Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [KS-ITP] Kraamstal In The Picture |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 1 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Welkom Tempi Solaris JS |
---|
Seven | |
![]() |
Wij zijn gezegend met dit prachtige meisje en we wouden deze dan ook graag delen met anderen
![]() Geboren op 2 februari 2023 om 23.15 kwam ze zeer vlot te wereld, ze stond al naar enkele min en de melkbar ging ook mooi vlot. In alles is ze een ontzettend vrolijk en nieuwsgierig dametje en echt het zonnetje in de stal. De reden dat we haar zonne tijden hebben genoemd ![]() Heel bijzonder toen ze net 20 min op de wereld was en stond te wankelen en nog nat van de geboorte kwam ze al murmelend op ons af. Dat dier ze nog steeds als ze 1 van ons ziet of hoort en is dan ook niet bij je weg te slaan ![]() Haar moeder is een elite ibop prok merrie van Galxie en dit is haar tweede veulen. Vader is de wel bekende Livius. Moeder enkele dagen voor de bevalling Net geboren Gelijk naar je toekomen Voor het eerst buiten Lekker aan de sjouw Ze groeit goed En knappe mama |
Laatste bericht |
![]() |
Autumnn | |
![]() |
Wat een plaatje
![]() |
![]() |
Alja | |
![]() |
Prachtig kind
|
![]() |
Hannanas | |
![]() |
Wat een poppetje
![]() |
![]() |
Seven | |
![]() |
Autumnn
Goede vraag, voor nu kijken hoe ze opgroeit en dan zien we het wel ![]() Maar zoals het nu lijkt is ze een blijver Dank je Alja en hannanas |
![]() |
BigOne | |
![]() |
Mooi dier, geweldig bewegen!
|
![]() |
Lavitabella | |
![]() |
Gefeliciteerd!!
![]() |
![]() |
Whizz | |
![]() |
Wat een plaatje
![]() |
![]() |
Seven | |
![]() |
Bigone
Tot nu toe lijkt ze prima te bewegen ![]() Lavitabella Ja daar zijn we ook heel blij mee je weet het toch nooit met de bevalling Whizz Dat zegt m'n man ookal, ze verovert je hard ook echt zo lief als ze is. |
![]() |
_Carien | |
![]() |
Zo! Ik dacht even dat is Roy van vorig jaar, haar broer dus. Jeetje wat een lookalike, van harte gefeliciteerd! Super gaaf nu een merrie, genieten om dit te mogen behouden en met haar voort te zetten.
![]() |
![]() |
Orange | |
![]() |
Leuk ik kom je knappe dames volgen.
|
![]() |
Seven | |
![]() |
Carien
Ja ze hebben zeker wat van elkaar maar zijn aan de andere kant ontzettend verschillend. Deze dame is een sjieker nog kwa beenwerk en hoofd, echt een dametje ![]() Leuk Orange, ik zal hier zeker vaker updates plaatsen |
![]() |
moeshie | |
![]() |
Wát een prachtig plaatje met de kat op schoot erbij! En wat een fantastisch veulen! Genieten
![]() |
![]() |
Seven | |
![]() |
Moeshie
Ook mijn favoriete foto ![]() |
![]() |
Nimber | |
![]() |
Wat een knappie! Gefeliciteerd
|
![]() |
Elisa2 | |
![]() |
Gefeliciteerd met dit mooie vosje! Ben heel benieuwd hoe die gaat uitgroeien.
|
![]() |
Seven | |
![]() |
Nimber
Dank je wel Elisa Ja wij ook eerst maar eens 6 maand worden ![]() |
![]() |
LaPluche | |
![]() |
Oooh wat een mooie rooie
![]() |
![]() |
Bootsiebob | |
![]() |
Prachtig meisje
![]() Ik ben helemaal verliefd na het zien van deze foto’s |
![]() |
Getup | |
![]() |
Wat een knap veulen.
Maar vind februari persoonlijk wat vroeg ( en vooral: koud) voor een veulen ![]() Al snap ik wel dat men bij n nieuwe merrie of lastig drachtig te krijgen merrie op tijd begint. |
![]() |
Adelaide71 | |
![]() |
Prachtig! Gefeliciteerd!
|
![]() |
loez | |
![]() |
moeshie schreef Wát een prachtig plaatje met de kat op schoot erbij! En wat een fantastisch veulen! Genieten ![]() Dat was precies wat ik dacht! Prachtige foto! Gefeliciteerd met jullie knappe veulen! |
![]() |
VanHuisUit | |
![]() |
Zo wat een knap en alert veulen zeg
![]() |
![]() |
Seven | |
![]() |
Lapluche
Dank je Bootsiebob Net zo als wij ![]() Getup Ja zeker als je bedenkt dat ze pas de 14de was uitgerekend. Ach dat is het leven het valt niet altijd te sturen. De kou heeft het veulen trouwens helemaal geen last van ze wil ontzettend graag buiten zijn en blijven ookal wisselen we het binnen en buiten zijn nu op de dag meerdere keren af. Adelaine Dank je ![]() Loez Dank je wel Vanhuisuit En vergeet eigenwijs niet ![]() |
![]() |
_Tarzan | |
![]() |
Wat een prachtig veulen, gefeliciteerd
![]() |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [KS-ITP] Kraamstal In The Picture |
Inloggen |