Dazzle Me CL 1 week oud

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 23:45

@Jana(sorry, ff afkorting schat!): De ijsco's zijn een week op vakantie en komen as zaterdag terug dus toen mocht ik die wei gebruiken en ze er ook dag en nacht op laten staan MAAR dat doe ik dus niet en daar ben ik ook wel blij om aangezien de nachten echt zo koud zijn!!!!

Flying Dazzle Me, die houden we er in!!!!

@Cynthia: Volgens mij heb ik voor jouw een palomino merrie besteld :P
@Djoeka: Zijn naam sluit echt perfect aan op zijn karakter en uiterlijk!!!
@Roosch: Pfft, je wilt niet weten hoeveel foto's ik al heb en hoeveel ik er al uit wil printen omdat ze geweldig zijn.... Moet maar een fotoalbum gaan maken tegen de tijd dat hij 6 maanden is denk ik.....

@Iedereen: Dank jullie wel voor de complimenten over zowel Dazzle Me als Chennai! Doet me erg goed allemaal!!!!!

Dazzle Me is wel heel erg stoer en kan al ruim 20 minuten zonder zijn mama op stal blijven staan en dan gaat mama eerst op de poetsplaats om een uitgebreide poetsbeurt te krijgen (en daar geniet ze echt van!) en dan vervolgens ga ik met haar wandelen of net als vanavond eens de longeercirkel in om te kijken wat ze doet MAAR ze loopt gewoon netjes haar rondjes en hinnikt pas als we weer vlakbij de box zijn omdat ze dan Dazzle Me weer hoort (volgens mij sluit ze gewoon haar oren als ze alle aandacht van mij krijgt :P)

monique1983

Berichten: 3689
Geregistreerd: 18-12-05
Woonplaats: heteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 23:48

wat en leuk kleurtje zeg ben benieuwd hoe die uitgroeit ;)

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:32

Wat knap van em, dat ie al 20 minuten alleen kan staan! En ook knap van mama :)

Jana_en_Ik

Berichten: 1696
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:38

Hey meis, hoe is het met het knappe manneke? Heb je er al een zadel op liggen gehad of weet je je nog te beheersen? :+ Op zo'n stoere, knappe, mooi bewegende hensgt wil je toch zo snel mogelijk over de wijde weides galopperen :P (tenminste, in mijn droom van vannacht wel hahaha :') ) Ow zo groeie zo snel op, maar tegelijk ben je ook al zoo nieuwsgierig wat dit voor een knappe vent geeft alsie 3 is.

Ps. heb je niet toevallig een filmpje van Dazzle Me als ie buiten speelt: O:)

moire

Berichten: 57
Geregistreerd: 29-08-07

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:41

Wat een heerlijk veulen!!! mooie merrie ook overigens.
en mijn complimenten voor de naam. echt heel pakkend :)

lisamabelle

Berichten: 17
Geregistreerd: 09-04-09
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:47

wat een super vrolijk veulen, echt een mooi diertje.
ook een hele mooie moeder.

Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 21:04

Heey harde werker (Jana_en_ik)! Ik kan me erg netjes inhouden en laat Dazzle gewoon lekker baby zijn! Hij is ontzettend nieuwschierig maar ook superbraaf! Zijn eerste 2 boventandjes zijn vandaag door gekomen MAAR hij weet dat hij ze niet mag gebruiken bij mij om te bijten.....

Ze groeien inderdaad heel erg snel en voor ik het weet is hij alweer 3 en kunnen we beginnen met hem!
Ik heb al wel filmpjes van Dazzle Me (uiteraard al vanaf dag 1) MAAR die staan nog niet op mn laptop omdat ik er nog geen tijd/zin in heb gehad (ben eerlijk gezegd gewoon veel te moe!)

@moire: Dank je wel! Ik ben ook heel trots op mijn merrie, zij is mijn eerste zelf gefokte en om daar nu een kleine bij te hebben is gewoon geweldig! Ook bedankt voor het compliment over Dazzle Me's naam!

@lisamabella: Dank je wel!

Vandaag eens geen foto's gemaakt en dat is best uniek voor een foto-gek als ik! Heb gewoon heerlijk van mn ventje genoten en vanavond zijn mama weer even aan het werk gezet, ze heeft weer aan de longe gelopen en daarna heb ik haar eens even goed afgespoten want ze was zwart ipv wit.....
Conditie heeft ze genoeg (heeft ze altijd al gehad en tijdens de dracht heeft ze ook nog gewoon aan de longe gelopen) dus hopelijk kan ik haar eerdaags weer eens onder het zadel mee gaan nemen want ben wel benieuwd hoe ze dat op gaat nemen.....

Zo maar eens vroeg mn bed induiken want behalve zeer slecht slapen voel ik me ook al 2 dagen niet helemaal 100%... Toch maar eens proberen vroeg onder de wol te gaan.....

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:19

Haha, goed dat ie weet dat ze niet voor bijten bedoeld zijn := Fijn dat mama nog zo'n goede conditie heeft! En niet ziek worden he, da's niet handig :P

Ravien

Berichten: 768
Geregistreerd: 02-08-08
Woonplaats: Zaanstad

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 15:31

wat een geweldig veulen,prachtig <3

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:57

Wat een heerlijk ventje :+:

Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 09:07

Thanks iedereen!

Ondertussen is Dazzle Me alweer bijna 2 weken oud en wat gaat het allemaal hard zeg! Hij loopt ondertussen al mee aan een touwtje en staat braaf op stal als ik met mama aan het werk ga.... Af en toe hinnikt hij maar voor de rest is hij de rust zelve!!! Jaja, je bent een stoere hengst en die kunnen MAKELIJK zonder mama!!!

Gister weer voor de eerste keer in maanden op Chennai gestapt.... WAT was ze braaf zeg! En wat ben ik trots! Niets geen staken of stoppen, niets drammen en mokken...... Maar gewoon heel braaf haar rondjes lopen en luisteren kan ze nu ineens ook weer! Ben in ieder geval heel erg blij met wat ze allemaal doet en dus ben ik blij dat ik vorig jaar op het moment dat we tegen wat problemen liepen ik haar heb aangedekt! Dat is echt heel goed geweest voor haar! En nu hebben we er profijt van..... Chennai is ook meteen wat breder geworden, ze was altijd zo'n smalle pony maar dat is ook weg! Ik zat er amper op en merkte echt meteen dat ik ineens een pony onder mn kont had ipv helemaal niets!

Helaas dus al een paar dagen geen Dazzle Me foto's gemaakt, ik weet het.... ik ben slecht! Maar zal vandaag proberen om jullie weer blij te maken met wat nieuwe foto's!!!!

Chennai is ondertussen al hengstig (vanaf dag 6) en Dazzle is sinds gister wat aan de diarree, dus gaan we hem maar even wat dagen beter in de gaten houden!

Zo, nu jullie weer bijgepraat en ga ik weer op naar stal!

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 09:33

Tja, je hebt een palominomerrie voor mij besteld, ja. Maar je bestelling heeft wel ontzettend veel vertraging inmiddels.. Zou je de DHL even willen bellen? :+

Chennai is knappe, brave merrie, wat lief! En het is inderdaad hoog tijd voor nieuwe foto's van je kleine, knappe man! :D

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:06

Fijn dat Chennai zo braaf was! En ik ben heel benieuwd naar nieuwe foto's van die knappe vent :D

Goejan
Berichten: 50
Geregistreerd: 26-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:29

Wat een geweldig mooie man heb je daar! Foto's... verschrikkelijk he, heb ook een hengstenveulen (nu al 10 maanden) en ik verdrink onder de foto's! maar mooi excuus is: nu veranderd hij nog zo snel, eens ze vier zijn blijven ze praktisch hetzelfde voor de rest van hun leven. dussss: foto's trekken maar!!! hij is maar 1 keer 4 weken oud! :P
Echt mooie kleur en leuke mama!! proficiat ermee en geniet ervan, maar dat doe je precies al! :D

Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 15:29

Alvast wat nieuwe foto's van vanmorgen:

Dazzle Me doet aan ochtendgymnastiek :P
Afbeelding

<3
Afbeelding

:=
Afbeelding

Wat mama kan, kan ik ook.... Toch :? :')
Afbeelding

ZOEF!
Afbeelding

Heey, jij daar!!!!
Afbeelding

MAM! Had ik vandaag al gezegd dat ik van je HOU???? *SMAK*
Afbeelding

:evaw:
Afbeelding

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:05

Haha hij is echt fanatiek met ochendgymnastiek he :') ?

Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 16:11

Hij is overal fanatiek in, niet alleen in ochtendgymnastiek hoor..... Hij vind mij ook super lief en dat merken mn shirts het meeste ben ik bang :P

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:16

Haha, hij knaagt ze allemaal kapot :') ?

Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 16:29

Dat nog net niet maar hij vind ze wel heel erg interessant! Ga ze zo maar weer eens binnen halen.....

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:33

Snap ik, voor zo'n jong beestje is alles natuurlijk ook nog heel interessant :))

Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 20:06

MAAR met zijn tanden is dat niet echt tof hoor! Hij weet ondertussen wel dat met de lippen spelen wel mag en met zijn tanden niet.... ik hoef maar PAS OP! te zeggen en hij weet precies wat ik bedoel!

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:51

Haha, dat is maar goed ook! Fijn dat het zo'n pienter beestje is, Isolde (vz paard) weet ook heeel goed dat ze niet aan haar voerbak mag komen, voordat er biks in ligt en ik zeg dat ze mag! (voerbak kun je in/uit de stal hangen, ze is altijd erg ongeduldig :)) )
Maar indd, ze lijken zo schattig, maar o o , die tandjes zijn toch echt al scherp!

Als je trouwens even wilt kijken hoe Isolde er nu uit ziet, ik heb weer een nieuw topic O:) (staat in mn OS :o )

Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 21:06

Heb je topic gespot, zal eens gaan kijken!

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Dazzle Me CL 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:11

Wat is hij toch leuk!!!
En het bewijs is geleverd; hij kan ook gewoon stil staan :D

fionaa

Berichten: 1874
Geregistreerd: 12-06-05
Woonplaats: St. Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:13

wat een heerlijkheid die kleine dondersteen! Gaaf is die! :D
Die foto dat die in de lucht springt, heerlijk! En de laatste foto die je geplaatst hebt.. Een hartedief!

Die foto van mama ik hou van je, die is ook erg leuk!