Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 41 [ 1024 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

 
Profiel   

Witte strepen vindt hij niet eng. Maar zwarte strepen (zo'n "naad" van teer, of een smal stukje asfalt in een andere kleur of een smal rooster bij bij voorbeeld een fietstunneltje) wel. Een stroommat is natuurlijk ook verschillende kleuren donkere strepen.

Ik heb wel een bijrijdpaard gehad wat witte wegmarkeringen dóódeng vond. Lag er de eerste keer bijna naast :') Dat soort dingen was hij in de Poolse bergen niet gewend natuurlijk. Die was denk ik nooit samen met mama op pad langs de weg gegaan. En Vu heeft op wel meer fronten een betere leerschool :+ :x
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 00:59 



 
Profiel   

Veel verschillende elementen in het wegdek die spannend kunnen zijn haha. Ik dacht gelijk aan het witte omdat Kirs dat vroeger altijd eng vond. Maar ik jouw geval snap ik dat de donkere dingen enger zijn inderdaad.

De zon in zondag was hier vandaag ver te zoeken, bij jullie ook? Maar ik had samen met mijn vriend een meesterwerk van een hengel gefabriceerd dus ik moest en zou het fototoestel meenemen. Bij de half verzopen pony's aangekomen bleek dat Vu bang was voor haar super gave hengel :+ Tot zover haar vis diploma. Speciaal voor Rebecca heeft ze nog wel geposeerd met haar vangst :')
[ img ]

Toen Kirs ook even uit de wei gevist, voor de zij-aan-zij vergelijking. Ik moet zeggen, het talent om onfortuinlijk op te stellen heeft ze zeker doorgegeven aan Vu. Dus deze zijn echt even puur ter referentie qua hoogte, ze staan niet zo scheef op de benen als het lijkt hier :=
Vu helpt even heel goed met het vasthouden van haar moeder:
[ img ]

'Ik wil eigenlijk niet zo dichtbij mijn moeder staan, dus ik zet alvast 1 voet klaar om opzij te stappen'
[ img ]

En omdat we toch bezig waren, ook nog even vanaf de zijkant
[ img ]

En daarna Vu nog even haar gang laten gaan met haar favoriete pose: je neus in de camera duwen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:31 



 
Profiel   

Ze is zo super schattig! Toch nog best een verschil met Kirsten, maar dat is ook niet gek natuurlijk.
Nog 2 daagjes toch en dan mag je er weer bij? Eindelijk weer met Kirsten aan de slag, heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:34 



 
Profiel   

Ja klopt! Woensdag mag ik weer alles, dan staat er dus ook gelijk een fietssessie met Kirsten gepland. Kijk er al helemaal naar uit :D en dan hopelijk zo rond december de wagen er weer achter als ze weer goed gedrild is ~~}>
Verder doe ik vanaf vrijdag wel al veel meer dan de afgelopen weken, maar dan gewoon op het erf (toch iets minder kans op ongelukjes dan wanneer je je op de weg bevind). Dus poetsen, dekens doen, pony's uit het land halen etc. Pas had ondertussen 7 weken aan viezigheid en poep in zijn staart verzameld dus gisteren hield ik het niet meer uit :o en ben ik fanatiek aan de poets gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:50 



 
Profiel   

Wat een super leuke foto's weer Yfke!
Wat wordt ze groot :x
Lieve knappe Vu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 00:09 



 
Profiel   

Die laatste foto is echt heel lief :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 10:06 



 

:') arme Vu bang voor de hengel , wel een hele mooie vis !


Wat een heerlijk stel samen :') , zo moeder zo dochter

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 14:25 



 
Profiel   

Hengels zijn ook heel gevaarlijk :j

Vandaag weer gemeten, ik zat goed in de buurt met mijn gok. Ze is momenteel 1.05m op mijn improvisatie-meetstok. Ik hou het ook nauwkeurig bij op de groeicurve, deze is voor pony's tussen de 1.10 en 1.27 (verwachte eindmaat). Hij was een beetje raar uit de printer gekomen, dus voor de foto heb ik de groene 'gemiddelde' curve even met markers aangezet. Dat Vu niet gemiddeld is wisten we natuurlijk al langer :+
Als ik de percentages volg zou de verwachte eindmaat nu tussen de 1.22 en 1.26 moeten liggen +:)+ .
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 23:31 



 
Profiel   

Lekker maatje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 10:47 



 
Profiel   

OH wat een geweldige fotos!
Haar kont gaat de goede kant al op <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 10:52 



 
Profiel   

Mooi maatje inderdaad, als het klopt wordt ze dus waarschijnlijk net iets groter dan paps en mams :D

Haar achterwerk doet inderdaad erg goed haar best :') Even off topic trouwens Nynkster, is jouw veulen ook ergens te volgen (bokt, instagram ofzo?), ik vind dat zo'n leuk witkopje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 11:05 



 
Profiel   

Zo als ze dit door zet wordt ze een flinkerd :D wel leuk om zo bij te houden! Dat gaat ook op mijn to do lijstje. Buikfoto's maken begin ik niet aan want die is toch al enorm :=

Vandaag is je paardenstraf voorbij *\%/* pas maar op Kirsten ~~}> :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 11:30 



 
Profiel   

Leuk LinSa! Hier heb ik de curve vandaan (de tweede is degene die ik gebruik) https://www.my-msd-animal-health.nl/med ... curves.pdf .

Haha officieel morgen, maar die ene dag gaat echt niets uitmaken voor de stevigheid van mijn botten :') dus ik vind ook dat ik weer mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 13:33 



 
Profiel   

Wat een geniale vergelijkingsfoto's :D :D

"Mam, dit is stom. Waarom moet het?"
"Geen idee joh. Voordat je er was deed ze dit elke maand."
"Elke máánd? Wat stómmm!"
"Blijf chagrijnig kijken. Dan houdt 't misschien een keer op."
'Okee mam..."

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 13:39 



 
Profiel   

_O- Dat ja haha. Als je op de laatste foto even op de achtergrond kijkt zie je dat Pas de tips ook had opgevangen...

Zijn we al op een punt beland dat er zoiets is als te veel Vu foto's? Dan moeten jullie aan de bel trekken, want ik heb er alweer een paar :')
[ img ]

Pas en Vu waren vandaag lekker aan het spoken met elkaar, er waren blijkbaar erg veel weidekabouters actief.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 22:07 



 
Profiel   

"Pas, kijk dan daar! Een heel CORDON! :wow: "

Sorry, ik zit een beetje in de melige commentarenmodus :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 22:19 



 
Profiel   

Haha geen probleem hoor, mooie aanvullingen zijn het :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 22:54 



 
Profiel   

Lekker doorspammen!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 23:03 



 
Profiel   

Och wat is t toch een leuk ding <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 03:30 



 
Profiel   

Nee hoor Mooney, ik geniet nog steeds elke keer stilletjes van de foto’s :D
Ze is zo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 08:21 



 
Profiel   

Ik ook dus doe maar gerust verder.

De curves volgen is ook niet aan haar besteed.
Maar aan de beenlengte te zien zal ze inderdaad zo groot als kirs worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 08:25 



 
Profiel   

Aah, die eerste foto <3

Knap koppie

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 12:25 



 
Profiel   

Te veel Vu foto's bestaan niet hoor! Spammen maar. :D
Fijn dat je weer bij de pony's mag, geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 15:40 



 
Profiel   

Veel ponyplezier Yfke *\%/* *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 15:55 



 
Profiel   

Super leuke foto's van Vu :D Hoe gaat het nu met je kaak? Ik ben stiekem wel heel benieuwd hoe je er nu uitziet :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 15:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 41 [ 1024 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen