Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Maak kennis met Jill van de edelweiss

 
Profiel   

Sinds gisteren mag ik me troste haflinger eigenaresse noemen :) Altijd al gek geweest op het ras. Na mijn stage bij Hans van den berg 8 jaar geleden heb ik altijd geroepen als er ooit een haflinger komt ga ik hem daar halen. Gisteren was de dag, we gingen merrieveulens bekijken (kijken=kopen :D ). Er stonden er 3 en alle 3 waren ze erg leuk maar uiteindelijk is de keus gevallen op Jill :)

Ze is pas 5 maandjes. De reden dat ik gekozen heb voor een veulen is dat ik ook nog een 23 jarige fjordenruin heb die nog lekker fit is. Dus tegen de tijd dat hij met pensioen gaat kunnen we met Jill aan de slag :).

Maak kennis met Jill
Geb: 08-03-2017
Vader: Namurai
Moeder: Joy van de Edelweiss Elite
pas geboren:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Gisteren, ze vond het duidelijk nog erg spannend allemaal maar dat komt allemaal goed :):
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ik zit helemaal op een roze wolk en kan daarom ook niet wachten tot ze bij ons is. Lekker samen genieten en op het gemak alles leren en een band opbouwen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 18:31 



 
Profiel   

Proficiat met je lieve paardje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 18:36 



 
Profiel   

Wat leuk


Mijn docgter heet Jillian Joy

Roepnaam Jill 1e naam joy hahahha


Knappe poownie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 18:37 



 
Profiel   

Wat een leukerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 18:42 



 
Profiel   

Aah goeie keus! Heb nog met Joy gelopen op de wereldtentoonstelling, fijn dier! Gaat ze komend weekeind ook mee naar de keuring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 18:49 



 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties tot nu toe :)

maessie schreef
Aah goeie keus! Heb nog met Joy gelopen op de wereldtentoonstelling, fijn dier! Gaat ze komend weekeind ook mee naar de keuring?

Ja Joy is een super leuke merrie hebben we ook nog even mee staan kroelen. Ik ken haar van in die tijd dat ik stage liep bij Hans toen was het zelf nog een jonkie ;).
Ze gaat deze keer volgens mij niet mee naar de keuring hij nam andere mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 21:25 



 
Profiel   

Een mooi veulen met een mooie bloedlijn. Gefeliciteerd

Namurai is een knappe hengst met een fijn karakter.
Ik heb op zijn moeder, Astra (wereldkampioen), in Oostenrijk een buitenrit gemaakt naar de waterval. Een lief paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 21:28 



 
Profiel   

janouk schreef
Een mooi veulen met een mooie bloedlijn. Gefeliciteerd

Namurai is een knappe hengst met een fijn karakter.
Ik heb op zijn moeder, Astra (wereldkampioen), in Oostenrijk een buitenrit gemaakt naar de waterval. Een lief paard.


Dank je! Ben er ook erg blij mee. Was best grappig we kwamen aanrijden zei een vriendin die mee was wow die is mooi maar die is ook mooi. Bleek dat namurai te zijn en haar opa allacher . Fijn om te horen dat beiden ouders een lief karakter hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 14:37 



 
Profiel   

Haffies *\o/* Gefeliciteerd met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 17:27 



 
Profiel   

Wat een leuke veulen. Geniet ervan

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-17 17:47 



 
Profiel   

Vandaag eindelijk de camera weer eens mee genomen naar stal.
Toen ik aan kwam op stal lag ze heerlijk te slapen. Er werd goed op der gepast <3

[ img ]
Uitgerust. Tijd om te eten
[ img ]
[ img ]
Even snuffelen met een nieuw weidegenootje. Helaas heeft ze wat kale plekjes. Een aantal paarden bleken schimmel te hebben en dit heeft ze helaas ook gehad. Ze is ervoor behandeld en de haartjes beginnen terug te groeien gelukkig.
[ img ]
En toen had ze mij geschoten, dan kan ik meerdere foto`s vergeten want dan is ze niet meer bij me weg te slaan. Ze is zo ontzettend lief en mensgericht
[ img ]
Ze begint echt al een goed wintervachtje te ontwikkelen. Heeft ze ook echt wel nodig ;)
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen