Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Life is a happy game for Passion.

 

Wat zijn ze mooi allebei <3 Van harte gefeliciteerd! Moeders mag er inderdaad ook wel wezen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 15:35 



 
Profiel   

Prachtig zijn ze, allebei! Schattig veulentje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 17:11 



 
Profiel   

Knap veulen met dito mama <3
Gefeliciteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 21:01 



 
Profiel   

Mooi veulen uit een mooie mama inderdaad! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 21:22 



 
Profiel   

VanHuisUit schreef
Wat een waanzinnig knap veulen (uit een zeer knappe merrie _/-\o_ ). Prachtig.

Hebben jullie een groep fokmerries dat ze daarin gaan, omdat je zegt ze gaat in de groep. Lijkt me doodeng allemaal maar natuurlijk voor het gezond en sociaal opgroeien van het veulen absolute noodzaak.


Hey! Dankjewel :) Ze staan nu nog op een stal waar geen andere merries en veulens zijn. Ze gaan maandag naar Lelymare. Hier komen ze in een gemengde groep met andere merrie’s, veulens, jonge paarden enz. Ze hebben de ruimte dus heel spannend vind ik het gelukkig niet. En het is inderdaad heel belangrijk voor het veulen om in een groep op te groeien (ook met leeftijdsgenoten). :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 21:28 



 
Profiel   

Rivano schreef
Wat een prachtig stel! Zowel moeder als dochter zien er super uit. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Welk model zadel heb je eigenlijk op de foto met het roze dekje? Dat ziet er interessant uit.


Bedankt! Ze heeft een Empire zadel op. Zou niet precies weten welk model:) Misschien dat je online wat meer erover kan vinden! Het is een erg fijn zadel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 21:29 



 
Profiel   

Bedankt voor alle lieve berichten! Vandaag weer wat foto’s gemaakt. Ze groeit zo hard! Zal ze vanavond even op bokt zetten:) Als jullie alle spam ook leuk vinden, zelf kan ik er geen genoeg van krijgen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 21:31 



 
Profiel   

Heel veel plezier met je prachtige Ebony, ik heb een vijf jarige hengst van Ebony en nog nooit een dag spijt gehad. Prachtige moeder ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 23:11 



 
Profiel   

Hof_Arcadia schreef
Heel veel plezier met je prachtige Ebony, ik heb een vijf jarige hengst van Ebony en nog nooit een dag spijt gehad. Prachtige moeder ook!


Bedankt! Wat leuk om te horen! Hoe is zijn karakter? En zijn bewegingen? Passion is vrij nieuwsgierig en wat bijdehand :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 09:13 



 
Profiel   

Gefeliciteerd wat een knapperds !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 09:59 



 
Profiel   

Hij heeft een heel laconiek karakter maar is wel heel scherp. Maar op een fijne manier. Heel cooperatief en leert snel. Zijn stap had iets ruimer kunnen zijnen is eigenlijk zijn minste gang, zijn draf is heel ruim en gedragen. Kan echt zo gemakkelijk schakelen. Achter is hij net als zijn vader beresterk. Hele mooie ruime galop en een super balans heeft ie. Mooie makkelijke hals en diep zwart van kleur. Wel is hij op 1.65 m blijven steken. Zijn moeder is 1.74m, dus dat had ik niet helemaal verwacht maar dat vind ik geen punt meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 10:41 



 
Profiel   

Wat een mooi paard en veulen!! Veel succes met ze .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 10:46 



 
Profiel   

Prachtige merrie, prachtig veulen. Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 11:42 



 
Profiel   

Hof_Arcadia schreef
Hij heeft een heel laconiek karakter maar is wel heel scherp. Maar op een fijne manier. Heel cooperatief en leert snel. Zijn stap had iets ruimer kunnen zijnen is eigenlijk zijn minste gang, zijn draf is heel ruim en gedragen. Kan echt zo gemakkelijk schakelen. Achter is hij net als zijn vader beresterk. Hele mooie ruime galop en een super balans heeft ie. Mooie makkelijke hals en diep zwart van kleur. Wel is hij op 1.65 m blijven steken. Zijn moeder is 1.74m, dus dat had ik niet helemaal verwacht maar dat vind ik geen punt meer


Dat klinkt heel leuk! Ben benieuwd hoe Passion gaan worden. Wij willen ook vooral het achterbeen sterker krijgen, daarom hebben we ook gekozen voor deze hengst. Wij hebben ook advies gekregen van het KWPN. Ze vonden Ebony, Iconic B en Imposantos goede hengsten voor haar. Ebony heeft uiteindelijk onze voorkeur door zijn sterke achterbeen en het is ook een heel lief en werkwillig paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 19:20 



 
Profiel   

Prachtige merrie en ook prachtig veulentje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 20:17 



 
Profiel   

Prachtig stel, daar mag je best vaker foto's van laten zien hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 21:01 



 
Profiel   

Bedankt allemaal! Ik was helemaal vergeten de foto’s erbij te plaatsen.. Dus bij deze!

Van vandaag:
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Van gisteren:
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 00:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd !! *\o/* Prachtig stel !
Is het de bedoeling om haar aan te houden als opvolger ?
Veel geluk ermee !

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 10:56 



 
Profiel   

<3 <3
Ik bleef twijfelen om een laatste veulentje te fokken uit mijn merrie, om te houden als opvolger. Maar door jouw topic ben ik nu wel overtuigd! :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 11:46 



 
Profiel   

prachtig!

Wat zijn je toekomst plannen met haar? Is ze voor de verkoop of houd je haar zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 12:41 



 
Profiel   

Jeetje wat een gaaf veulen, en mams is ook echt lief en prachtig!

Mocht je het veulen ooit kwijt willen... wauw! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 12:43 



 
Profiel   

Wat een leuk veulen! Prachtige merrie heb je ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 15:22 



 
Profiel   

Té lief! Wat een aandoenlijk veulen, en wat een prachtige mama <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 18:35 



 
Profiel   

Ik ben fan

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 20:22 



 
Profiel   

KahluaB schreef
Gefeliciteerd !! *\o/* Prachtig stel !
Is het de bedoeling om haar aan te houden als opvolger ?
Veel geluk ermee !


Bedankt! Ze blijft zeker bij ons :o De mama betekent heel veel voor ons, het veulen nu vanzelfsprekend ook!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 22:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen