Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Onze knuffelkont van Toto’s Boy

 
Profiel   

Na 11 maanden, 1 week en 1 dag te hebben moeten wachten, was hij er dan eindelijk: een hengstenveulen van Toto’s Boy (v. Totilas) uit een elite merrie van Ferro *\o/*

Hij heeft echt een heerlijk ondeugend en lief karakter, als je de stal in komt als hij ligt en je gaat hem kriebelen, dan rekt hij zich uit als een kat :D verder vind hij het heerlijk als je zijn hals en billen krabt, dan gaat hij gekke bekken trekken.

Op de foto’s is hij een paar uur oud, ik zal deze week even nieuwen maken :) (tevens is hij te koop)


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 13:56 



 
Profiel   

Hemel wat een beeldig veulen <3 , prachtig gewoon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 13:59 



 
Profiel   

Heel mooi en lief!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 13:59 



 
Profiel   

Zo... die is echt... zwart :P

Black beauty! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 21:48 



 
Profiel   

Een foto naar Edward Gal sturen hihi. Ik vind het echt een heel mooi veulen. Denk dat de toekomstige eigenaar daar wel een topper aan krijgt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 22:30 



 
Profiel   

Schitterend veulen, mooi bloed? Ik val in herhaling net als bij het veulen van seven, maar is dit geen veiling materiaal? Prachtig hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 10:13 



 
Profiel   

Bedankt voor de complimenten allemaal, het is echt een hartensteler he <3

Mer1980 schreef
Schitterend veulen, mooi bloed? Ik val in herhaling net als bij het veulen van seven, maar is dit geen veiling materiaal? Prachtig hoor!


Ja dat zei ik ook al! Alleen de Toto’s Boy staat ingeschreven bij het Westfaler stamboek, Volgensmij kan je dan niet naar een elite veiling van het kwpn...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 10:54 



 
Profiel   

Rosanne0302 schreef
Bedankt voor de complimenten allemaal, het is echt een hartensteler he <3

Mer1980 schreef
Schitterend veulen, mooi bloed? Ik val in herhaling net als bij het veulen van seven, maar is dit geen veiling materiaal? Prachtig hoor!


Ja dat zei ik ook al! Alleen de Toto’s Boy staat ingeschreven bij het Westfaler stamboek, Volgensmij kan je dan niet naar een elite veiling van het kwpn...?


Voor zover ik weet lopen er ook Duits gefokte veulens op de veilingen van Borculo en Prinsjesdag

Heel gaaf veulentje, mooi pikzwart :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 11:13 



 
Profiel   

Veiling is niet persé stamboek gebonden, zeker de door MariekeS genoemde, ik zou absoluut nadenken over zoiets. Zeker nu de prijzen dit jaar zo idioot hoog zijn, kun je daar best je slag slaan. Daarnaast komt daar meestal wel de echte paardensport liefhebbers dus met een beetje mazzel kom je veulen bij een goede ruiter / amazone wat weer goed kan zijn voor je merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 12:27 



 
Profiel   

. Zo leuk toen ik deze topic zag dacht hè dat is die van mij en dat ik dan ook de baby veulens foto s kon zien hij is inmiddels heel wat gegroeid en lekker stout .. en rekt zich nog net zo uit probeer in contact te komen met de topic starten geen gehoor helaas .. ben altijd heel geïnteresseerd in ze verleden hoewel die niet zolang terug loopt . Naughty boy heet nog steeds zo en word volgende maand beginnend zadel mak gemaakt *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 09:37 



 
Profiel   

Zag de foto's net en zag dat het al ruim 2 jaar geleden is dat hij werd geboren. Hoe ziet hij er nu uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 09:39 



 
Profiel   

Ja doe is wat foto's rooitje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 10:00 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 11:15 



 
Profiel   

Oh die gaat wel heel stoer worden....gaaf hoor, ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met jullie, hou je ons een beetje op de hoogte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 18:13 



 
Profiel   

Ga me best doen ja hij is super stout maar ook super leuk en leergierig .. ze naam past zeker bij hem [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 21:41 



 
Profiel   

Wat een prachtig beestje zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 21:49 



 
Profiel   

imaudy schreef
Een foto naar Edward Gal sturen hihi. Ik vind het echt een heel mooi veulen. Denk dat de toekomstige eigenaar daar wel een topper aan krijgt!



That s me helemaal happy met hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 22:39 



 
Profiel   

Wat een mooierd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 23:01 



 
Profiel   

Naughty boy inmiddels uitgegroeid tot Parel elke dag met hem werken is zoooo genieten hij is nog steeds erg stout maar gelijke tijd zoooo lief .. zou heel graag contact willen hebben met de fokker geboorte adres helaas meerdere berichten gestuurd maar tot heden niks gehoord wie gaat ons helpen ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 22:07 



 
Profiel   

Rooitje90 schreef
Naughty boy inmiddels uitgegroeid tot Parel elke dag met hem werken is zoooo genieten hij is nog steeds erg stout maar gelijke tijd zoooo lief .. zou heel graag contact willen hebben met de fokker geboorte adres helaas meerdere berichten gestuurd maar tot heden niks gehoord wie gaat ons helpen ..


Dat vraagt om een foto update :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 15:31 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Mer1980 schreef
Rooitje90 schreef
Naughty boy inmiddels uitgegroeid tot Parel elke dag met hem werken is zoooo genieten hij is nog steeds erg stout maar gelijke tijd zoooo lief .. zou heel graag contact willen hebben met de fokker geboorte adres helaas meerdere berichten gestuurd maar tot heden niks gehoord wie gaat ons helpen ..


Dat vraagt om een foto update :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-24 01:58 



 
Profiel   

Erg leuk paard! Ik had al eens gereageerd toen hij nog veulentje was, hij heeft nog precies hezelfde koppie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-24 06:30 



 
Profiel   

Oef dat is echt een hele knappe vent geworden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-24 15:23 



 
Profiel   

Prachtig paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-24 15:41 



 
Profiel   

Wat een knap paard is dat geworden zeg! En erg leuk setje, babyroze :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-24 16:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen