Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 70 van de 88 [ 2196 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 88  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2021 veulens foto en kletstopic

 
Profiel   

JameyDL schreef
Ik ga hopelijk een 1jarige deze week kopen maar weet niet of dit topic dan gebruikelijk is want ze is van 2022 :o


Volgens mij is er ook een topic over 2022 veulens?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:03 



 
Profiel   

Ik kon natuurlijk niet achterblijven.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:10 



 
Profiel   

Vooruit....nog maar eentje dan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:42 



 
Profiel   

Wat zien ze er allemaal al volwassen uit! :oo

Echt zo leuk om te volgen zo. Wil ook heel graag een beetje aan de slag met Raven, m’n longeer cirkel is eindelijk af. Maar nu zit ii met een gekneusde voet/enkel en moet ik alsnog wachten tot ik weer kan lopen zelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 15:27 



 
Profiel   

Och, chi is eindelijk heel erg puppy hoor!

Maar dat mag ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 16:03 



 
Profiel   

Nam net een foto van de hele groep en viel me ineens op dat Raven gewoon al even groot is als mijn oude ruin Jake :oo
[ img ]
In ieder geval de kont… schoft lijkt nog iets lager?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 06:16 



 
Profiel   

Wat beginnen ze opeens volwassen te worden allemaal. Toch wel een groot verschil tussen jaarling en tweejarige <3 , het zijn nu echt paarden.

Elonia heeft voor het eerst haar hoofdstel gepast
[ img ]

En gisteren mocht ze voor het eerst een sprongetje maken
[ img ]

Zo leuk al die eerste ervaringen.

Ze is nu ruim 1.67 en komt steeds wat beter in model. Ik denk wel dat ze nog een stuk forser gaat worden. Dat was bij haar moeder ook zo. Eerste de hoogte en dan de breedte in.
[ img ]
[ img ]

Lieverd <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 07:00 



 
Profiel   

Die wordt echt ontzettend knap! De mijne is nog wel echt puppy hoor.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 07:50 



 
Profiel   

Jeeetje wat zijn die van jullie al grooot, de mijne is nu 157.. Ik ben een beetje bang dat hij zo klein blijft want dan moet hij wel echt weg. En dat wil ik niet :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:54 



 
Profiel   

Ze groeien nog even door he ;) De vader van mijn Haf was 1,52 op 3 en 1,59 op 5 jaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 09:31 



 
Profiel   

Die van mij is denk ik even groot als die van jou Sensibel. Ik maak me niet zo'n zorgen, maar oké ik hoef ook niet echt een kasteel te hebben. Ze hoeven bij mij maar maximaal 1,70 te worden haha. Maar schofthoogte zegt zelfs op deze leeftijd nog niet alles... Sommige schieten in het begin enorm door en anderen groeien veel rustiger. Denk dat die van jou ook nog zomaar eens een spurt kan krijgen nu hij voldoende voedingsstoffen binnen krijgt. :j
Hoe groot zijn de ouders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:11 



 
Profiel   

Die van mij is gisteren 2 jaar geworden. Ze is nu 1.46 .

[ img ]
[ img ]

Naast de rest is ze lekker fors :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:34 



 
Profiel   

Ik deel je gevoel wel een beetje xsensibel..
Mijne is een paar dagen terug 2 geworden, maar denk niet dat hij de 1.57 haalt. Had gehoopt dat hij toch wel al de 1.60 gepasseerd zou zijn, maar helaas :(

Nu gaat de mijne sowieso niet weg, emotionele waarde is veel te groot. Ik kan alleen maar denken, hij is ruin, hij kan nog groeien tot een jaar of 7, hij moet zijn groeispurt nog krijgen etc. Het enige wat ik kan doen is zorgen dat er goed voor hem gezorgd wordt, netjes zijn voer geven, wormenbeleid goed en dan hopen, duimen dat hij minstens de 1.63 haalt.. had gehoopt op een beetje meer, maar het blijft altijd een gok. Heb wel het voordeel dat Replay groter oogt dan hij meet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 23:01 



 
Profiel   

Ik denk dat de mijne ook wel echt groot is voor haar leeftijd hoor! Maar ik denk dat ze dadelijk stopt in de hoogte en dan de breedte in gaat, terwijl die van jullie langer in de hoogte groeien. Elonia is een Groninger, dus die moet echt nog uitdijen. Ze komt niet uit extreem grote ouders (1.63 en 1.70) dus een reus wordt het vast niet.

Mooney mooi groepje zo samen.

Wel een knappe puppy Balou_k!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 23:17 



 
Profiel   

Rose_Sonny schreef
Ik deel je gevoel wel een beetje xsensibel..
Mijne is een paar dagen terug 2 geworden, maar denk niet dat hij de 1.57 haalt. Had gehoopt dat hij toch wel al de 1.60 gepasseerd zou zijn, maar helaas :(

Nu gaat de mijne sowieso niet weg, emotionele waarde is veel te groot. Ik kan alleen maar denken, hij is ruin, hij kan nog groeien tot een jaar of 7, hij moet zijn groeispurt nog krijgen etc. Het enige wat ik kan doen is zorgen dat er goed voor hem gezorgd wordt, netjes zijn voer geven, wormenbeleid goed en dan hopen, duimen dat hij minstens de 1.63 haalt.. had gehoopt op een beetje meer, maar het blijft altijd een gok. Heb wel het voordeel dat Replay groter oogt dan hij meet.


Ja ik wil hem ook niet weg doen.. maar als hij klein blijft heb ik er heel hard gewoon niks aan.. ik ben zelf 1.80 en ik pas echt niet meer mooi op zo’n kleintje :(

Agh ze groeien nog wel eventjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 00:17 



 
Profiel   

Hoe groot zijn de ouders van die van jou xsensibel? Ik ben zelf ook 1.76m. Echter start ook momenteel ook een Hafje van 1.53 op concours. Vond mezelf ook te groot, maar de jury's lijken dat niet te vinden. Nu is een Haf misschien iets anders dan een warmbloed, maar Haf zijn maakt m niet groter :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 08:30 



 
Profiel   

xsensibel schreef
Rose_Sonny schreef
Ik deel je gevoel wel een beetje xsensibel..
Mijne is een paar dagen terug 2 geworden, maar denk niet dat hij de 1.57 haalt. Had gehoopt dat hij toch wel al de 1.60 gepasseerd zou zijn, maar helaas :(

Nu gaat de mijne sowieso niet weg, emotionele waarde is veel te groot. Ik kan alleen maar denken, hij is ruin, hij kan nog groeien tot een jaar of 7, hij moet zijn groeispurt nog krijgen etc. Het enige wat ik kan doen is zorgen dat er goed voor hem gezorgd wordt, netjes zijn voer geven, wormenbeleid goed en dan hopen, duimen dat hij minstens de 1.63 haalt.. had gehoopt op een beetje meer, maar het blijft altijd een gok. Heb wel het voordeel dat Replay groter oogt dan hij meet.


Ja ik wil hem ook niet weg doen.. maar als hij klein blijft heb ik er heel hard gewoon niks aan.. ik ben zelf 1.80 en ik pas echt niet meer mooi op zo’n kleintje :(

Agh ze groeien nog wel eventjes!


Ja, balen als ze het zo spannend maken qua groei. Maar vergeet niet dat jouw pup al een paar groeiremmende gebeurtenissen heeft doorgemaakt. Een operatie, diastases, periode veel te schraal gestaan, verhuizingen. Als je het management om hem heen nu goed kan houden, zou hij de gemiste groei de komende tijd weer in kunnen halen. Grote kans dat hij alsnog op latere leeftijd de gewenste maat bereikt wanneer hij als 3 jarige toch wat achtergebleven is in hoogte Ik ga er dan wel vanuit dat de ouderdieren ook voldoende maat hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:20 



 
Profiel   

Jaaa dat zou top zijn! Volgens de touwtjes test komt er nog 10cm bij.. Dat is echt een prima maat.

Zijn vader is 172 en zn moeder 167 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:15 



 
Profiel   

Die van mij is nu 1.64 en ik vind dat eigenlijk groot zat Haha. Ik hoop juist dat ze niet meer zo hard gaat groeien maar haar kont staat alweer stuk hoger dan de rest dus ben bang dat ze nog wel even door gaat. Haar moeder fokt groot en is zelf ook 1.74 haar vader is 1.68. ik ben zelf ook maar 1.68 en altijd kleine paarden gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 16:33 



 
Profiel   

Wat zijn die van jullie al groot joh. Mijne wordt 24 juni twee jaar. Zijn schoft is nu 1.40 en billen 1.45 . Dit was 20 mei haha. Hopelijk is hij een laatbloeier, als hij de 1.50 zou aantikken zou fijn zijn :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Mama is 1.47 en papa 1.67 dus hopelijk groeit hij nog wat! Hij staat sinds 1,5 week op de grote weide dus hopelijk helpt dat ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 16:51 



 
Profiel   

Wat voeren jullie eigenlijk?

Die van mij staat nu halve dag op gras (hoooooog :’) ) en krijgt zoooo snel een plofbuik.

Heb hem nu op 300gr breed & grow van vitalbix en 500gr equifyt green balance. Voor het grasseizoen kreeg het dubbele.

Hij is nu 6 weken geleden gecastreerd.
Duurde lang eer alles dicht was.
Het doet hem echt goed, begint meer en meer te ‘landen’.

Behalve als hij met de anderen de wei op gaat ~~}>

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 18:56 



 
Profiel   

Die van mij is nu 1.55 en een half.
Moeder was 1.55, vader onbekend
Ze is nu al groter dan dr moeder was, ik vermoed dat ze rond de 1.62 zal eindigen.

Qua voer krijgt ze pavo vital en natures best muesli

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 19:10 



 
Profiel   

Arthur is 1.06 m :+ Maar ook klein hoor, ben blij als hij 1.12 word (zoals zijn moeder) maar ben er bang voor... vader is 1.21 geloof ik.

Hij krijgt nu 2x per dag voer. Smorgens 3 handjes Voermeester opfokbrok, 1 handje Voermeester Vit. Muesli en 1 handje vitamine brokjes.
Savonds hetzelfde maar extra 1 schepje kleefkruid en handje slobber met 2 schepjes Oestress van NAF erbij voor zijn hormonen.

En onbeperkt hooi snachts (maar hij eet bijna niets), en overdag op een volle wei uitgebloeid gras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 19:15 



 
Profiel   

Hier gras, wat hooi, Pavo vital en wat luzerne

Ze is nog steeds gek op aandacht :+
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 19:30 



 
Profiel   

Raven staat bijna 24/7 op gras, in de middag haal ik ze een uurtje of 2 binnen om hooi en brok te eten. Dan krijgt ze 2 flinke plakken alfalfa en haar krachtvoer. Triple Crown Growth met Haystack Special Blend en vitaminen/mineralen supplement en Renew Gold. En volgens mij zijn geen van allen verkrijgbaar in Europa dus zegt jullie vast weinig :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 19:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 70 van de 88 [ 2196 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 88  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen