Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 190 van de 195 [ 4851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 195  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veulens 2017

 
Profiel   

Niks aan zulk gedoe qua zadels! Heb ik met mijn ander paard ook gehad, nu gelukkig niet meer. Maar als je dan een hebt die past, dan zit je wel gelijk goed.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 15:36 



 
Profiel   

Humpiedumpie schreef
CBarrelracer schreef
oh wat zijn jullie ver allemaal
hier doen we lekker rustig aan alleen met de barebackpad na het longeren 1x in de week 15 min erop stappen, sturen, halthouden en back up meer niet maar nu even niet omdat de bak niet goed is en ik momenteel niet naar de binnenbak kan.

Wij wandelen zo een 3 a 4 keer in t bos, dus wat dat betreft ben jij al verder ;).
Rustig aan en kleine stapjes! Tijd zat toch?



ja zeker, we hebben nu alleen een harde bult op der been ondekt dus ik ga er voorlopig even niet meer op en wil het eerst over 2 maanden laten onderzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 17:07 



 
Profiel   

Hoe gaat het met 2017 jaargang???

Hier na 4 maanden stilstaan weer aan het oppakken sinds eind maart en klaarmaken voor eerste crossles in mei.

Ook heeft Naud een half broertje gekregen. Bovenste foto Naud als veulen en onderste foto zijn broertje Fier.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 16:52 



 
Profiel   

Prachtig veulen, lijkt op zijn broer ;)

Ember doet het prima met mijn dochter :+:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 17:15 



 
Profiel   

Wat een mooie combinatie! Rijd je zelf ook erop? Of alleen je dochter nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 17:20 



 
Profiel   

StalMelyn schreef
Wat een mooie combinatie! Rijd je zelf ook erop? Of alleen je dochter nu?

Ik ben te groot en te zwaar, dus ik rijd hem niet. Hij is maar 1.41 m ;) Mijn dochter heeft nog niet genoeg ervaring om hem helemaal zelf (uiteraard met instructie) door te rijden, dus er rijdt ook 2x per week een lichte volwassen dame op om daar bij te helpen. Dat gaat super

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 17:27 



 
Profiel   

Ja gaat goed!
Cas is een onzeker paard, en ik ben ook niet al te zeker meer na mijn val.
Maar we gaan echt vooruit met zijn twee.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:03 



 
Profiel   

Die twee komen er wel Suzanne.

Silly, snap ik. Met lessen en trainen moet dat goed komen. Hij is ook echt groot! Weet niet eens of ik me prettig zou voelen en dat zonder vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:13 



 
Profiel   

Ja komt vast helemaal goed, zijn zelfs al een stukje bos in geweest.
Maar kijk echt dat voor dag in wat voor bui hij is voor ik er op stap ;)
En anders gaat hij aan de longe

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:19 



 
Profiel   

Oh dat komt zeker goed stalmelyn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:21 



 
Profiel   

Wat groeien ze allemaal mooi uit! Fijn dat Cas weer zo goed gaat, zag ook al een prachtige fotoshoot voorbij komen in de sneeuw.

Mijn 2017 veulen krijgt bijna zelf een veulen. Het half jaartje rust heeft haar goed gedaan, ze is alleen mega zwaar geworden. Wat betreft drachtig zijn, draagt ze precies hetzelfde als haar moeder. Die had de laatste maand ook altijd enorm veel last van zucht/oedeem onder haar buik.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:56 



 
Profiel   

Jaaaa, ik volg jullie in het DBT ;)

Ja ben heel blij met die shoot

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:23 



 
Profiel   

Leuk dat het allemaal goed gaat! Hier gaat het ook goed met Sam, nog niet in training alleen grondwerk flink oppakken nu en lekker wandelen :) in juli word hij 4 en hij lijkt nu toch weer een groeispurtje te hebben ook (gelukkig)


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:46 



 
Profiel   

StalMelyn schreef
Hoe gaat het met 2017 jaargang???

Hier na 4 maanden stilstaan weer aan het oppakken sinds eind maart en klaarmaken voor eerste crossles in mei.

Ook heeft Naud een half broertje gekregen. Bovenste foto Naud als veulen en onderste foto zijn broertje Fier.

[ [url=m/ykvg4c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knap broertje hoor, hij doet zijn naam eer aan op die foto <3

Rudi doet het ook super. We hebben laatst voor het eerst zo'n online proefje gedaan en van de 27 deelnemers zijn we toch 5e geworden :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 16:22 



 
Profiel   

StalMelyn schreef
Hoe gaat het met 2017 jaargang???

Hier na 4 maanden stilstaan weer aan het oppakken sinds eind maart en klaarmaken voor eerste crossles in mei.

Ook heeft Naud een half broertje gekregen. Bovenste foto Naud als veulen en onderste foto zijn broertje Fier.

[ [url=m/ykvg4c.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hier helaas wat minder, we waren begonnen met inrijden maar helaas heeft ze 2 schiefels op beide voorbenen.
hiervan hebben we foto´s laten maken en beide gelukkig geen scheuren of verdere fracturen.
ook hoeft het niet geopereerd te worden, ze staat nu 2 maanden op rust en daarna mogen we het inrijden weer rustig oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 21:18 



 
Profiel   

Hier de eerste crosslessen gehad en dat ging niet helemaal zoals gepland, ging meteen liggen :+
[ img ]

Maar wel heel braaf en springt vrijwel alles. Moet nog wat zekerder worden maar dat komt wel
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 16:39 



 
Profiel   

Hoe gaat het met iedereen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 14:11 



 
Profiel   

Hier gaat het super! Ik heb fijne instructrice gevonden die mij begeleid met het inrijden, er gaat ook echt een wereld voor me open met wat er allemaal is aan grondwerkoefeningen.

Bij jou ook alles goed?

Sam is begin juli 4 geworden en nu lekker beginnen, vond hem eigelijk tot begin dit jaar nog heel erg ‘puppy’ in zijn bouw, krijg nu het idee dat hij wat meer body krijgt.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 15:37 



 
Profiel   

Wij hebben een tijdje pauze gehad, maar 2 weken nu weer opgepakt en gaat lekker.
Hij doet het goed en groeit nog steeds langzaam, maar toch.
Gisteren gemeten op 1.74

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 19:51 



 

Wij zijn nog steeds alleen maar aan t wandelen. Af en toe zet ik er een kind op en lopen we een paar rondjes en t boeit hem niks. Heb er zelf inmiddels ook 1 keer opgezeten, puur voor t gevoel. Verder wacht ik nog een tijdje. Hij heeft ook een behoorlijk karaktertje, dus heb er opvoedkundig nog wel wat werk aan :+ . Hij is doodbraaf, maar wel behoorlijk lomp en onbenullig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 21:04 



 
Profiel   

Mijn knaptoet heb ik helaas moeten laten inslapen aan de gevolgen van maanblindheid. Nu een maand geleden en kan het nog niet helemaal geloven |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 17:51 



 
Profiel   

:oo Jeetje Flux, wat erg :oo Heel veel sterkte voor jou Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 18:13 



 
Profiel   

Flux wat erg! Heel veel sterkte met het verlies van je maatje.

Hier rijden we even niet ivm een draadwond op spronggewricht. Maar doen wel andere leuke dingen:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 18:40 



 
Profiel   

Wat super erg, heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 20:12 



 
Profiel   

Jeetje Flux wat erg! |(
Heel veel sterkte

En ik wilde nog wel trots doen over wat we inmiddels een jaar na mijn ernstige val.
Maar nu ben ik al blij dat hij er nog is.

Alleen de link dan ipv vol showen.
https://youtu.be/KkW26Ra83Z4
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 21:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 190 van de 195 [ 4851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 195  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen