Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Die laatste foto! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-22 15:12 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Kleine Philaina spam. Ze word morgen word ze alweer twee jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-22 20:40 



 
Profiel   

Glimworm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-22 22:11 



 
Profiel   

Dexter heeft voor de tweede keer een deken om gekregen. De eerste keer was ie nog hengst, toen heb ik er wel een uur over gedaan voordat ik hem relaxt genoeg vond om de deken op te leggen.
Nu is ie sinds maart geruind en het begint zichtbaar door te werken in zijn koppie want nu was het een kwartiertje werk. :) Sterker nog, hij sliep half. :o :Z
Over 2 dagen wordt ie twee jaar en ondanks dat ie nog wat aan de kleine kant is, zie ik hem wel weer duidelijk overbouwd staan, dus dat geeft de burger moed! :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-22 16:11 



 
Profiel   

Ze ziet er goed uit kevinsky!
Merk je nu nog iets aan het feit dat ze een oog mist?
Hier vandaag vervolg onderzoek gehad voor Par Fiero.
Bloeduitslag was top, ataxie test negatief, röntgenfoto’s goed.
Dus nu echo gemaakt van gebied rondom de kogel rechtsvoor omdat hij daar reactie gaf bij de buigproef.
Helaas al snel duidelijk dat hij een flinke beschadiging heeft aan de aanhechting van de tussenpees.
Tijd zal uit moeten wijzen of en hoe zich dat gaat herstellen.
Vermoeden is wel dat hij achter zo belabberd loopt door compensatie en groei.
Gelukkig is hij nog jong en heeft hij alle tijd om te herstellen.
Denk wel dat hij een extra dosis geluk kan gebruiken onze brokkenpiloot :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-22 17:06 



 
Profiel   

wat een rotnieuws toch ajesca123. Hopelijk herstelt het allemaal nog :(:)

leuke foto's weer allemaal!


Laatst bijgewerkt door loulou op 05-05-22 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-22 21:14 



 
Profiel   

Ja hij is echt niet geboren om oud te mogen worden heb ik altijd al het gevoel gehad.
Zo stom, ben eigenlijk heel nuchter in dat dat soort dingen maar bij hem heb ik dat gevoel altijd gehad.
Bloedmooi, super lief echt onze grootste knuffel en dan zo jong al behoorlijk stuk.
Ben er best een beetje naar van maar zijn “geluk” is dat hij nog zo jong is denk ik dan maar.
Mijn dochter heeft echt vanaf zijn geboorte de droom dat ze later met hem naar het strand gaat.
Ik ga enorm voor ze duimen dat ze dat gegund is :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-22 21:34 



 
Profiel   

Hopelijk zit je gevoel er helemaal naast en kan je dochter er later lekker mee over het strand galopperen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-22 21:39 



 
Profiel   

Wat sneu voor Par Fiero! Gelukkig weet je nu wat het is. En zoals je zegt hij is nog jong en hopelijk hersteld hij weer. :(:)

Aan Philaina merk je eigenlijk niet dat ze een oog mist. Ja je moet je er zelf bewust van zijn dat ze je soms niet kan zien. Maar afgelopen dinsdag bij de hoefsmid was ze super braaf. Hij doet eerste haar goede kant en daarna haar blinde kant. En dan merk je geen verschil. Soms vind ze het spannend om door een deuropening te lopen en heeft ze wat steun nodig, maar dat heeft haar moeder ook en die heeft wel twee ogen :')

Ze red zich goed in de groep, loopt nooit door het draad en is niet schrikkerig. Ze weet natuurlijk ook niet beter. Ik ben wel erg benieuwd hoe ze alles op gaat pakken als we straks aan het werk gaan. Of ze er dan ook 'meer last' van heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-22 21:43 



 
Profiel   

JJ4, Grappig dat het ruinen dan zo snel zoveel effect heeft.

Wat een pech Ajesca. Hopelijk kan het nog herstellen uiteindelijk :(:)

Manu is vorige week thuisgekomen uit de opfok en weer herenigd met haar moeder. En heel bijzonder dat ze elkaar na 1,5 jaar nog duidelijk herkenden. <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-22 22:37 



 
Profiel   

wow die lijken veel op elkaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-22 07:34 



 
Profiel   

Deze dikbil mocht vandaag voor de tweede keer mee de straat op. En dat ging eigenlijk heel relax. Verkeer is ze gelukkig wel aan huis al gewend, dus de putdeksels maakte meer indruk dan een maaiende tractor.

En tussendoor even grazen


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-22 17:00 



 
Profiel   

Kijk nou <3
Vandaag met mijn bijrijdster een rondje gewandeld. En heeft Noura nog een stukje met haar aan de hand meegelopen. Zou toch tof zijn als we dat wat vaker kunnen doen op de nieuwe stek!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 16:44 



 
Profiel   

Dat zou ik ook wel willen zo aan de hand op een ander paard, maar dat durf ik toch niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 21:55 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze zo makkelijk zijn <3

Die van mij zijn opzich ook heel makkelijk maar verder dan van stal naar de wei wandelen doen ze hier nog niet.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 15:11 



 
Profiel   

Wat naar van Par Fiero. Staat hij in een groep? Want dan zou ik hem daar wel uit halen. En castreren voor zover dat niet is gedaan. Dit kan goed herstellen, maar dan moeten er geen gekke dingen meer gebeuren. Dus alle risico\s zoveel mogelijk weghalen.

Wij zijn met onze Pollewop ook nog even naar de kliniek gegaan voordat zijn groepje naar het land ging. We vonden zn sprongen toch weer wat dik (niet warm). Maar gelukkig niks aan de hand. Foto's zien er nog steeds super uit. Het kapsel zal bij hem altijd wel wat dikker blijven en volgens de veearts komt het door het spelen. Hengsten staan toch wat meer op de achterbenen. De sprongen toch nog even ingespoten en nu verder het land op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 15:25 



 
Profiel   

Babootje schreef
Wat naar van Par Fiero. Staat hij in een groep? Want dan zou ik hem daar wel uit halen. En castreren voor zover dat niet is gedaan. Dit kan goed herstellen, maar dan moeten er geen gekke dingen meer gebeuren. Dus alle risico\s zoveel mogelijk weghalen.

Wij zijn met onze Pollewop ook nog even naar de kliniek gegaan voordat zijn groepje naar het land ging. We vonden zn sprongen toch weer wat dik (niet warm). Maar gelukkig niks aan de hand. Foto's zien er nog steeds super uit. Het kapsel zal bij hem altijd wel wat dikker blijven en volgens de veearts komt het door het spelen. Hengsten staan toch wat meer op de achterbenen. De sprongen toch nog even ingespoten en nu verder het land op.


Nee hij staat bij mij thuis samen met mijn 2 jarige merrie.
Hij is als jaarling al gecastreerd.
Ze staan 24/7 op de wei nu.
Heb de wei in stukken opgedeeld zodat ze eigenlijk continu op flink gras staan en op wat kleine momenten na staan ze erg rustig en liggen ze vooral veel te slapen met een volle buik.
Rustiger dan ik hem nu heb kan je hem niet houden denk ik.
Op stal slaat hij de boel kort en klein.
Dus denk dat hij nu de beste kan heeft op herstel.

Wat fijn dat de foto’s goed waren.
Dat kapsel kan lang duren maar heb hier een revalidatiepaard gehad die had een sprong zo groot als een voetbal! Dat hele gewrichtskapsel was opgerekt na een klap en die heb ik na behandeling 24/7 de groep in gegooid.
Dat is helemaal weggetrokken uiteindelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 15:36 



 
Profiel   

Hier mogen we rustig aan weer gaan stappen na de operatie.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 20:27 



 
Profiel   

Wat zijn jullie paarden allemaal mooi en groot geworden. Ik ben al bijna 2 jaar niet meer actief geweest op dit topic , maar was zo nieuwsgierig.

Bombon is lang zo groot niet hoor en ook nog niet uit haar winterhaar en dat terwijl we in Spanje wonen. :P


[ img ]

We weten ook nog niet of we haar aanhouden. Het is wel een enorme knuffelkont , mak, nieuwsgierig en koel in het hoofd, net als haar moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 20:33 



 
Profiel   

Ajesca wat een pech, hoop dat het allemaal goedkomt met hem.

Ik heb mijne helemaal op de foto laten zetten hals en rug ook, en die was gelukkig helemaal goed.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 21:16 



 
Profiel   

Super knap allemaal, pokertje gaat ook goed en durft flinkt tegen z'n 3 jarige broer [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 13:57 



 
Profiel   

Wat balen van Par Fiero Ajesca, ik duim voor een spoedig herstel!

Wat fijn fokfanaat, toch altijd wel weer een opluchting!

Hoe groot is ie rocymax?

En voor de rest heb ik ook veel prachtige twenters voorbij zien komen!

Phinne is officieel een paard *\o/* van de week gemeten op 1.58! Volgende maand wordt ze twee.

Ik heb weer eens een filmpje van Phinne haar onverschrokken maffe gedrag. Het regende van de week zo hard dat ik even mest ging ruimen met een paraplu. Alle paarden stonden onder de schuilstal, maar ineens hoorde en voelde ik iets aan de paraplu, tja ik had het natuurlijk kunnen weten, Phinne had de keiharde regen getrotseerd om even te komen knabbelen _O- _O-


Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 19:33 



 
Profiel   

Ik lees dat de tweejarige al incl hals en rug op de foto gezet worden. Ik vroeg mij alleen af, is dat wel al goed te zien? Is dat niet gewoon nog kraakbeen nu?

Ik wil mijn tweejarige na de zomer op de foto gaan zetten (benen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 13:48 



 
Profiel   

Wat worden ze groot allemaal! Het baby gaat er echt wel af bij allemaal. Leuk om te zien!

Parker doet het ook goed! Groeit, eet en speelt lekker. Hij ontwikkeld zich zo mooi! Heel blij mee en super trots op hem <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 17:39 



 
Profiel   

Jemig wat een bink! Wat is hij al af :D

Noura is echt nog zo’n puppy. Al gaat ze wel wat uitdijen.
[ img ]

[ img ]


[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 18:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen