Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-17 23:45

Wauw wat een leuke feedback allemaal :D Top, ik blijf lekker door spammen!

Even geen Vu, maar dat vergeven jullie me vast wel. Ik heb heerlijk genoten van een fietstochtje samen met Kirs, heerlijk om gewoon weer mijn gang te mogen gaan.
Afbeelding

piffgek: het gaat best ok, kan al bijna helemaal eten wat de pot schaft en de pijn is ook grotendeels weg. Dus prima op het moment, de plek waar mijn zenuwen gesloopt zijn is momenteel op een rare manier gevoelig maar dat komt omdat de zenuwen aan het herstellen zijn dus dat is ook alleen maar goed nieuws.
Vandaag toevallig voor het eerst een foto genomen die ik wel durf te tonen (de pogingen daarvoor vond ik het allemaal nog te raar om te zien), ben normaal niet van de selfies maar mijn vriend had even wat geruststelling nodig omdat ik een heel stuk haar af heb laten knippen vandaag :') . Ik heb er even een foto naast gezet van hoe het was in 'ontspannen' toestand voor de operatie, jij weet dat natuurlijk wel maar voor eventuele andere nieuwsgierigen haha.
Even via een linkje zodat ik de foto makkelijk weer kan verwijderen als ik dat wil, dit hoeft niet altijd op bokt te blijven staan :+ .
https://photos.app.goo.gl/uwXeaSkejCZUy4oj1
Laatst bijgewerkt door mooney op 09-11-17 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Berichten: 30261
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 00:08

Zoooo dan :wow: Dat ziet er héél anders uit! Ik kan me voorstellen dat je er erg aan moet wennen. Ziet er netjes uit, en aan de buitenkant lijkt 't ook al helemaal geheeld.

Vond Kirs het ook leuk onderweg? Misschien kun je volgende keer buik/kont/watdanookmaar foto's maken met de fiets er bij. Ze ziet eruit alsof dat minder stómmm is.

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 00:27

Ja, de chirurg die helemaal aan het begin van het traject heeft durven zeggen dat je gezicht er bijna niet van verandert moet echt even naar de opticien :')
Al moet ik zeggen dat ik ondertussen na de grote schok wel blij ben dat ik het heb gedaan. Het is echt een verademing om gewoon zonder te forceren mijn mond te kunnen sluiten en ik kan nu ook veel prettiger adem halen.

Kirs heeft heerlijk gelopen, die houdt wel van een beetje actie en was dus wel blij met het uitstapje. Al is de uitdrukking op de foto voornamelijk omdat we tijdens voertijd op pad waren en ze dus op zoek was naar haar emmer met brokjes :') (die uiteraard netjes klaar stond)

gerlindie

Berichten: 4640
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 01:12

Dat is inderdaad een enorm verschil!
Maar for what it's worth; je ziet er goed uit!

Anoniem

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 01:18

Wooww wat een prestatie van de chirurg ,ziet er super uit :oo

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:24

Wat een verschil zeg! Begrijpelijk dat je heel erg moest wennen in het begin! Fijn dat je er nu blij mee bent, dat is toch echt het belangrijkste. :j

En heerlijk voor jou om weer met Kirs op pad te gaan!

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:46

Amai wat een verandering, in de positieve zin hoor. Knap echt knap

En kirs stond erbij en keek er naar.

boyca
Berichten: 1078
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:44

Wauw wat een verschil. Ik vindt het echt super mooi geworden.

Nu kan je weer lekker met je paardjes aan de slag.

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-17 10:51

:o Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen op zulke dingen haha, maar bedankt voor de lieve reacties!

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 11:03

Wat een verschil, heel erg mooi! :j
En natuurlijk ook geweldig dat je nu weer legaal bezig mag, veel plezier! *\o/*

piffgek

Berichten: 425
Geregistreerd: 20-07-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:54

Wowowowow ik heb even 10 keer gekeken!!! :O mijn hemel wat ben jij veranderd! Ik moet er wel aan wennen want ik heb je nog zo in mijn hoofd zoals je was :+ wauw echt mooi ik snap dat je er blij mee bent dat je prettiger kunt ademen enje mond beter sluit en ik vind je er ook heel mooi uitzien :)

Koper

Berichten: 30261
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 20:03

Eigenlijk ben je gewoon een stuk TS :j :D

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:14

Jeetje, wat ben je veranderd zeg! Ik kan me voorstellen dat dat best even slikken is als je dat in de spiegel ziet, zo herken je jezelf toch helemaal niet meer. Maar het is echt heel mooi geworden! Is je vriend er inmiddels ook wat aan gewend?

En teveel Vu foto's? We zitten toch in een Vu-topic? Hoe kunnen er dan teveel Vu-foto's zijn? >;)

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-17 22:39

Het was/is wel heel gek ja, ik vond vooral mijn hoofd opeens heel groot :+ Maar ondertussen ben ik er redelijk aan gewend en kan ik naar de mooie dingen kijken ipv dingen die ik raar vond, het voelt niet meer of ik iemand anders hoofd ronddraag hihi. Ik sla en stoot mezelf alleen nog geregeld omdat ik niet gewend ben dat mijn kin uitsteekt :') dat zal nog wel even duren voordat ik dat niet meer doe.
Mijn vriend is ook een beetje van de eerste schok bekomen volgens mij, al pakte hij het ook wel beter op dan ik moet ik zeggen.

Om ook nog maar even ontopic te gaan. Vandaag had Vu een goede bui, voetjes oppakken ging weer netjes en een wormenkuur was ook geen probleem. Kirs stond een paar meter verderop bijna te hyperventileren omdat ze dacht dat ze ook een kuur zou krijgen (deze keer had ze geluk, volgende keer is ze weer de sjaak ~~}> ), maar Vu deed netjes de mond open en zonder gedoe was het zo gedaan.
Daarna weer een rondje gefietst met Kirs en bij terugkomst heel even Vu de kans gegeven om op onderzoek uit te gaan voordat ik de fiets weer weg zette. Ze kan zo heerlijk verbaasd kijken <3
Afbeelding

En een minder scherpe foto, maar ze stond er zo knap bij.
Afbeelding

Daarna even de paddock open gedaan voor een zandbad (in de hoop dat het minder nodig is om in de modder te gaan paneren :o ). Vu neemt vooral even de kans om even lekker te stuiteren.
Afbeelding

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:49

piffgek schreef:
Wowowowow ik heb even 10 keer gekeken!!! :O mijn hemel wat ben jij veranderd! Ik moet er wel aan wennen want ik heb je nog zo in mijn hoofd zoals je was :+ wauw echt mooi ik snap dat je er blij mee bent dat je prettiger kunt ademen enje mond beter sluit en ik vind je er ook heel mooi uitzien :)

Ik sluit me hier bij aan :), beter dan hoe Fleur het verwoord heeft kan ik het niet.

En inderdaad, een Vu-topic kan niet te veel Vu foto's hebben

Koper

Berichten: 30261
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:55

Wat een snoezige foto's van Vu met fiets <3

Hier ook al de stuiteritis, met z'n allen. Zelfs mijn nu-toch-al-wel-beetje-oude-pony (27,5) heeft lopen bokken :D

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-17 23:17

:j het was ook echt stuiteritis weer vandaag, wat een wind zeg! Ik was zo snugger om naar de dijk te gaan met Kirs (goed voor de spieren, lekker dijk op en af), dat heb ik geweten haha. Waaide bijna van de fiets af.

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 23:38

Je snapt het niet... :n
Vu wil weer een punkkapsel, dat zie je toch !

En wauw wat zie je er goed uit !!

Koper

Berichten: 30261
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 18:10


mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 20:57

+:)+ Bedankt Koper, op zich stond er niets in wat we nog niet hebben gedaan maar heb TS iig even een hart onder de riem kunnen steken dat ze het ook gewoon echt niet kunnen lusten ipv niet kennen. En wie weet komt de gouden tip nog langs.

En Mondy volgens mij is iedereen (inclusief Vu dus blijkbaar) pro-punkkapsel _O-
en toch blijft de schaar in de kast ~~}>

Koper

Berichten: 30261
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 20:59

Je zou ons, en Vu, op z'n minst tegemoet kunnen komen door de manen in een leuke punkerkleur te verven. Paars ofzo, staat 'r vast schitterend.

Ik zag je reactie net :) Het besef dat er dingen zijn waar ik met die van mij geen last van heb maakt de dag toch weer een klein beetje goed.

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-17 10:10

Heel even kort, want ik ben eigenlijk aan het werk. Maar gisteren was ik te moe om wereldschokkend nieuws te delen met jullie.

Vu heeft gisteren wel 2x enkele brokken veulenbrok opgegeten. Eerst was de voerbak al leeg die in de stal hing, ik durfde het eigenlijk niet te geloven dat ze de brok echt opgegeten zou hebben. Toen tijdens mijn voerrondje ook weer wat brok in haar pannetje gegooid en die werd er in eerste instantie uit gegooid maar toen de pan leeg was at ze die nog netjes op.
*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Nu hopen dat het geen tijdelijke bevlieging was en dat dit doorzet. Al denk ik dat ze sowieso even kortsluiting heeft gehad, want ook een liksteen was opeens niet meer vies :+

piffgek

Berichten: 425
Geregistreerd: 20-07-06

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:26

Woehoeee! Goed van Vu :D

Koper

Berichten: 30261
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 12:57

Wat goed zeg :D Dat komt natuurlijk door het veulen van Murosch. Vu vond 't vast een aansteller en heeft daarna wat zelfreflectie gepleegd :Y)

Eet smakelijk vanavond Vu.

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:55

Knappe Vu! *\o/*
En ja, hier nog iemand die pro-punkkapsel is! Al vind ik Kopers idee ook wel wat, paars kan Vu vast wel hebben.