Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 135 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Geboren!!!! Dazzle Me CL (v: Don cremello du Bois)

 
Profiel   

Wat een heer-lijk diertje :~ En wát een heerlijk kleurtje :~
En wat een mooie merrie,
Ik ben jaloers :D (maar dan in de positieve zin)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-11 16:02 



 
Profiel   

Wat een geweldig mooi veulen is dit! Heeft Chennai mooi gedaan :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-11 16:25 



 
Profiel   

Dank je wel Dreeke!
Ik ben ook heel erg trots op haar..... Dazzle Me word ondertussen steeds wat vrijer en gister kroop hij zo ongeveer in me <3

Nu maar weer eens richting stal om mijn 2 kanjers weer lekker buiten te laten spelen, zal dan hopelijk vanavond weer wat nieuwe foto's plaatsen. Morgenavond is hij alweer 1 week oud, pfft.... wat gaat het hard zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 09:26 



 
Profiel   

Agossie wat lief, lekker aanhankelijk dus <3
Ben benieuwd naar nieuwe foto's *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 10:35 



 
Profiel   

Wat een knap dier! Tjonge jonge <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 10:51 



 
Profiel   

echt een mooi beestje!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 12:26 



 
Profiel   

Heb net wat foto's gekregen van iemand die afgelopen zaterdag foto's is komen maken, zal er zo daarvan minimaal 1 plaatsen aangezien ik die echt heel erg gaaf vind!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 15:26 



 
Profiel   

Ben benieuwd Lonneke!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 15:36 



 
Profiel   

Enkele foto's die er zaterdag gemaakt zijn:

De allereerste foto van Dazzle Me CL en moi <3
[ img ]

Ook al ben je nog zo moe.... Je gaat als STOERE hengst ECHT niet liggen!!!!!
[ img ]

Chennai heeft echt wel de DIKSTE kont :P
[ img ]

Deze is ook zo GAAF!
[ img ]

Geboortekaart gekregen van de fotograaf, mn eigen camera in de aanslag en dan moet je natuurlijk ook nog Dazzle Me's halster goed doen :+
[ img ]

Foto's zijn gemaakt door TimoFotografie maar omdat ik upload via Picasa staat mijn CR eronder...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 15:57 



 
Profiel   

wat een verschrikkelijk mooi veulen,en wat heeft hij een mooie uitstraling,vooral dat kleurtje geweldig,maar laten we moeders niet vergeten,want die vind ik ook prachtig,ze is erg mooi getekent,echt een prachtig stel om trots op te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 16:31 



 
Profiel   

Jaa Lonneke.. hij is mooi!! :D
Leuke fotos weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 16:58 



 
Profiel   

Wat een geweldig mooi veulen! Hij heeft echt zo'n 'ik-weet-heus-wel-dat-ik-knap-ben' uitstraling :D
Gefeliciteerd en blijf vooral foto's plaatsen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 17:07 



 
Profiel   

Hey wijffie, wordt ie met de dag soms nog mooier ook?! :wow: Wat een ontzettend lekker dier! Mocht ie toevallig ongeveer 1.65cm worden, dan wil ik als peettante graag officieel het recht tot eerste koper claimen (even totaal het feit negerend dat je hem met die maat al helemaaaaaaal zelf gaat houden natuurlijk :+) Maar als peettante heb ik natuurlijk de plicht om de zorg voor hem op mij te nemen indien zijn baasje dat niet meer kan O:) Dus andere verliefde Bokkers: "Get in line!" }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 17:18 



 
Profiel   

Wow! Wat een plaatje, en die kleur is echt schitterend <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 19:04 



 
Profiel   

Hij begint uit te vouwen en hij is zo ontzettend lief!!! Heb vanavond zeker een half uur in de stal met hem geknuffeld! Verder is hij snel want ik voelde vandaag al dat zijn tandjes door aan het komen zijn en Chennai is ook alweer hengstig! En dat dus terwijl Dazzle Me nog geen 6 dagen is!!! Behoorlijk snel dus....

Heb vanavond in de stal nog wat schattige foto's gemaakt dus zal die zo nog even plaatsen, moet ze eerst nog even uploaden!

@Jana_en_ik: Ook jij mag in line gaan staan want hij is en blijft van mij! En als ik er niet ben is hij van Frans :P Maakt me echt niet uit hoe groot of klein hij word, hij heeft mijn hart gestolen (net zoals zijn moeder heeft gedaan als veulen zijnde) en daarom blijft hij! Verder is hij met de dag mooier aan het worden en ben ik ook steeds verbaasd om hem zo snel te zien veranderen!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 20:12 



 
Profiel   

Wauw wat een plaatje <3
Die black foto is echt prachtig :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 20:51 



 
Profiel   

FOTOBOM!!!!!

Ochtend gymnastiek :P
[ img ]

bijtanken
[ img ]

<3
[ img ]

Mam, wat heb jij daar??????
[ img ]

Wat is DAT???????
[ img ]

Weet je zeker dat het veilig is???? Ff checken hoor :D
[ img ]

Vrouwtjes hand is lekkerrrrrrr!!!!
[ img ]

Jaja, ik ben stiekum wel BONT hoor :P
[ img ]

8-) *D <3
[ img ]

Die bal is toch wel een leuk speelmaatje!
[ img ]

En toen was het Dazzle Me slaaptijd!!!! :z
[ img ]

Ik heb nog enkele blackfoto's en ben er ook nog wat aan het maken, die zal ik ook nog posten (als ik het wegens vermoeidheid niet vergeet :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 20:53 



 
Profiel   

Wat een, wat een, wat een, schatje <3 Ik heb er geen ander wordt voor, maar wat een heerlijk nieuwsgierig beestje is dat zeg! Dat hoofdje is echt heerlijk <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 20:56 



 
Profiel   

Hij heeft naast zijn looks ook nog eens een superkarakter en ik kan uren van hem genieten.... Hij is zo lief! Beetje onstuimig soms maar hij probeerd nu gewoon alles uit met zijn benen en tja, dat vind ik wel wat minder maar als ik daar iets van zeg is het goed en doet hij het niet meer. Moet zeggen dat hij er steeds sjeiker uit begint te zien dus ik ben erg benieuwd hoe hij onder zijn veulenvachtje zal zijn.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 21:03 



 
Profiel   

Hihi wat een lekkere baard heeft ie! Ik was trouwens nog vergeten te zeggen dat ik zijn naam zo leuk vind, past echt helemaal bij hem en zn knappe kop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 21:13 



 
Profiel   

Zijn naam past echt precies bij hem en toen ik eenmaal wist dat ik n hengst had gekregen was het meteen Hi Dazzle Me!!!

Zijn baard is gewoon uber-cute! en behalve dat hij dus donkere vlekken op zijn neus heeft, heeft hij ook zwarte puntjes op zijn neus.... Verder heeft hij tussen de lichte haren enkele voskleurige haren (ook in zijn staart), is dus echt een toverballetje :D

Hier heeft iemand hem al omgedoopt naar Dazzling Dazzle, moet zeggen dat ik die ook zelf wel had kunnen bedenken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 21:18 



 
Profiel   

Wat een mooi veulen zeg.... *D hij wordt iedere fotoshoot mooier <3 Die laatste foto is ontzettend mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-11 23:05 



 
Profiel   

het is een enorm mooi mannetje.
hoop nog veel foto's van je prachtige man te mogen zien voorbij komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-11 07:03 



 
Profiel   

Grappig, mijn paard vroeger heette Dazzling!

Wat een prachtig veulentje! Groot gelijk dat je hem zelf houdt, zou zo'n prachtexemplaar ook zeker niet weg doen. Heel veel plezier nog met en van hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-11 09:55 



 
Profiel   

Als jullie geluk hebben is er straks nog een nieuw topic van Dazzle Me aangezien hij vanavond om 23.47u alweer een week oud is en tja, om dan nog steeds foto's te plaatsen in zijn geboortetopic....

MAAR dat ligt er een beetje aan of ik de foto's van vanmiddag vanavond nog krijg want anders wacht ik even tot ik die ook heb, zitten nl hele erge schattige foto's van Dazzle Me en moi bij <3

@miccamaaike: Dank je wel! Wat grappig dat jouw vroegere paard Dazzling heette!
Ik houdt hem zeker zelf en niet alleen omdat hij een prachtexemplaar is maar vooral om zijn karakter.....

Vandaag heb ik m eindelijk kunnen meten en meneer is 96cm (in vergelijking met zijn moeder is hij al 6cm groter dan zij was op die leeftijd!) en dat vind ik al best groot, al helemaal omdat het de eerste van Chennai is en ze zeggen altijd dat eerste veulens kleiner zijn....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-11 22:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 135 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen