Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 72 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Oh dat is minder. Hopelijk niks ernstigs.

Parker ziet er goed uit <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 09:03 



 
Profiel   

ajesca123 schreef
Leuk om ze allemaal te zien zo.
Mijn 2 jarige ruin doet het helaas niet best op het moment.
Lijkt wat atactisch in het achterwaarts gaan en zit ineens dof in zijn vacht.
Geen idee wat er mis is maar ga hem geheel laten checken en even bloed laten onderzoeken.
Hij is gelukkig niet mager maar als ik de andere jonkies in de groep bekijk doet hij het duidelijk minder goed

Ahh nee! Hopelijk kunnen ze achterhalen wat het is!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 09:43 



 
Profiel   

Het viel mij ook op dat er zo weinig lelijkerds zijn :o (in de zin van naarlingen) :D
Met Dexter gaat het goed, viert in mei zijn tweede verjaardag en is in maart gecastreerd. De castratie (halfbedekt) is gelukkig goed verlopen en zonder verdere complicaties. Alleen was hij moeilijk onder zeil te houden en moesten ze hem bijspuiten. De dierenarts noemde hem een doerakje want na de castratie werd hij te snel wakker en wilde hoe dan ook opstaan en daardoor konden ze hem geen pijnstilling meer inspuiten. Dus dat hebben we later oraal toegediend. Het helen van de wond ging volgens het boekje en we hebben hem op advies van de DA anderhalve week 24/7 op de wei gezet en dat heeft duidelijk geholpen om de zwelling tegen te gaan.

Ik schat dat hij nu zo rond de 1.45 meet, ik hoop dat ie (nu hij gecastreerd is) nog flink wat centimetertjes erbij pakt zodat ik met mijn 1.70 erop pas.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En ajesca123, ik hoop dat het allemaal meevalt met jouw ruin en dat ze het kunnen fiksen. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 11:03 



 
Profiel   

Wat een knapperd jj4! <3

Mijn morgen jarige job wordt vandaag gecastreerd en rontgelogisch gekeurd en dan ocdtje er gelijk uit gehaald wordt net gebeld dat hij die wel had.
Hij kreeg al behoorlijk praatjes en ik hoop dat hij hierdoor echt nog wel wat de hoogte in gaat ik denk dat hij nu net aan 150 is en hoop toch wel dat hij boven de 160 uit gaat komen :\ [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 11:44 



 
Profiel   

JJ4 schreef
Het viel mij ook op dat er zo weinig lelijkerds zijn :o (in de zin van naarlingen) :D

Ze zijn dan ook geen jnaarling meer, maar twenters ;)

Fijn dat de castratie goed is gegaan.

Ajesca hoe is het nu, weet je al meer?

CF succes met de operaties van vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 11:55 



 
Profiel   

Cf succes vandaag!
En nog een gecastreerd las ik. Altijd fijn als dat goed gegaan is.

Ik hoop vandaag bloeduitslag te krijgen van mijn jonkie.
Helaas bij onderzoek rechtsvoor kreupel op buigproef.
En achterwaarts gaat echt heel moeizaam. Lijkt alsof zijn achterhand op slot gaat.
Dierenarts zou vandaag ook de foto’s nogmaals goed bekijken die recent gemaakt zijn bij de keuring.
Mocht hij daar niks afwijkend op kunnen vinden dan gaan we toch maar naar de kliniek om hem binnenstebuiten te keren.
Geen idee wat er gebeurt is maar dat het niet goed is is wel duidelijk.
Hij is helemaal verliefd op zijn kleine vriendinnetje <3
Het echt zon lieverd [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 14:43 



 
Profiel   

@JJ4, fijn dat de castratie goed is gegaan, knapperd is het!

@Charmfaith, jammer van het chipje, maar fijn dat alles zo in 1 moeite geregeld kan worden, weet je inmiddels al of alles goed gegaan is?

@Ajesca, wat vervelend allemaal zeg, klinkt inderdaad niet heel fijn. Verstandig om het helemaal goed uit te laten zoeken, ik hoop dat het erg meevalt!

Hier gaat het lekker zijn gangetje! Phinne doet niet heel veel meer dan rennen, spelen, slapen en eten, een prima programma voor een (bijna) 2-jarige dus!

We hadden wat dingetjes gekregen van een vriendin, waaronder een Himalayaliksteen, die we aan een touwtje hebben opgehangen, veel interessanter dan de zout- en mineralenblokken die er al hangen, want deze kun je gebruiken als sloopkogel :D Ik vind het verbazingwekkend dat dat ding nog heel is, ze blijf hem maar in de rondte smijten, mafkees!

[ img ]

[ img ]

Oh, en even om te laten zien hoe ongelooflijk relaxt onze kudde is, dit kan hier gewoon zonder problemen, Phinne is de achterste, haar moeder staat naast haar


Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 16:52 



 
Profiel   

LaDonna75 schreef
JJ4 schreef
Het viel mij ook op dat er zo weinig lelijkerds zijn :o (in de zin van naarlingen) :D

Ze zijn dan ook geen jnaarling meer, maar twenters ;)


Weet ik hoor, maar had even teruggebladerd naar toen ze allemaal nog jaarlingen waren ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 19:10 



 
Profiel   

CharmFaith schreef
Wat een knapperd jj4! <3

Mijn morgen jarige job wordt vandaag gecastreerd en rontgelogisch gekeurd en dan ocdtje er gelijk uit gehaald wordt net gebeld dat hij die wel had.
Hij kreeg al behoorlijk praatjes en ik hoop dat hij hierdoor echt nog wel wat de hoogte in gaat ik denk dat hij nu net aan 150 is en hoop toch wel dat hij boven de 160 uit gaat komen : [ [url=m/D5pvNQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is het allemaal goed gegaan? Hoop dat hij net zo voorspoedig geneest als Dexter :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 19:14 



 
Profiel   

Mijn twenters gaan ook goed.
Ze komen aan het einde van het weideseizoen naar huis.
Dan laat ik ze keuren en castreren en gaan we wat met grondwerk beginnen.
Dan ga ik ook de keuze maken welke ik hou en welke verkocht moet worden.

Peaky Blinders
[ img ]
(de rechter)

Pearl Jam
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 19:15 



 
Profiel   

Puppetje schreef
Mijn twenters gaan ook goed.
Ze komen aan het einde van het weideseizoen naar huis.
Dan laat ik ze keuren en castreren en gaan we wat met grondwerk beginnen.
Dan ga ik ook de keuze maken welke ik hou en welke verkocht moet worden.

Peaky Blinders
[ [url=m/YCvrjn.jpg]Afbeelding[/url] ]
(de rechter)

Pearl Jam
[ [url=m/8Gbey3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DiWc9k.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je al een voorkeur welke je wil houden, of het liefst allebei? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 19:22 



 
Profiel   

Ik heb al een voorkeur. De zwarte mag blijven. Ik vermoed dat Peaky te klein blijft voor mij. Ik ben vrij lang en niet slank gebouwd.
Pearl Jam heeft al een flinke maat en body dus past hij beter bij mij.

Ik heb nog 2 enters lopen dus ik weet ook nog niet of Pearl Jam definitief blijft, maar dat zien we tegen die tijd wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 19:45 



 
Profiel   

Ben vanavond gebeld hij stond weer netjes op stal.
Operatie is geslaagd hij is verder goedgekeurd met 2tjes & had in beide sprongen 1 ocdtje die zijn verwijderd morgen nog controle foto's maken en dan mag hij weer naar huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 21:36 



 
Profiel   

CharmFaith schreef
Ben vanavond gebeld hij stond weer netjes op stal.
Operatie is geslaagd hij is verder goedgekeurd met 2tjes & had in beide sprongen 1 ocdtje die zijn verwijderd morgen nog controle foto's maken en dan mag hij weer naar huis


Hopelijk knapt ie gauw weer op :(:) Het scheelt dat ze nog lekker jong zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 14:21 



 
Profiel   

Hij is weer thuis hoor *\o/*
[ img ]

Nu 3 weken boxrust en dan rustig beginnen met stappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 15:06 



 
Profiel   

Bosrust vanwege de ocd?
Fijn dat de operatie geslaagd is.

Noura ging even door de wei vanmiddag <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 16:36 



 
Profiel   

Hoeraaa Polletje is vandaag 2 jaar geworden! Echt een koningskind. Zaterdag gaan we weer even langs
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 17:10 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Bosrust vanwege de ocd?
Fijn dat de operatie geslaagd is.

Noura ging even door de wei vanmiddag <3
[ [url=m/5pvPQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaa klopt beide sprongen 1 ocd had hij. Blij dat ik het er op jonge leeftijd al heb uit laten halen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-22 09:28 



 
Profiel   

Sprietje <3
Ze begint eindelijk een beetje door haar pluisvacht heen te komen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 15:33 



 
Profiel   

@Charmfaith, fijn dat het allemaal goed is gegaan en hij weer thuis is! Accepteert hij de boxrust een beetje?

@Daihyo, ja hier komen ze ook eindelijk een beetje door dat pluis heen, heel fijn! Ik vind haar op deze foto trouwens juist een heel stuk minder sprietje tonen! Juist een mooie stoere dame!

Phinne heeft bedacht dat het best leuk is om MEGAstekelharig te worden _O- :oo Het is denk ik niet echt goed te zien op deze foto, zal eens een betere maken, maar haar flanken en kont en een stuk voor haar flanken zijn echt enorm wit aan het worden! Nou ja, opvallen doet ze toch al, dan nog maar een beetje meer straks haha!

[ img ]

Oh, en ze deed ook nog een gezellig spelletje verstoppertje met de deken van haar moeder die ik over haar hoofd gooide, dat maffe beest is werkelijk nooit ergens van onder de indruk +:)+

[ img ]

[ img ]


Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 16:42 



 
Profiel   

Oh Noura wordt ook zo stekelharig. Net als haar broer. Ik vind het wel leuk :D
Haar vlekken krijgen ook grijze randen.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 16:45 



 
Profiel   

Wij hebben de twentermerries, onze Prinsessen gisteren weer ingeschaard voor de zomer. We waren er als eerste, dus ze konden lekker rennen met z’n tweetjes.
https://youtu.be/6W02Zy0uM2o
Er zouden nog 8 bijkomen, ga binnenkort wel even kijken.

Prinses (v Kensington ) is behalve D-OC ondertussen ook PROK. Princess Lady (v Kjento) heeft een chip dus die gaat er in het najaar uit, ik vind dat fijner (en makkelijker) als ze weer op stal gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-22 13:41 



 
Profiel   

Ohh ik moet deze foto's ook nog even laten zien hoor! Van de week voor het eerst weer op het gras, en opeens zie je het, het wordt gewoon een echt paard, echt geen veulentje/naarling meer! <3 <3

[ img ]

[ img ]

En samen met haar knappe mama
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-22 10:05 



 
Profiel   

Nou, inderdaad <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-22 10:20 



 
Profiel   

Ik vind Noura nog wel erg puppy. Maar die is ook nog druk bezig om haar wintervacht te lozen :+
[ITP] Puppy paard Noura en haflinger Jim weer eens ITP

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-22 11:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 72 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen