erbij gekocht. Helaas bleek deze een extreem zeldzame auto-immuunziekte te hebben en na twee hele zware weken met veel dierenartsbezoekjes en de nodige pogingen hem stabiel te krijgen helaas toch in moeten laten slapen. Binnenkort komt het jonge IJslanderhengstje van een lesklant hierheen zodat hij weer een leeftijdsgenootje heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 16:12 



 
Profiel   

Ooh wat heftig Marlies... dat zijn geen leuke dingen, helemaal op zo'n leeftijd :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 22:52 



 
Profiel   

Ach wat ontzettend naar, heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 09:15 



 
Profiel   

Wat heftig Marlies, sterkte!

Gisteren was het 1 jaar geleden dat ik Relpda ging bezichtigen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 10:35 



 
Profiel   

Replay is ondertussen beleerd :D


[ img ]

Disclaimer: dit is een oude broek gevuld met plastic verpakking materiaal en mijn dekjes wegen meer dan deze broek. Als het zwaarder was, had ik het natuurlijk niet op Replay zijn rug gelegd :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 07:43 



 
Profiel   

Hahaha dat hoofd :+ hij weet duidelijk nog niet wat hij er van vind

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 08:33 



 
Profiel   

Hij weet heel goed wat hij er van vindt haha.
Hij is niet zo blij met mij :+

Nu is het wel zo dat hij zijn gezochtsuitdrukkingen van mama heeft geërfd, die kijkt ook altijd alsof ze je hoofd er af wil bijten. Heeft ze tot nu toe nog niet gedaan, hoop dat het bij Replay ook meevalt haha.

(Het is zo erg, dat Replay in het begin met andere paarden niet snapte als een paard de oren naar achteren heeft, dat dat betekent dat ie beter weg kan gaan, omdat hij gewend is dat mama altijd zo kijkt, of ze nou blij of boos is := )

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 10:25 



 
Profiel   

Haha die is echt niet blij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 10:36 



 
Profiel   

Hahah dat hoofd als die kon praten _O-

Hij is wel heeul knap hoor <3

Quick vandaag weer eens gemeten gelukkig gaat groeien niet zo hard meer hij is nu +- 1,57
Foto van vandaag [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 22:07 



 
Profiel   

Dat hoofd van replay...duidelijk not amused _O-

Zooo Quick is al flink aan de maat zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 23:15 



 
Profiel   

Hahaha dat hoofd van Replay idd :D
Denk ook niet dat die van mij het wel leuk zou vinden…

Quick ook al een heel paard zo zeg!

Raven krijgt volgend jaar een vol broertje of zusje! Zo blij mee <3
[ img ]
Zijn nu bezig met beetje wandelen, maar ze is erg kijkerig en springt het liefste bij mij in mn nek als ze schrikt en dat is niet zo handig….

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 01:07 



 
Profiel   

Wat triest Marlies, sterkte!
Fijn dat je merrie weer drachtig is Libera, hopelijk volgend jaar nog zo'n knap veulen als Raven.

Hier helaas ook minder nieuws, het lijkt erop dat mijn kleintje zomereczeem heeft. Ik had nog hoop dat het iets anders zou zijn meestal krijgen ze het niet zo jong. De dierenarts kan ook niks anders vinden dus voor nu gaan we haar maar als een eczemer behandelen en dan kijk ik volgend jaar wel of het inderdaad weer terug komt. Gelukkig hebben we op stal al een eczeemgroep dus ze kan zo mee in het eczeem regime.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 20:16 



 
Profiel   

Onee dat is zeker vervelend. Hopelijk snel onder controle en nu je het weet kan je volgend jaar al optijd beginnen met aanpassingen.

Hier hebben we te kampen met rotstraal nasleep van de vorige stal. Maar het behandelen gaat steeds moeilijker omdat ze het echt niet leuk vind. Ze laat zich gewoon vallen op haar knieen. Snappen ze soms maar dat het alleen maar voor hun eigen bestwil is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 22:13 



 
Profiel   

Pluklief, mijn paard is ook heel lang verdacht geweest van eczeem. Lees: de eerste 10 jaar van zijn leven.

Altijd tot bloedens aan toe schuren, geen manen of staart meer over etc. Ik had hem ook altijd onder een eczeemdeken, maar daar schuurde hij ook doorheen.

Uiteindelijk blijkt hij iets anders te hebben. Ik verdenk hem zelf van IR. Sinds ik hem behandel als IR paard, dus zo min mogelijk suiker, niet op een korte, groene (vette) weide, geen kuilgras etc. Gaat het zo veel beter met hem. Hij staat dit jaar zelfs zonder deken en al zijn manen heeft hij nog!

Ik zeg niet dat die van jou dit ook heeft, maar omdat je zegt dat ie eigenlijk te jong is, kun je ook kijken naar iets anders

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 22:17 



 
Profiel   

pluklief schreef
Wat triest Marlies, sterkte!
Fijn dat je merrie weer drachtig is Libera, hopelijk volgend jaar nog zo'n knap veulen als Raven.

Hier helaas ook minder nieuws, het lijkt erop dat mijn kleintje zomereczeem heeft. Ik had nog hoop dat het iets anders zou zijn meestal krijgen ze het niet zo jong. De dierenarts kan ook niks anders vinden dus voor nu gaan we haar maar als een eczemer behandelen en dan kijk ik volgend jaar wel of het inderdaad weer terug komt. Gelukkig hebben we op stal al een eczeemgroep dus ze kan zo mee in het eczeem regime.


Ah get wat naar zeg..
Hoe kwam je hier zo achter?
Mijn jaarling jeukt als die binnenkomt,
En heeft nu lijkt wel of wat schimmel plekken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 22:18 



 
Profiel   

Bij ons begin er dit Jaar ook een zich kapot te schuren. Eigenaar heeft allergieytst gedaan en hij was allergisch aan zuringpollen. Nu staat hij op een zuring vrije plek en kan hij weer zonder deken

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-22 04:24 



 
Profiel   

[ img ]
Net 2 a 3 dagen oud.

[ img ]
Nu

Wat super leuk om jullie puppy's zo te zien opgroeien!

En dat hoofd van Replay hahaha, ik denk dat het nog wel kan tegen vallen hoe zadelmak die is..... Ik kan me na dat hoofd een hele serie bokkensprongen in denken als die los stond hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-22 08:03 



 
Profiel   

Jeetje, ellende dat mogelijke zomerexceem. Die van mij is ook wat jeukerig dus het schoot gelijk door me heen (vroeger veel met IJslanders gewerkt dus zit in het systeem om erop te letten), maar het lijkt hier gelukkig mee te vallen.
Wel trekt ze gigantisch veel insecten aan en heeft ze een vacht die snel zonneschade oploopt. Dus ik denk dat ze volgend jaar onder een UV werende vliegendeken gaat.

Als ik haar meet komen er niet zoveel cm bij momenteel, maar ze is mooi aan de maat vergeleken met mij haha.
[ img ]

Verder lekker chillen en beetje wereld ontdekken met haar kleine vriendin. Wordt nog wat als ze ouder is, de wereld vergaat momenteel als ik even op pad ga met het veulentje en de moeder.. dat vindt Relpda niets ook al blijft ze achter met twee andere vriendjes.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-22 08:05 



 
Profiel   

sannahtris schreef
Ah get wat naar zeg..
Hoe kwam je hier zo achter?
Mijn jaarling jeukt als die binnenkomt,
En heeft nu lijkt wel of wat schimmel plekken..


Het zit bij haar echt op de typische eczeem plekken. Het begon wat algemener maar inmiddels is het echt manenkam, staart en buiknaad. Ze heeft ook zo'n typische verdikte manenkam met ribbels erin. En verder kunnen we ook niks vinden, ze lijkt vrij van beestjes, lijkt geen schimmel te hebben, voor jeuk door wormen zit het eigenlijk te specifiek op die plekken. Dus echt een opeenstapeling van dingen die toch wel sterk die kant op wijzen.

Maar soms weet je het toch niet mijn oudste merrie heeft het een jaar gehad vooral bij haar staart toen. Dat was ook net een eczemer, ook niks anders kunnen vinden maar daarna nooit meer wat van gezien.

Ik ga de komende jaren wel zien hoe ze ontwikkeld. Ik had voor de toekomst wel fok plannen met haar maar die gaan wel de prullenbak in met eczeem.

Mooney wat een leuk stel zo samen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-22 13:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 48 van de 88 [ 2196 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 88  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen