Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 39 [ 966 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]Veulens 2019

 
Profiel   

Mooi paardje hoor Wings_Love :o

Wat fijn dat Frosty zo braaf was Paint_lover! Lijkt ze nu zo overbouwd of staat ze wat ongelukkig :wow:

Oh wauw dat is inderdaad al een aardige tank gichke, wat voor ras is het?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 09:51 



 
Profiel   

Wat een knappe twenters komen er hier toch voorbij <3 leuk om te zien, ook hoe ze allemaal verschillen terwijl de eigenlijk allemaal (bijna) dezelfde leeftijd hebben

Vanmiddag weer even bij m’n twenter wezen kijken, hij begint nu eindelijk een beetje paard te worden met een pony look :+ XL New forest pony

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 20:42 



 
Profiel   

ElinaSK schreef
Mooi paardje hoor Wings_Love :o

Wat fijn dat Frosty zo braaf was Paint_lover! Lijkt ze nu zo overbouwd of staat ze wat ongelukkig :wow:

Oh wauw dat is inderdaad al een aardige tank gichke, wat voor ras is het?


Ze is een paintje, dus die zijn wel wat groffer gebouwd :') je zou denken dat ze gewoon te dik is maar momenteel staat ze in mijn ogen perfect qua gewicht

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 13:56 



 
Profiel   

Lieve zaar is sinds gisteravond thuis! Ik heb haar moeder helaas moeten laten inslapen gisteren, waardoor ze opgehaald is. Zaar is erg blij alleen de shet is erg verdrietig met het overlijden van zijn beste maatje... heeft allemaal even tijd nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 09:50 



 
Profiel   

Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 11:10 



 
Profiel   

Sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 07:24 



 
Profiel   

Och wat verdrietig zeg, sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 07:46 



 
Profiel   

Hey hallo, hoe gaat het met alle twenters? Hoe gaat het met zaar? Nog lekker de paardjes buiten… hier groeit alles gestaags door. Meetlat geeft de1,65 aan. Maar daarnaast is ze haar gewicht in goud waard wat betreft karakter. Ze geniet nog heerlijk van haar kleutertijd. Met een half jaartje pakken we alles rustig op. En gaan kijken voor een mooie hengst! We laten haar lekker tot haar 4e grotendeels met rust, die tijd vullen we met een dracht als het ons gegund is.

Elke dag genieten we van onze rode kanjer.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 08:38 



 
Profiel   

Gaat hier super, ze krijgt aardig wat praatjes iets met leeftijd, gelukkig goed te corrigeren :+.

Ze zal nog een hele poos door groeien vermoed ik ze is nu 1.55 oid? Verder is ze al plastic mak _O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 09:47 



 
Profiel   

Vinden jullie het leuk als ik een topic aanmaak voor alle 2019 paardjes die in 2022 worden belegerd? Kunnen we elkaar alvast wat tips en tricks geven :D
Valoroso halen we de 25ste uit de opfok en dan kunnen we het leerproces beginnen. Eindelijk gewoon lekker poetsen en wandelen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 11:26 



 
Profiel   

Is er niet al een soortgelijk topic? Met paarden die in 2022 beleerd worden? Ik ga in elk geval nog niet beleren in 2022, misschien eens een zadel erop en wat grondwerk maar verder mag ze gewoon nog rond hobbelen in het land :o

Edit: dit topic bedoel ik [PP] Paarden die in 2022 beleerd worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 11:43 



 
Profiel   

Oh top die kon ik dus nergens vinden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:47 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Hier gaat het ook super goed met Odin, hij staat nog lekker in het land en 1x in de week/2 weken, net wat uitkomt heb ik hem aan de longe. Ik ga hem volgend jaar alleen zadelmak maken, is nu de planning en dan in 2023 beleren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:22 



 
Profiel   

famkeY schreef
Hey hallo, hoe gaat het met alle twenters? Hoe gaat het met zaar? Nog lekker de paardjes buiten… hier groeit alles gestaags door. Meetlat geeft de1,65 aan. Maar daarnaast is ze haar gewicht in goud waard wat betreft karakter. Ze geniet nog heerlijk van haar kleutertijd. Met een half jaartje pakken we alles rustig op. En gaan kijken voor een mooie hengst! We laten haar lekker tot haar 4e grotendeels met rust, die tijd vullen we met een dracht als het ons gegund is.

Elke dag genieten we van onze rode kanjer.


[ [url=m/SVxej4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zaar heeft haar draai helemaal gevonden! Lekker de baas over de shet zijn en iedere dag 2x knuffelen :):)
Helaas had ze vanmorgen een ongelukje en lag ze in de sloot. Brandweer en de boer van verder op hebben haar uit de sloot kunnen halen. Ze was precies op een rot stuk er in gevallen, hoge kant en een diepe prut sloot. Zoals het er nu uit ziet niks aan overgehouden(alleen in de gaten houden dat ze niet gaat hoesten). Ik ben denk ik 20 jaar ouder geworden, ik had mijn telefoon niet mee en kon dus niet snel bellen voor hulp.
We hadden der afgespoeld maar ze is echt nog vies :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 16:10 



 
Profiel   

Plastic mak.. altijd handig haha.. dat kan je maar weer afvinken :')

Er zijn meer die met het echt doorrijden wachten. Ik ben bang dat we te gretig worden en teveel vragen in het begin. Vandaar het plan veulentje, mocht alles lukken. Ze gaat volgend jaar wel weg om keuringsklaar te worden gemaakt, tegelijk zadelmak. Dat dan wel weer. Maar het echte doorrijden doen we later.

Knappe Odin. Heeft een speciaal plekje op bokt voor mij.

Paardje in de sloot… heel herkenbaar. Ik heb hier ook wel eens het brandweerteam gehad om een paard uit de sloot te halen. En stinken >;) maar lekker vertroetelen… <3 gelukkig is zaar er zonder kleerscheuren uitgekomen +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 18:22 



 
Profiel   

Plastic mak, geweldig!!!

Knappe Odin!!!

Oops, dat is schrikken geweest zeg Zaar in de sloot :oo

Hier alles goed met Frosty... ondertussen lekker met haar bezig, longeersingel heeft ze afgelopen zaterdag kennis mee gemaakt maar zoals ik al dacht werd ze er niet warm of koud van _O-

Verder tijdje terug wel n gave foto weten te maken
[ img ]

Ze is ook herenigd met dr jeugdliefde:
[ img ]

En unicorn mak ;)
[ img ]

Ga het beleren in 2022 topic aanstippen want plan is hier om Frosty ergens febr/maart zadelmak te (laten) maken, dan aandekken (mits ik haar daarvoor rijp vind, anders schuift alles gewoon n jaartje op!) en in 2023 pas wat meer met haar te gaan trainen.

Ze is iig goed bijgetrokken, ze had 5 diastemas in dr mond waardoor het dus een wonder was dat mevrouw überhaupt nog at! Nu heeft ze dus al n paar weken 5 vullingen in haar mond en gaat t een heel stuk beter! Ze krijgt ook behoorlijk wat voer (2kg juniorix van Cavalor, topspul! En 1/2kg sportbrok van stal) en daarmee is ze in 2 weken tijd echt goed aangekomen dus ik ben blij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 18:41 



 
Profiel   

FamkeY, ja ze stinkt echt een uur in de wind! Grappig was dat de shet aan haar ging ruiken en gelijk begon te gillen :+

Paint_lover, frosty en haar unicorn <3 gelukkig dat ze beter eet nu.

Ik weet niet of ik zaar in 2022 ga beleren, ze is nog zo een baby. Misschien ga ik eind van volgende zomer misschien eens beginnen met lange lijnen. Verder heb ik echt geen idee, ik wil niet te vroeg beginnen maar wil haar ook niet helemaal zonder prikkels laten. Nu bijv een baal punt, je kan haar dus niet afspoelen en ja het IJsselmeer springt ze zo in maar een water slang... ze blijft maar draaien en moeilijk doen, je zou denken ze stopt wel uiteindelijk maar opgeven komt niet voor in het woordenboek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 20:15 



 
Profiel   

Oeps paard in de sloot, gelukkig goed afgelopen :oo

Ooh unicorn mak dat heb ik nog niet geprobeerd, maar de jolly ball op haar rug vindt ze ook prima _O-

Ik wil ook heel graag een veulen fokken, maar eerst maar eens volwassen worden. Keuring staat ook op de planning, dan kunnen haar nakomelingen ook lusitano heten mits ze goedgekeurd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 06:39 



 
Profiel   

Wat groeien ze flink hè! Lijken steeds meer paard! :)

Ik zit al in het beleer je paard 2022, maar zal even zien wat we precies gaan doen volgend jaar. Paar keer singel op, bitje in, beginnen met werken naar longeren, dubbele lijnen zodat er beetje een stuur op zit zijn eigenlijk in grote lijnen de plannen voor volgend jaar. Mocht ze er klaar voor zijn, dan ook ik/ iemand erop maar we zullen even zien, heb geen haast. Wil haar volgend jaar in het voorjaar in ieder geval laten insemineren. :j

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 16:55 



 
Profiel   

Ik heb een stipje gezet bij het 2022 topic! De bedoeling is om Dottie zadelmak te maken en te dekken volgend jaar.

Echt door trainen doen we het jaar nadien.

Diertjec, knappe Odin! Hij ziet er echt super uit. Merk je verschil met zijn oog nu of maakt hij er niets uit?

Paint Lover, Fotsy ziet er inderdaad wel stukken beter uit! Ze glimt je ook tegenmoet nu.

Hier kent Dottie eigenlijk alles wat ik wou dat ze dit jaar zou kunnen. We doen soms wat schriktraining met een Skippy bal, pool noodles en de plastieken zak.

Ook kent ze nu het afspuiten m, dat beter ging als verwacht omdat Dottie echt als de dood is voor water.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 21:41 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met iedereen en de paardjes? :D

Oooh ik kan niet wachten om met ollie aan de slag te gaan

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 18:14 



 
Profiel   

Gaat prima hier, ze barst van de energie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 19:44 



 
Profiel   

Brigitte_D schreef
Hoe gaat het hier met iedereen en de paardjes? :D

Oooh ik kan niet wachten om met ollie aan de slag te gaan

[ [url=m/szbg1r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9bGO36.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dat kan me voorstellen! Ook wel een heel mooi paard!

Hier gaat ook alles super! Heerlijk genieten nog van het mooie weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 19:51 



 
Profiel   

Morgen halen wij valoroso op uit de opfok! Vind het zoooo ontzettend spannend *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 19:54 



 
Profiel   

Brigitte_D schreef
Hoe gaat het hier met iedereen en de paardjes? :D

Oooh ik kan niet wachten om met ollie aan de slag te gaan

[ [url=m/szbg1r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9bGO36.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dat kan ik mij heel goed voorstellen:D

Spannend escade!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 20:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 39 [ 966 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen