Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 35 van de 39 [ 966 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]Veulens 2019

 
Profiel   

Hier gaat alles ook prima! Vandaag is de osteopaat geweest omdat ik het gevoel had dat Dottie mogelijk vast zou zitten in haar bekken.

Blijkbaar is ze enorm gevoelig aan haar eierstokken. Osteopaat heeft aangeraden om ze volgend jaar op een supplement te zetten voor haar cyclus. Als dat niet werkt eens op regumate zetten om de cyclus volledig plat te leggen en dan kijken of ze nog steeds zo gevoelig is.

Dus in het voorjaar eens kijken of dat wat helpt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 21:12 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Wij zijn er eindelijk weer klaar voor! Jelske is fijn hersteld. Ik ben bezig met mijn karretje opknappen. Binnenkort een nieuwe voorplaat zagen. De tandarts mag langskomen en dan kunnen we knallen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 19:28 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de "veulens"? Met Olivia gaat het goed in ieder geval.
Vandaag is mijn moeder weer eens gaan kijken en man oh man, wat een beul wordt het nu.


[ img ]

[ img ]

En nog steeds zo lief en voorzichtig, met haar grote knipperogen. Erg trots op haar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 21:09 



 
Profiel   

Ze is mooi wings love!

Zaar is nog steeds lief maar heeft jeuk van de regen,verharen/vacht en de deken die voor het eerst op is. Daardoor is ze nogal lomp. Ze is altijd al het liefst een schootpaard geweest maar eergisteren heeft ze mijn moeder rib gebroken. Die etter pletten mijn moeder tussen het hek omdat ze een jeuk plekje op der kont had en drukte mijn moeder plat tussen het hek. Der kont zit op de 1.60 dus ze is een uit de kluiten gewassen shetlander.
Oo en zaar der voortand zit los!! Dat heb ik niet gedaan toen ze mijn moeder pletten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 07:02 



 
Profiel   

Knap dier Wings! Ze ziet er goed uit.

Balen van je moeder haar rib, het is ook echt drama nu, Odin is ook alweer flink aan het verharen, ook super veel jeuk.

Ik heb paar weken geleden nog een shoot gehad met Odin: [ITP] Odin, nog altijd even knap. Zonsondergangshoot
Hij was echt top braaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 07:49 



 
Profiel   

Leuk om te lezen hoe iedereen aan het voorbereiden is op de volgende stappen bij de jonkies :)

Wings_love: bijna niet meer voor te stellen hè hoe klein en schattig ze waren, eigenlijk nog maar kort geleden. 'ineens' zijn het echt hele paarden al.

Hele gave foto's van Odin! Klinkt inderdaad echt heel braaf allemaal. Hoe groot is hij nu? Lijkt al flink aan de maat.

Die van mij staat nog steeds in de opfok, doet het erg goed in nog altijd een rustig, vriendelijk groepje. Ben nog altijd verliefd op z'n koppie <3
Hij is altijd wel mooi in verhouding gebleven maar er mogen nog wel wat cm's bij.

Vosje met z'n pony koppie :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 08:08 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de complimenten!

He bah, heel vervelend dat je moeder haar rib erdoor gebroken heeft! Ik hoop voor haar op een spoedig herstel.

Mooie foto's van Odin! En fijn als ze zo braaf zijn!

Marieke wat een lekker peuter koppie heeft de jouwe! Hoe groot is hij nu?
En inderdaad, ze groeien zo snel op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:52 



 
Profiel   

Heel lastig inschatten..heb van de week een meetlint geprobeerd ernaast te houden maar dat is niet zo nauwkeurig :')
Ik denk nog geen 1.60, 1.58/1.59 zoiets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:56 



 
Profiel   

Olivia ziet er goed uit, wordt al een heus paard zo vanaf de foto :)

Wat balen van je moeder zeg tirzasarah, hopelijk knapt ze snel op.

Odin ziet er ook goed uit, mooie foto's :j

Lieve foto Marieke, fijn dat ie nog lekker in de opfok staat.

Met de mijne gaat alles ook prima, niet echt een recente foto helaas. Ze is ongeveer 1.53 nu, niet heel precies gemeten want ze is bang voor de meetstok _O-. Gok dat ze nog wel even door groeit haar volle broer is iig bijna 10 cm groter, dat komt er bij haar hopelijk ook nog bij :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:37 



 
Profiel   

Dankjulliewel!
Kleine update van de tand, vanmorgen was hij er uit :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:32 



 
Profiel   

Wat een knapperds allemaal zeg! Ze worden nu ook steeds meer paard/ meer volwassen! <3

Mijn kleine meid ook!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:38 



 
Profiel   

Fijn dat de tand er uit is tirzasarah!

Oh wat een smeerpoets Lotte_Wessel, ze ziet er wel goed uit!

Mijne kan nog steeds uitstekend schooien om snoep :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 13:49 



 
Profiel   

Valoroso staat ondertussen alweer een maand op onze nieuwe stal. Hij is dikke vriendjes met de andere PRE <3
Het is wel een ontzettende ransbak op stal :+ Hoop dat dat nog een beetje bijtrekt :')


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:20 



 
Profiel   

Knapperts komen er voorbij zeg <3

Die van mij staat sinds een weekje weer op stal, ik denk dat ie nu rond de 1.61/2 is
Van de week even los in de cirkel gehad, hij kan wel echt fijn bewegen en toont dan ook echt een stuk groter :j
Hij is wel echt mega brutaal, dus word een hele uitdaging :')
Over 1,5 week staat de afspraak om hem te keuren, spannend :o

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 08:27 



 
Profiel   

Heel mooie paarden komen al voorbij, zien er al heel volwassen uit sommigen.

Mijn Safiraatje is nog wel een guppy hoor, lekker bijdehand, maar erg lief en makkelijk tot nu toe. We doen nu nog niets behalve af en toe wat wandelen en grondwerk, maar wil in het voorjaar rustig aan gaan beginnen met longeren etc.

we hebben onlangs gemeten en ze is nu 1.22. Haar moeder al voorbij (1.18) Ik ben heel benieuwd waar ze eindigt. vader is inmiddels 1.37.


[ img ]
[ img ]

Samen met haar grote vriend Elliot
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 09:39 



 
Profiel   

Dat krijg je met een licht paard escada die zijn heel goed in zichzelf vies maken _O-

Prachtig paard Maris, zo vanaf de foto lijkt er aardig wat power in te zitten.

Knap beestje hoor juval <3

Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer vandaag? Hier echt prachtig herfstweer. En de mijne krijgt al een aardig wintervachtje, vind haar met de dag knapper worden.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 09:53 



 
Profiel   

Ja! Het was hier ook heerlijk weer, even een stukje gewandeld. De boten waren zoals altijd doodeng :Y)

[ img ]


Daar gaan ze inderdaad weer allemaal lekker in de wintervacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 13:32 



 
Profiel   

juval schreef
Heel mooie paarden komen al voorbij, zien er al heel volwassen uit sommigen.

Mijn Safiraatje is nog wel een guppy hoor, lekker bijdehand, maar erg lief en makkelijk tot nu toe. We doen nu nog niets behalve af en toe wat wandelen en grondwerk, maar wil in het voorjaar rustig aan gaan beginnen met longeren etc.

we hebben onlangs gemeten en ze is nu 1.22. Haar moeder al voorbij (1.18) Ik ben heel benieuwd waar ze eindigt. vader is inmiddels 1.37.


[ [url=m/8Okh2F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DnEEvp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Samen met haar grote vriend Elliot
[ [url=m/1gqk3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JEqf8H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Safira vind ik echt super schattig!

Dat puppy mis ik echt bij Dottie. Ik en mijn vriend hadden het er gisteren toevallig nog over dat het echt heel snel gegaan is.

Ik heb Dottie niet meer gemeten maar ik schat haar rond de 1.50m.

Ik heb ze gisteren ook nog is 10 minuutjes aan de longe gehad en ze begint ook echt ontspanning op te zoeken in de draf. Dus hier een super trots vrouwtje dat elke dag verliefder word op haar puppypaard :').


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 13:52 



 
Profiel   

Wat gaan sommige hard naar een volwassen lichaam hier! Ik heb nog een mega puppy paard staan :D
Een ontzettende slungel en een baby wat betreft eten. Zelfs mijn moeder met weinig paarden kennis/ervaring zei vanmorgen nog: ze is echt nog zo baby he? Normaal eten veulens alleen zo toch?
En gelukkig is het plet incident hier bij die ene keer gebleven!
Hopelijk blijft het maandag goed weer, wij gaan verhuizen! Toch wel fijn dat ik altijd haar al veel mee heb gehad op de trailer en er dus ook geen stress is voor het laden bijv. Mijn paarden hebben straks met zijn 2tjes een loods van 150m², helaas nog geen paddock dus hier moeten ze het de eerste 1 a 2 weken mee gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 15:09 



 
Profiel   

Hele topic uit het oog verloren, maar wat zien ze er allemaal goed uit!

Hier gaat alles ook zijn gangetje. Daan blijft nog een jaar in de opfok, volgend jaar oktober komt ie thuis. Merk echt dat ie nog even tijd nodig heeft en nog niet aan werken toe is.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 17:35 



 
Profiel   

Altijd leuk om nieuwe dingen uit te proberen..

Ik heb gisteren wat foto's gemaakt met dit mooie herfst weer kon ik het niet laten. En ze staat er weer op precies zoals ze is, lenig met kapsones _O-

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 15:25 



 
Profiel   

Leuk eline!

Wij zijn 2 weken terug met de paarden over gegaan naar het nieuwe huis. We zitten super dichtbij de kliniek in emmeloord en gaan volgende week dan ook daar naar de tandarts, ik ben benieuwd of ze een mooi gebit heeft. Verder staan ze hier nog in een oud geiten weitje met een berg!!! Volgens de paarden helemaal het einde en de fruitbomen die er naast staan ook, kan je lekker tussendoor scheuren :):)
Loonwerker is vandaag geweest en snel zullen de fruitbomen en berg weg gaan... ze moeten plaats maken voor een bak/paddock:D
Van het voorjaar maar eens kijken of er niet op een ander stukje een berg gemaakt kan worden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 19:03 



 
Profiel   

[ img ]

Denk maar niet dat hij ook maar een voet over dat draad zet hoor. :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 00:30 



 
Profiel   

Leuk tirzahsarah en altijd handig een kliniek met tandarts dichtbij. Mijne gaat volgend jaar denk ik voor het eerst naar de tandarts,ben ook heel benieuwd hoe het er uit ziet.

Haha absolem, groot gelijk dat ie er niet over gaat. Voor hetzelfde geld komt er opeens een monster uit tevoorschijn _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 09:47 



 
Profiel   

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Vandaag wel even een extra trots momentje die ik echt even wil delen


[ img ]

Hoofdstel al een paar keer vaker geoefend, zadel nog nooit, en omdat ie zo nuchter reageerde ook maar meteen de singel vast geknoopt, wat uiteraard ook geen enkel probleem was. Ben zo ongelofelijk trots <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 21:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 35 van de 39 [ 966 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen