Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 68 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Jeetje caily, je hebt dus al eens flinke pech gehad.

Wauw lotte die is groot!! Wordt wel een hele knappe!

Klinkt heerlijk dorien een paddock paradise, ze zal veel leren in een gemengde kudde en fijn dat ze dan weer vlakbij is.

Ik kan ook slecht dingen uit handen geven als het om mijn eigen dieren gaat. Zelfs met mijn verzorgpaarden, heb ik er nog weleens moeite mee.

Gelukkig kan ik het met Maan nu zelf regelen.

:+
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:39 



 
Profiel   

Hahaha lekker nuchter _O-

Van de week wat geprutst met een balkje, vond ze best leuk :+
[ img ]

En daarna hebben we nog even los gespeeld. Vond ze leuk :):)






Oh en dit is mijn uitzicht van achter. Ik kan er nog overheen kijken :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:46 



 
Profiel   

Allemaal leuke update zeg! Ze worden groot! Letterlijk, de mijne helaas niet zo.

Idalgo is nu 1,46m en word in juni 2 jaar. Zijn achterhand is 1,52m.hoop toch dat hij minstens de 1,55m haalt. Hij is wel lekker breed gebouwd.

Qua grondwerk gaan we af en toe wandelen, 1x per week poetsen, of staart af en toe wassen.. Het is een speelvogel en hij pakt graag alles in zijn mond.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nog eentje van kerstmis haha.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 00:01 



 
Profiel   

Als zijn kont nu 1.52 is, gaat hij die 1.55 vast wel halen. Leuk paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 08:00 



 
Profiel   

Wat een heerlijk weer! de paarden staan weer lekker op de grote wei vandaag.

Snel een filmpje in elkaar gezet van mijn ' kleintje '


Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 13:20 



 
Profiel   

Wat leuk alle foto’s! Wat worden ze snel groot!

Hier staan ze nog in de paddock want alles is nat met het water van afgelopen tijd.

Gelukkig doet hij het goed! Over 2 weken naar de kliniek samen met zijn vriend en meteen foto’s en castratie geregeld.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 15:44 



 
Profiel   

Zo, wat een paard al! De onze zijn nog een stuk kleuteriger :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 19:36 



 
Profiel   

Die van mij ook.
Wat een paard al. Liv ook. Die van mij is echt nog zo puppy. Een uit de kluiten gewassen veulen zeg maar :+

Oh en dat water valt toch best mee? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 19:45 



 
Profiel   

Wat heerlijk! De wei en zo’n droge paddock! Daar kunnen wij alleen maar van dromen. :=

Pino is maar een beetje uit overbouwd. En zoals jullie zien krijgt ie ook nooit eten. :))

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 20:27 



 
Profiel   

Oh wat een heerlijke foto's en filmpjes weer!!

Nevermind, wat een knapperd, en wat onwijs braaf zo met die krans om de nek!

Loulou, wat een geweldig filmpje! Is dat van nu? Wat zit jouw paardje strak in het velletje! Die van ons is echt een mega-haarbal!

Bianca, wat toont die van jou al groot zeg! Echt al een paardje! Zitten volgens mij wel goede gangen op, zo te zien aan de foto!

Daihyo, die van jou blijft toch ook echt geweldig hoor, fantastisch nergens bang voor, lekker aan het plonzen!

Wauw Julia, wat een compleet paard al! En inderdaad, heerlijk overbouwd haha!

Met Phinne gaat het hartstikke goed, ze is nu 1.54 en wordt in juni pas 2, dus dat gaat qua hoogte ook wel goed komen denk ik, ze hoeft ook niet enorm groot te worden! Ze hebben zich twee dagen heerlijk vermaakt in de grote plas die in de paddock lag, echt de hele dag spelen in het water, zo leuk!

Dagje aan het strand :D
[ img ]

[ img ]

En dit blijft haar allergrootste hobby, touwtjesknagen. Als ik een van de paarden uit de paddock of de wei haal om te gaan rijden komt ze altijd aangesneld om maar even op het halstertouw te kunnen kauwen, maf paard!
[ img ]

Oh en samen met de rest slapen blijft ook een heel grote hobby :Z
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 20:33 



 
Profiel   

Hier zijn Armando en Shakira ook allebei flink in de groei, achterhand staat beduidend hoger dan de schoft.

Shakira vertrekt maandag naar haar nieuwe baasje. Ze heeft een flinke reis voor de boeg, want ze gaat helemaal naar Irak :oo

En Armando is een paar dagen terug echt 2 geworden. Hij blijft zo'n ontzettend leuk en grappig paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 21:49 



 
Profiel   

Vooral op de laatste foto is het echt al een paard Bianca!

Pino is ook al een flinkerd! net zo'n dikke kont als Liv :')

Wow wat een water bij jullie Daihyo!

Zo herkenbaar Marinev. Liv loopt ook altijd met een touw in haar mond, ik word er zo gek van :')
Ja dat filmpje is van gisteren. Ze zit echt heel dun in haar vacht inderdaad. Eigenlijk te dun. Ik heb haar afgelopen winter 3 keer een deken op gehad, omdat ze het bij ons in open veld gewoon koud had. Die dunne vacht heeft ze niet van haar moeder, want die is net een Tinker als ze in haar wintervacht schiet.

Wij zitten op hele droge zandgrond. Het gras is eigenlijk te lang de winter in gegaan, dus nu met droge dagen zet ik ze er toch maar alvast een paar uurtjes op. Alles wat ze niet eten zal ik moeten maaien in het voorjaar vrees ik. Het is zo lang, dat het om is gevallen en de onderlaag gaat rotten.


Naar Irak! Hoe krijg je ze daar naar naartoe verkocht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 09:29 



 
Profiel   

Ik vind ze in dit seizoen allemaal niet op hun mooist. Die drek overal maakt het er niet beter op. Kan niet wachten tot ze weer lekker in het voorjaarszonnetje in het lange gras lopen. Hoewel dit weekend qua weer echt heerlijk is!
Moet wel zeggen dat ik qua karakter echt steeds gekker met Pino word. Zo nieuwsgierig en mensgericht, geniet zichtbaar van alle knuffels en aandacht.

Phinne is echt een dropje zo. Met haar touwtje en die leuke aftekeningen in haar gezicht. <3

Mooi dat Shakira is verkocht GA! Ik ben niet zo bekend met de paardenwereld in Irak, maar kan me voorstellen dat zij wel blij zullen zijn met zo’n prachtige Arabische merrie!

Heeft iemand hier ervaring met het ontklitten van een staart die echt mega mega vies is van modder, klei, mest, cribox en noem t maar op? Eindeloos wassen met conditioner en flessen cowboy magic meuk erin? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 09:42 



 
Profiel   

Zij er iemand modder??!!
[ img ]
[ img ]

Ik heb de hoop opgegeven om Phill netjes te houden.dat komt van het zomer wel weer. Philaina plonst doelbewust in de meest erge modderplassen die ze kan vinden. :+

Zo leuk om te zien hoe groot iedereen word. Philaina is vooral vies en dik, echt tonnetje rond op dit moment! Ze krijgt een klein handje brok en voor de rest alleen ruwvoer. Maar man o man het is een bijzettafeltje! Hopelijk gaat ze zo weer de lucht in en raakt ze wat babyvetjes kwijt. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 10:00 



 
Profiel   

Het water is gelukkig weer weg :D

Noura is mooi op gewicht nu. Is wat dikker geweest, maar heeft wat ingeleverd in de winter. En dat is prima zoals het hoort :j

Julia: ik zou eerst wassen met green spot remover tot het schoon is en dan met de detangler.

Phinne ziet er ook goed uit!

Goldenarrow: verkopen jullie vaker naar het buitenland? Spannend lijkt me!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 10:07 



 
Profiel   

Ook zoveel water !!

Hier ook
Vandaag 285 dagen. Nog 15 en dan hebben we weer de 300 dagen.

Gister de nieuwe camera’s opgehangen en heel blij met het nacht zicht !

[ img ]

Zijn jullie ook al rond deze dagen aan het spieken op de camera ?

Vanaf morgen is het beeld weer weg dan word er een nieuwe stroom kabel getrokken.

Oh kwaliteit van bokt maakt het alsof het een enorm slechte camera is haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 12:58 



 
Profiel   

Dat schiet alweer op Janine, spannend!
Hier geen veulentje dit naar.

Camera hangt wel nog steeds, ik vind het super fijn op in de stal te kunnen kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 13:07 



 
Profiel   

Hier hangt ie ook al een jaar of 2 continu.
Half april komen hier weer twee veulentjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 16:24 



 
Profiel   

Volgens mij had deze koper via EHorses gereageerd. We verkopen wel eens vaker naar het buitenland, meestal België maar we hebben vorig jaar ook een paard naar China verkocht bijvoorbeeld. Toch gek om te bedenken dat de paarden verder de wereld over reizen dan dat ik ooit gedaan heb, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 20:36 



 
Profiel   

Hahah ik zette het in het verkeerde topic

Lekker slaap :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 20:38 



 
Profiel   

Grappig dat iedereen hem zo groot vindt, voor mij is hij nog steeds de kleine man… Wel inmiddels 1,60m

Leuk filmpje Daihyo! Echt een waterrat.

Pino is ook al groot Julia

Fijn die hulp met paarden binnen halen MartineV. Volgens mij heeft ze het heerlijk in de groep.

Jeetje wat spannend Goldenarrow, helemaal naar Irak! Veel succes.

Julia, hier wassen met mensen shampoo en conditioner en dan liters met Powerstriegel. Dat werkt hier het beste.

Ik ben ook echt toe aan voorjaar. Maar eerst de twee mannen naar de kliniek (voor castratie).

Hebben twee keer met de trailer geoefend, gewoon los met heel veel wortels. Vandaag liep hij zo de klep op:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 21:12 



 
Profiel   

Heb je andere topic bijgehouden Daihyo. gelukkig staan ze alle 6 droog en gezond.. Blij dat Noura samen met Jim staat..

Ik heb zondag mijn dikbil naar de kliniek gebracht, vanaf vandaag is het geen wilde hengst meer 8-)

Nu wachten op het telefoontje, ik weet dat het een standaard routine is voor hun, maar ik ben blij als ik het telefoontje krijg waarbij ik hoor dat alles goed is gegaan..


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 09:14 



 
Profiel   

Hij ziet er wel relaxt uit <3

Ja alles staat nu droog inderdaad. Wel op stal, maar gelukkig samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 09:30 



 
Profiel   

Ik heb nog nooit een paard gehad wat zo relaxed is Atchoum.. Wel eerder trekpaarden, maar hij is wel extreem makkelijk.

Hij vindt werkelijk waar niks eng, alles leuk, iedereen is zijn beste vriend of je hem nou voor het eerst ziet of dagelijks.

Mijn valkuil is dat is niet over mijn eigen gestelde grenzen heen ga omdat ie zo makkelijk is. Tot nu toe hoeft ie natuurlijk niet meer dan te eten, groeien en spelen. Hij kan netjes meelopen, zijn voeten optillen, wordt bekapt uit de hand etc., maar dat is in mijn ogen gewoon het veulen a-b-c..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 09:43 



 
Profiel   

@Goldenarrow, wauw, helemaal naar Irak, hoe is het gegaan?

@Loulou, hilarisch dat die van jou ook zo gefocust is op touwtjes, moet er altijd zo om lachen, goed om te weten dat ze niet de enige mafkees is!

@Julia, ik begin er niet aan, ze zijn hier binnen no time toch weer te smerig om aan te pakken, maar anders zou ik wassen en dan heeeeel veel equishine erin denk ik.

@Kevinsky, bah, vreselijk die modder, nu dus ook extra genieten van het mooie weer! En ze worden er hier wel mooi waterproof van, dat is wel weer fijn!

@Janinevv, ideaal die camera zo! Welke is dat?

@Bianca, ja, ze heeft het fantastisch in de groep, ze zijn zo perfect met zijn zessen, ben elke dag weer onwijs blij daarmee! En wat ideaal zo met de trailer, perfect als ze dat normaal gaan vinden!

@Kimendana, hoe is het gegaan? Wat een onwijs lieve uitstraling heeft hij!

@Daihyo, wat een onwijs vervelende toestand bij jou zeg. Hoop dat het inmiddels wat opgedroogd is en je paardjes weer lekker terug kunnen. Gelukkig de komende tijd geen extra water meer!

Ik ging vandaag met mijn andere paarden lekker springen, en Phinne stond zo enorm verlekkerd en enthousiast te kijken de hele tijd, dat we voor haar ook maar even een sprongetje hebben opgebouwd. Eigenlijk de eerste keer dat we dit zo gedaan hebben, word best heel blij van wat ze laat zien, en zo braaf, zo makkelijk eroverheen steeds! Lot uit de loterij dit paardje!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Heel trots op zichzelf
[ img ]

Doet ze best leuk toch!?



En deze omdat hij gewoon zo leuk is en het plezier dat de paardjes de hele dag hebben zo laat zien. Ze hebben genoten van de plas water die er lag, de hele dag waren ze erin aan het spelen, zo leuk!

Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-22 17:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 68 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen