Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 69 van de 88 [ 2182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 88  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2021 veulens foto en kletstopic

 
Profiel   

Die van mij wordt helemaal eind augustus twee. Begint langzaam wat van "naarling" naar "jong paard" te gaan :D (al wisselt het nog regelmatig met een groeispurt hoe hij toont haha).

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 07:17 



 
Profiel   

Een lange tijd alleen meelezer geweest omdat ik erg weinig tijd heb gehad om naar de opfok te gaan en dus niet echt iets had om mee te praten...

Gizbennie lekker weer op de weide! Hij ziet er goed uit. Ik snap dat je hem dan gaat ruinen, ik zit nog een beetje in dubio daarover... Eerst maar eens kijken of er überhaupt een plekje gaat zijn waar het mogelijk is, anders is hier de keuze ook snel gemaakt. Enorm leuk die aftekeningen op zijn hoofd!

Tundra opzich wel fijn dat ze niet bovenaan in de rangorde staat! Dat scheelt al de helft zelf corrigeren. :j Hopelijk blijft het wel een beetje beperkt met de schade verder. Hoe is haar been nu?

Art_ificious wauw, Baron is wel flink opgeknapt vanuit veulen zeg! Ook al flink wat behang zo. Hier ook enorme fan van de dubbele lijnen. Rechte lijnen is het zoveel beter. :j Lekker dat je al spelenderwijs met hem bezig kan zo!

Balou_k gefeliciteerd met de schone foto's!

Quir hahaha, niet helemaal hoe je 't zou verwachten bij vluchtdieren... :') Maar jemig wat kan hij vertrekken he... Hij, maar ook zeker Finn blijven echt heel leuk! <3

xsensible jeeetje, een tweejarige mag inderdaad wel wat schraler zijn... Maar eentje die in 4 dagen zo bijtrekt staat wel heel erg arm. Fijn dat je hem nu zelf kunt gaan monitoren. Snap dat dit niet goed is voor je vertrouwen in anderen.... :n Dat hij maar snel verder aansterkt!

KittyDylan haha, Arthur heeft er geen problemen mee om even te laten zien wat hij in z'n mars heeft he? :))

Sirius_ Wat heerlijk dat het zo'n lieve en relaxte merrie is. Daar ga je ongetwijfeld een fijne aan hebben.

Mi_Amore Hmm, misselijk wondje zeg... Ben je mooi klaar mee door toedoen van kinderen... Wat is daar inmiddels te status van? Hier ook heel erg tevreden met honingzalf met een enorme wond achter de oren. Eventueel blauwspray om ervoor te zorgen dat de vliegen ook nog wat beter wegblijven. Weet je zeker dat er trouwens niks geks in de wond is blijven zitten? Ik lees dat hij namelijk erg diep was?

Thirza Omg, wat een horrorwond.... Hoe is dat precies gebeurd? Het heelt al wel erg mooi zo te zien. Wel eentje met een fijn karakter verder zo te zien!

_Lente Dat is al een grote man! Hoe groot zijn z'n ouders? Knap kleurtje heeft hij!

MarliesR Wat een heerlijke weide waar hij in loopt! Hoe vindt hij de vliegenkap? Die laatste maanden richting de 2 schelen ook vaak al wel erg veel in uitstraling vind ik!


Afgelopen donderdag is die van mij dan ook 2 jaar geworden. Dit hebben we gisteren gevierd door hem een keer mee naar de bak te nemen en te laten vrijspringen. *\o/*
Het was even de vraag hoe hij het ging doen, aangezien ik hem nog nooit van de kudde mee had genomen, maar hij deed het echt voorbeeldig! We moesten best een aardig stukje naar de bak en een 5 tal rennende kuddes passeren, maar hij bleef netjes bij mij.

Had een dubbel op 2 galopsrongen gezet. Hij begreep alleen even niet dat hij er gewoon 2 mocht maken. Zelfs toen hij op dik 12,5 meter stond vond hij het een goed idee om er 1 galopsprong tussen te maken. Rek genoeg in het lichaam in ieder geval. :=

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:12 



 
Profiel   

Ohhhh die is knap!! <3 Hoe is hij gefokt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 16:39 



 
Profiel   

Die van mij heeft vandaag voor het eerste een hoofdstelletje in gehad.. Het maakte hem allemaal helemaal niks uit.. Hij is zo mega mak :=

Hoofdstelletje is van een vriendin. Heb dus geen neusriemen aangepast enzo. Dit was hooguit 5 minuten. Zijn eigen hoofdstel wordt gewoon netjes op maat :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 16:40 



 
Profiel   

Dank je! Het is een Komme Casall x Namelus R x Quasimodo Z

Fijn dat hij het hoofdstel zo makkelijk toelaat! En een fijne volle weide met gras zie ik. Ook alweer een heel stuk bekomen. Fijn zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 19:52 



 
Profiel   

Knappe kids allemaal!

Amy gaat nu als wit worstje door het leven.. ze had wat jeuk helaas

[ img ]

Verder houd ze van water :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 20:16 



 
Profiel   

Selente, wat een springkanon! Wow, dat geeft potentie!

Mijn 2-jarige's moeder is mijn Portugese kruising (minimaal 3/4e Lusitano) van 1,60m. Qua kleur heeft ze een kopie van zichzelf gemaakt, dat is wel echt een cadeautje. En de hoop was een iets luxere en een paar cm erbij, dus dat is ook gelukt.
De vader is (de vorig jaar te vroeg overleden) Il Divo (v. Winningmood), donkerbruin, 1,74m.

Xsensibel, al zo braaf met hoofdstel om. Heel volwassen dan meteen.

En jammer van Amy dr jeuk, maar gelukkig met deken goed onder controle te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 22:44 



 
Profiel   

Ik heb Replay vandaag voor het eerst in zijn leven 10 minuutjes gelongeerd.

Hij kende de commando's al, geen idee hoe maar dat moet hij van de anderen hebben afgekeken, of onthouden van dat hij nog bij de merrie liep en ik de merrie ging longeren.
Ook is hij singelmak geboren. Ik kon hem zonder problemen singelen en hij heeft niet 1x gebokt of gesteigerd


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:38 



 
Profiel   

Replay lekker aan het "werk".

Nou hier vond ik een tijdje terug dat Dream wat strak werd, maar hij had duidelijk een groeispurt.
Inmiddels ziet meneer er weer Hollands Welvaren uit. En nee ben hem niet volop gaan voeren. [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:31 



 
Profiel   

Faion was heel erg geïnteresseerd toen ik met mijn opgezadelde merrie in de Paddock wandelde. Hij kreeg dus voor de lol haar spullen even aan. Ik heb me heel erg verbaasd over hoe weinig het hem deed, aangezien hij voor andere dingen heel moeilijk is.

Beleren is nog lang niet aan de orde, want hij is nog geen 2. Tuig is ook veel te groot natuurlijk.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:36 



 
Profiel   

Ik verbaas me echt over hoe mega braaf die jonkies zijn eigenlijk… Soms hoor je verhalen van die jonge paarden die helemaal uit hun plaat gaat met de simpelste dingen.. Volgensmij zijn die van ons allemaal niet zo *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:04 



 
Profiel   

Nou ja, faion kan nog altijd niet bekapt worden, dus dit verbaasde me ook heel erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:29 



 
Profiel   

[ img ]

Hier ook nog een foto van mijn ondertussen 2 jaarse. Ik vind haar eigenlijk nog altijd ongelooflijk puppy, ook in haar gedrag. Vanaf juli komt er een zeer deskundige trainer langs om haar (en vooral ook mij) de juiste start aan te bieden naar een toekomst onder het zadel en een fijne samenwerking. Ik wil het vooral niet alleen doen, want ik ken mezelf te goed ervoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:04 



 
Profiel   

Grote bulten zand zijn perfect om in/om/op te spelen :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:31 



 
Profiel   

Je begint nu echt verschillen te zien tussen de 2 jarige. Van heel puppy tot mega volwassen en alles daartussen.
Hier veranderen ze nu echt ontzettend snel. Normaal ga ik eind vd zomer Dream wat meer oppakken en daarvoor wil ik alvast de röntgen screening laten doen.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 16:03 



 
Profiel   

Enorm leuk _Lente! Inderdaad een cadeautje dat je haar kleur hebt, maar ook fijn dat je toch wat extra centimeters inderdaad. Benieuwd hoe hij uitgroeit!

Helemaal prima toch the_cat? Wat goed dat je dat van jezelf weet. :j Komt vast helemaal goed!

Poh, die van mij komt oktober/september naar huis. Komt meer omdat alle hengsten al uit de opfok gehaald worden rond de 2,5 jaar… Maar anders had ik hem echt nog laten staan. Hij hoeft voorlopig echt nog niks te doen. Wellicht wat grondwerken en anders alleen wat op de rechte lijnen. Maar hij zal hoogstwaarschijnlijk ook eerst mee op de foto gaan zodat ik weet dat de benen in orde zijn voor de toekomst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 18:55 



 
Profiel   

Eventjes opscheppen met mijn vriendje hoor. Ik ben zo dol op hem <3 Enorm blij dat ik hem weg heb gehaald waar hij stond wat is hij opgeknapt :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:55 



 
Profiel   

kyrkelover schreef
Je begint nu echt verschillen te zien tussen de 2 jarige. Van heel puppy tot mega volwassen en alles daartussen.
Hier veranderen ze nu echt ontzettend snel. Normaal ga ik eind vd zomer Dream wat meer oppakken en daarvoor wil ik alvast de röntgen screening laten doen.
[ [url=m/Vq3E4p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S2aYMe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xbPl1j.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh die is ook echt al mega af, wat een knap dier <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:57 



 
Profiel   

Xsensibel, nogal opgeknapt! Mooi paard zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:58 



 
Profiel   

Hij is mooi hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:08 



 
Profiel   

@Sensibel, flink opgeknapt al

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:18 



 
Profiel   

Wauw sensibel. Snap dat je daar trots op bent. Wat een beetje fatsoenlijk voeren ze dan goed doet hè?! Wat voor een was het ook alweer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 23:38 



 
Profiel   

Selente schreef
Wauw sensibel. Snap dat je daar trots op bent. Wat een beetje fatsoenlijk voeren ze dan goed doet hè?! Wat voor een was het ook alweer?


Bizar he.. Ik ben nu gestopt met bijvoeren & hij krijgt gewoon alleen gras maar hij doet t top.

Het is een Incognito x Galaxie! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:18 



 
Profiel   

Ik ga hopelijk een 1jarige deze week kopen maar weet niet of dit topic dan gebruikelijk is want ze is van 2022 :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 10:20 



 
Profiel   

xsensibel schreef
Eventjes opscheppen met mijn vriendje hoor. Ik ben zo dol op hem <3 Enorm blij dat ik hem weg heb gehaald waar hij stond wat is hij opgeknapt :D


[ [url=m/01xlUk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nvoVot.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JqI4Ug.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo dat is zeker een verschil, super fijn.
Hij ziet er goed uit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 69 van de 88 [ 2182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 88  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen