Myla , het blije ei , weer ITP!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ellissofie

Berichten: 203
Geregistreerd: 30-06-11

Re: Myla , het blije ei , weer ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 00:13

Ik ken ts persoonlijk en ik kan alleen maar zeggen dat ze ontzettend goed is voor haar dieren en zij ze echt niet zomaar verkoopt. Door een ontzettend naar ongeval is zij haar vorige veulen kwijtgeraakt en is Myla op haar pad gekomen vrij snel hierna. Ze zit echter nog heel erg met het verlies van haar vorige veulen en heeft niet de band met Myla die ze graag wil. Ts gaat de komende tijd kijken of de band sterker wordt!

Graag respect voor ts en haar keuzes!!

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 00:34

Ik vind niet eens dat je je hebt hoeven verantwoorden meid.
Al vond ik je pb wel erg lief :)
Weet je, na het verlies van mijn eerste kreeg ik uit het niets na een week mijn tweede.
Dat heeft echt lang geduurd voor het een band te noemen was.
Ik kan je vertellen dat het ook door hem kwam die mij toch steeds opzocht en bleef volhouden.
Hij waas stokoud maar heel wijs en na ruim 3 jaar heb ik afscheid moeten nemen vorig jaar.
Ik was gebroken maar wist dat het de juiste keuze was.
Zoiets heeft tijd nodig en ondanks dat myla snel op je pad kwam heeft ook dat een reden.
Geef het de tijd om te groeien.
Hey het is een veulen, desnoods gooi je ze ergens de wei op en laat haar lekker paard zijn.
Je kan altijd nog beslissen maar ik weet uit ervaring dat je nooit niets over haast moet doen want daar krijg je later misschien erg veel spijt van :(:)

Marlenepony

Berichten: 203
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Myla , het blije ei , weer ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 12:36

Het is ook niet gek dat je je niet direct die klik hebt na zo’n groot verlies.. Gewoon lekker de tijd nemen, jullie zullen vanzelf dichter bij elkaar gaan groeien. <3