Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 41 [ 1024 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Een geweldige Nachtmerrie: wijsneusje Vu (Kirsten x Pjotr)

 
Profiel   

Maanden hebben we naar haar uitgekeken, in het gezelschap van geweldige meelezers en posters in ons topic [KS-MK] Kirsten x Pjotr: Klein veulen met groot ego op komst in 2017 .Samen hebben we gelachen om de vele gezichten van mijn merrie Kirsten, hebben we ons ongeduld in toom proberen te houden en hebben we ons niet uit het veld laten slaan door de tegenstrijdige signalen van afgelopen twee weken.

In al die tijd van het wachten kreeg ze een tijdelijke naam: Nachtmerrie. Want ik wilde zo graag een merrie en als ze op moeders zou lijken qua karakter (wat de bedoeling was :D ) dan zou het best een terror veulen kunnen worden. Met deze match waren er best wat 'spannende kleurtjes' mogelijk, toch had ik geen voorkeur voor kleur. Wel had ik flinke aftekeningen besteld.

En die wensen zijn helemaal waar gemaakt, want Kirsten heeft een heel mooi merrietje met gave bles en vier witte beentjes gemaakt. Ze heeft voornamelijk inspiratie gehaald uit haar eigen spiegelbeeld bij het bouwen van het veulentje. Daarom gaat Nachtmerrie nu als Déjà Vu door het leven, Vu voor vrienden en bekenden. Dat we in de ochtend tot de conclusie kwamen dat Vu waarschijnlijk toch appaloosa is en geen effen vos vergeten we maar even voor de naam :+ . We gaan nog testen om een beetje inzicht te krijgen op de onderliggende genetica.

In het oude topic staat het verslag van de geboorte en de foto's daarvan, dus dit topic open ik graag met de eerste droogfoto's. Vu is hier tussen de 7 en 10 uur jong :D . Vu is de dochter van mijn Welsh merrie (papierloos) Kirsten en de NAS goedgekeurde hengst In de ban van Pjotr.

De eerste stapjes van de stal naar het weiland
[ img ]

Kirsten is helemaal verliefd op haar knappe baby
[ img ]
[ img ]

En Vu wordt niet gedeeld met mijn Arabier en zijn vriend
[ img ]
[ img ]

Pitstops zijn ook erg belangrijk voor een race eend zoals Vu
[ img ]
[ img ]

Want dat racen, dat kan ze al als de beste
[ img ]
[ img ]
[ img ]

De eerste drafpasjes zijn ook al gezet
[ img ]

Een poging tot een close up op de stekelharigheid en witte vlekjes (schoft en flanken)
[ img ]

Daarnaast heeft Kirs al veel fans verzameld om haar befaamde blikken, Vu is deze skill ook al aan het trainen...
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:20 



 
Profiel   

Die laatste... _O-

Proficiat, ze is echt prachtig!


Laatst bijgewerkt door dieseltje op 17-05-17 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:26 



 

Wat os ze knap!

Die laatste foto :') , klap ze haar lip om ofzo? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:26 



 
Profiel   

Ooooh ze is echt super leuk <3 en misschien dat ze nog wel verder door kleurt en shabrak 'bont' wordt? (geen verstand van)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:30 



 
Profiel   

Wat een plaatje Yvke :+:
Heel geluk met deze dame :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:36 



 
Profiel   

Zo lief om te zien hoe gek Kirs op d'r kleine is!
Ben benieuwd wat Vu met haar vachtje gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:36 



 
Profiel   

Die laatste foto _O-
Heerlijk, de appel valt niet ver van de boom :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:45 



 
Profiel   

Wat een schatje <3. Mijn veulentje had bij de geboorte 2 stipjes op zijn kont maar is toch helemaal doorgekleurd dus ik gok dat de jouwe ook wel eens in gaan doorkleuren


Paar dagen na de geboorte
[ img ]

Een jaar later
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:51 



 
Profiel   

Wat een schatje!! :D
Bereid je maar voor, dit word echt een dame :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:56 



 
Profiel   

Volgens mij gaat het een hele knappe toverbal nachtmerrie worden. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 13:59 



 
Profiel   

Hahaha die laatste foto. _O- Ze is zo mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 14:15 



 
Profiel   

Wat een schaatje

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 14:22 



 
Profiel   

Hahahahha niet meer doen zo'n laatste foto.
Ik zit je topic in de klas te bekijken en schoot finaal in de lach, wat een gezicht _O-

En zoals ik in het kraamstaltopic al zei: haar smoeltje smelt ik van. Die op elkaar geknepen lipjes, zó schattig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 14:25 



 
Profiel   

Jaaaaaaah Vuutje *\o/* Ze is zó goed gelukt, knap werk Kirsten. En nu de Avondmerrie ;) er eindelijk is, en eindelijk de benen kan strekken in de pre flight checks is Kirs toch een fantastische moeder. Zo zorgzaam en helemaal blij met d'r kleine meid.

De heren lijken ook positief. Maar aan Kirsten te zien blijven ze voorlopig nog op de babywei denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 14:28 



 
Profiel   

die laatste foto fantastisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 14:35 



 
Profiel   

Oh my <3 Die laatste foto! Oefening voor de Duck-face??
Nogmaals van harte met deze avondmerrie! Wat een prachtig koppy zit er op, en witte voetjes, en en en en en. PERFECT!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 14:45 



 
Profiel   

Wat een schatjeeee, ik ben verliefd! Die laatste foto! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 14:53 



 
Profiel   

Heerlijk deze foto's! Wat een keurige symmetrische bles! En wat zou het grappig zijn als ze nog helemaal opkleurt, sta je toch raar te kijken als je het niet zou verwachten. Maar als ze zo blijft past ze mooier in het tweespan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 15:01 



 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties en felicitaties.

Rebecca nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ze was aan het flemen haha, maar zonder tanden is het een beetje gek om te zien :p .

Mer1980: appaloosa is altijd vrij lastig te voorspellen, marmerbont is het meest waarschijnlijke als ze doorkleurt. Maar shabrakbont zou ook een optie kunnen zijn (vind ik een goede optie :p ).

Sjinto die van jou kleurt leuk door!

Borstnoot sorry haha.

Koper: Kruse is er helemaal gek van, die heeft het zijn eigenaar lastig gemaakt op buitenrit omdat hij eigenlijk alleen bij het veulen wil zijn. Pas vindt het wat apart, was wel erg gestrest tijdens de bevalling, maar doet het verder netjes inderdaad.
Maar Vu mag inderdaad eerst groot en sterk worden op de veulenwei waar kirs haar niet hoeft te delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 15:52 



 

Wat een prachtig kind. <3 Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 15:55 



 
Profiel   

Wat lief <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 15:56 



 
Profiel   

Arme Pas :(:) Ik besefte niet dat hij de bevalling ook had meegemaakt, staat hij in de stal ernaast?

En Kruse neemt de taken als peetoom nu al heel serieus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 16:01 



 
Profiel   

Ze is zo knap geworden! Al verbaast het me niets dat Kirsten een spiegelbeeld van zichzelf heeft gemaakt.
Die laatste foto _O- dat wordt nog wat als je foto's van de dames samen wil maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 16:30 



 
Profiel   

Kruse wordt de peetoom van wie alles mag denk ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 16:31 



 
Profiel   

Aaah ze is zo leuk <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-17 16:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 41 [ 1024 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen