Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daar is ze dan.. een prachtig valk merrieveulentje!

 
Profiel   

Wauw!!! Wat een cutie!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-11 11:26 



 
Profiel   

Condesa schreef
Oh nou dat zou heel gaaf zijn zeg! :D

Jaaa :o ik kán haar nu al niet meer missen haha, ik ben daar zo slecht in, ik hecht me er gelijk veel te veel aan!
Het was eigenlijk het plan om óf Black of het veulen weg te doen, aangezien ik ook nog een paard rij..
maar joh, ik kan het gewoon niet. :o er is wel iemand die Black heel graag wil hebben, maar bij de gedachte alleen al! |( :+


Jaa echt wel, maar dan moet ik nog wel ff sparen :+ Heb wel een bankrekening met dik 2100 euro, maar da's eigenlijk voor een hbo geloof ik :=
En indd, bij de gedacht alleen al! Dat iemand anders zorgt voor Isolde/Black/Alfa/Blossom :oo Ik kan daar niet tegen hoor :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-11 11:49 



 
Profiel   

Dankjewel Ewan!! :D

Voor het hbo krijg je stufi! :))
Het verschilt ook zo hoe duur het kan zijn.. het kan ook heel goedkoop, zoals ik, het kost mij bijna niets..
Ik heb namelijk een gratis plekje ;) ik help m'n buurvrouw, ik rij haar paard en haar handelspaarden, help met mesten enzo. Dat is echt ideaal!
Ik betaal wel zelf biks, wormenkuren, da en hoefsmid, maar dat valt mij echt alles mee.

Ja, naar idee! Heb het wel is meegemaakt, dat mijn lievelingspaard verkocht werd (had toen nog geen eigen). Nou zeg, wat heb ik toen gejankt :o :))

Ik heb trouwens echt een ongelooflijk luie bui! :o
Ik wou vanochtend om 9 uur naar de paarden en vanalles gaan doen maar ik heb gewoon nog NIETS gedaan!! :o :o
ik erger me echt aan mezelf maar kan me er niet toe zetten :+ het regent de hele tijd dus ik gebruik dat steeds als smoesje :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-11 14:58 



 
Profiel   

Jaa das waar, maar dat is toch niet genoeg natuurlijk := Al kan ik daar ook voor gaan werken ofc. :j
Kijk, zoiets als wat jij hebt, dat lijkt me nou ídeaal :D Ik kan best es gaan rondvragen hier in de buurt natuurlijk :j

Oo, het lijkt me vreselijk als Sicco (mijn mattie van de manege :+: ) wordt verkocht/dood gaat :oo Ik zou dan ook echt wel een potje bij mekaar huilen hoor! :))

Haha, moet ook es kunnen toch :+ Heb ik ook wel es hoor :o Het regende hier vanochtend ook echt zó hard :oo !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-11 15:44 



 
Profiel   

Wat leuk, gefeliciteerd! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-11 16:40 



 
Profiel   

Ja, je weet maar nooit ;) je rijdt ook nog op een manege dus, naast Isolde? :)

Dankje KarinvdM!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-11 16:07 



 
Profiel   

Blossom met haar nieuwe halstertje.. <3
[ img ]

Lekker racen! En hard dat ze kan.. :))
[ img ]

[ img ]
Zelfde kleurtje halster als mams.. :))

Ze is vandaag trouwens precies een week oud!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-11 16:28 



 
Profiel   

Condesa schreef
Ja, je weet maar nooit ;) je rijdt ook nog op een manege dus, naast Isolde? :)

Dankje KarinvdM!


Yep, alweer bijna 2,5 jaar := Is wel leuk, maar ik leer er niet meer zoveel maar het is veel te gezellig om weg te gaan haha :')

Super lief halstertje heeft ze zeg! En kan ze nou al vast staan O.O ? (1e foto) knap hoor :D Ik krijg em bij Alfa dus echt met geen mogelijkheid om ^) :')
En Bloss is dus ook al zo'n racer, leuk zeg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-11 18:54 



 
Profiel   

Aah schattig! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-11 18:56 



 
Profiel   

Dankjewel Aniek! *\o/*

Hahah nee joh Umaydream, wat je daar achter haar ziet is het draad :))
Ik had haar laatst wel aan het touw gedaan, maar dat vond ze echt niet leuk! := telkens steigeren, ze sloeg zelfs omver :o
Als ik hem omdoe vindt ze het ook eventjes niet leuk, maar op gegeven moment geeft ze wel op en kan ik hem zo om doen.
Als ze gewoon in de paddock staat heeft ze er helemaal geen problemen mee gelukkig :)
Ze probeert hem niet eens af te krijgen :oo

Haha ja, hard dat ze kan!! :)) En Black rent er steeds chagrijnig achteraan, die heeft helemaal geen zin om telkens te rennen, maar ze moet wel :=
Ze springt ook echt met vier benen tegelijk de lucht in joh, bokken, steigeren, combinaties daarvan.. :)) haha zo'n leuk gezicht. Alfa ook? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-11 19:49 



 
Profiel   

Zo, was wel ff schrikken dan denk ik, met dat touw ;) Maarja, dat went vanzelf wel, gewoon blijven proberen :) Wel fijn dat het halstertje al goed gaat :j

Hehe, arme Black :') Achja, dan raakt ze iig snel haar zwangerschapskilo's kwijt toch :+ ? Jaa, Alfa kan er ook wat van hoor! Altijd als ik ga longeren, rent en racet ie tegen het touw aan en eronder door _O- Dan moet ik 't steeds optillen, anders hangt ie straks nog :+
Morgen ga ik oppassen op het huis, paarden en honden daar, dus dan heb ik de hele dag om Isolde en Alfa te longeren/halster om te doen/poetsen/beetje stappen dus heb er zin in :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-11 20:00 



 
Profiel   

Hahah handig joh, veulens :+
Ohhh leuk man! :D hele dag bezig met de paarden, altijd goed ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-11 21:34 



 
Profiel   

Echt wel :+ (wilt u ook zo graag van uw zwangerschapskilo's af? kom dan nu bij ons trainen!) :')
Jaa, zeker weten, heb er zin in :D Kga zo weg, eerst nog ff bokken :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-11 08:55 



 
Profiel   

Haha, Black is alles al weer kwijt :oo teveel zelfs, zie gelijk haar ribben weer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-11 16:39 



 
Profiel   

:oo Dat is snel?!!! Lekker bijvoeren zou ik zeggen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-11 18:19 



 
Profiel   

Jaa, ik geef haar 3 kg merriebrok per dag en onbeperkt kuil of gras :o
Ze is altijd al aan de dunne kant geweest helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-11 20:47 



 
Profiel   

Zoo hee _O- Waar laat ze het? := Misschien nog een keer extra ontwormen ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-11 08:55 



 
Profiel   

Maandje geleden nog gedaan, maar straks moet het veulen ook en doe ik haar ook gelijk anders heeft het natuurlijk geen zin ;)
Ik heb geen idee waar ze het laat, volgens mij geeft ze gewoon alles aan het veulen, die groeit als kool :wow:
Ze geeft namelijk ook altijd heel veel melk. Heeft Isolde er geen problemen mee? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-11 11:51 



 
Profiel   

Nou, wel een hele lieve mama is Black dan :D :+: Alfa groeit ook goed <3 Ik heb weer nieuwe foto's + filmpjes :) (incl. bok en spring foto's :)) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-11 11:54 



 
Profiel   

Leuk, waar heb je ze staan? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-11 07:53 



 
Profiel   

Moet ze nog ff op de laptop zetten :o Maar ben vandaag 13.00 al uit, dus dan doe ik dat vanmid ff :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-11 08:46 



 
Profiel   

Ben benieuwd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-11 07:44 



 
Profiel   

[KS-ITP] Alfa alweer 19 daagjes oud!
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-11 08:24 



 
Profiel   

Oeh, leuk! Effe tjekke :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-11 19:38 



 
Profiel   

Kzag je reactie, dankje ^^
Alfa is een echte waterrat :)) Hij vind water wel fijn, blijft meestal wel staan als ik em nat maak <3 En ik had met schuim een bles getekend op zn koppie _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-11 19:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen