Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [KS-ITP] Kraamstal In The Picture |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Sneeuwpret voor iets grotere dummy's! |
---|
Kabayo | |
![]() |
Vorig jaar, toen ze 5 daagjes oud was, maakte Minthe al kennis met de sneeuw.
Kabayo @ [KS-ITP] Sneeuwpret voor dummy's Nu was het alweer raak in maart. Het was er maar eventjes, dus direct gebruik van gemaakt om leuke foto's te schieten. Dit zal Minthe haar laatste kraamstal- in the picture zijn. Over 14 dagen is ze alweer 1 jaar oud! Ze is een barock pinto, Tiƫsto x Pier 448, en ze blijft bij mij ![]() Zoals het weer was... een jaar geleden. Kleine uk 1. 2. En afgelopen vrijdag! 3. 4. 5. 6. 7. 8. Vieze voetjes hoor ![]() 9. En terug naar stal 10. Heldere donder ![]() De volgende dag hoopte ik dat er nog wat sneeuw lag. Helaas was het meeste al gesmolten. Wat fotootjes geschoten, het was wel heerlijk in het zonnetje! 11. Met haar moeder, Zilver 12. Sneeuw is koud aan de neus ![]() 13. Ik vind haar echt knap ![]() 14. Close up 15. Ze heeft al best lange manen! Ik ben zo blij met haar! Kan niet wachten op de toekomst samen! |
Laatste bericht |
![]() |
Toushie | |
![]() |
Het word al een hele dame! Ze heeft zo'n ontzettend lieve blik.
|
![]() |
Speirs | |
![]() |
Wat heeft ze een prachtige ogen! Zo groot
![]() |
![]() |
hannelot | |
![]() |
Wat een liefje!
|
![]() |
Marilu | |
![]() |
Ze is nog even mooi ! En een prachtig hoofd heeft ze !
|
![]() |
Kaaskoekje | |
![]() |
Wat heeft zij een prachtige oogopslag
![]() |
![]() |
Kabayo | |
![]() |
Toushie schreef Het word al een hele dame! Ze heeft zo'n ontzettend lieve blik. Ze wordt veel te groot ![]() ![]() ![]() Je hebt gelijk, ze is ook ontzettend lief. Ze houdt er zo enorm van om geknuffeld en gekriebeld te worden. Ze is echt mijn tweede zilver ![]() Kaaskoekje schreef Wat heeft zij een prachtige oogopslag ![]() Dankjewel! Ze lijkt erg op haar moeder en grote zus ![]() Marilu schreef Ze is nog even mooi ! En een prachtig hoofd heeft ze ! Ik denk dat ik heel blij met haar mag zijn ![]() Speirs schreef Wat heeft ze een prachtige ogen! Zo groot ![]() Om in te verdrinken ![]() Dat deed ze hier al ![]() hannelot schreef Wat een liefje! Geen woord aan gelogen. Ben zo gek op haar! |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
|
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [KS-ITP] Kraamstal In The Picture |
Inloggen |