Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Drie knappe quarter/paint veulens in het herfstzonnetje!

 
Profiel   

Hi :D

Alweer bijna 7 maanden geleden plaatste ik dit topic: Char_lotte @ [ITP] 3 drachtige meiden en een knappe vent in het lentezonnetje!
Toen we nog drie hoogdrachtige meiden hadden staan en ontzettend benieuwd waren wat voor prachtige veulentjes zij zouden krijgen! Het wachten zou niet lang meer duren, de eerste merrie was namelijk al uitgerekend op 26 maart.
Maar niets bleek minder waar, uiteindelijk liet Shesa ons nog een hele maand wakker en beviel haar volle zus Gigi, die twee weken later uitgerekend was, als eerste :')
Inmiddels is het ruim een half jaar later en hebben we alweer een heel poosje drie prachtige, gezonde veulens in de wei staan waar we enorm van genieten. Helaas komt er aan alles een einde en zo ook aan de tijd van twee van de drie veulens bij ons, zij zullen binnenkort afgespeend worden en naar hun gezamenlijke nieuwe huisje verhuizen :)

Het was vandaag een prachtige dag en mijn verzorgpaarden stonden lekker in de paddock van de zon te genieten, dus vond ik het wel leuk om nu het nog mooi weer is wat foto's te maken.

Als eerste Roy. Van hem vind ik het het meest jammer dat 'ie weggaat, ik had hem graag zelf over willen kopen maar aangezien ik studeer en al een eigen paardje heb kan ik hem helaas niet geven wat hij verdient.
Het is een ontzettend lief dier die zijn nieuwe baasje ongetwijfeld erg blij gaat maken :)

[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Dan Mac, de jongste telg van dit jaar en het kind van mijn vriendinnetje Jody :D Mac zal met Roy mee verhuizen.

[ img ]


[ img ]

[ img ]

En als laatste ons kleine prinsesje <3 Lang op moeten wachten; ze werd op 365 dagen dracht geboren, maar ze is het wachten zo waard <3 Fif zal voorlopig bij ons blijven :D

[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]


[ img ]

En als laatste, omdat 'ie toch een beetje onze baby blijft (hoewel hij alweer drieƫnhalf is, time flies!), Little Joe :D

[ img ]


[ img ]

Bedankt voor het kijken! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 21:28 



 
Profiel   

Wat een knapperds ! :wow: <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 21:34 



 
Profiel   

Ahhh wat leuk en wat worden ze al groot! :wow:

Het afscheid zal inderdaad wel even moeilijk zijn, maar je hebt in ieder geval mooie foto's als herinnering! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 21:35 



 
Profiel   

Mooie foto's!
Wordt Joe nog niet zadelmak gemaakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 21:35 



 
Profiel   

Jeetje, een half jaar geleden alweer :oo. Time flies indeed.
Ze zijn zo leuk!! Fif echt zo'n dotje <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 21:36 



 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties!

Het afscheid gaat inderdaad wel even lastig worden, maar ik weet dat ze het enorm goed gaan krijgen en ben heel blij dat ze lekker samen kunnen blijven :)

De eigenaresse is een half jaar geleden begonnen met longeren met Joe en daarna ook met hangen, dat pakt 'ie erg goed op :j Maar onder andere door de drukte met de veulens is ze er nog niet aan toegekomen om hem echt in te rijden. Ik verwacht dat ze hem na het afspenen van de veulens door gaat pakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 09:30 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen onder het zadel!

Sterkte met afscheid nemen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 10:44 



 
Profiel   

Ben ik ook heel benieuwd naar :j Komt vast goed, tot nu toe vindt 'ie alles wel leuk! Behalve als hij vindt dat 'ie onterecht op z'n kop krijgt of als hij ergens geen zin in heeft... Dan gaat 'ie terwijl hij erlangs loopt tegen palen en hooibakken staan trappen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 20:14 



 
Profiel   

Puber :') :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 20:20 



 
Profiel   

Jammer dat je hem toch niet kan kopen... wie weet komt er later nog wel zon leuk veulen uit rollen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 22:26 



 
Profiel   

Ik hoop het Kimberley :D Zou heel leuk zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:10 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 13:23 



 
Profiel   

Knappe Fif in uitgelicht! <3 Ze zijn zo leuk. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 15:37 



 
Profiel   

Over niet zo lange tijd komen Roy en Mac naar Nieuw-Balinge, naar de pensionstal waar ik sta met mijn paardje Soraya. Ik mag de eigenaresse gaan helpen, helemaal zin in natuurlijk!!! En wat zijn ze lief <3 .
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 18:05 



 
Profiel   

_KiMbErLeY_ schreef
[ [url=m/Q5bLS8.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

Superleuk, uitgelicht :D

Ohh wat leuk Leonie!! Geluk heb je, haha! Ze zijn zo lief idd <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 20:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen