Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 65 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Ik meld mij hier ook! Geboren in juli 2020 :D

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 14:11 



 
Profiel   

Wat groeien ze allemaal snel zeg en ze worden steeds knapper.

Bij mijn meisje gaat het ook zo snel
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:07 



 
Profiel   

Wat een leuke bonte Mellers!

Mijn bonte groeit ook zo snel <3 :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:19 



 
Profiel   

Mijn kleintje gaat voor mijn gevoel niet zo snel, qua groei.

[ img ]
[ img ]

Naast mijn PRE van 1.66 m.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 15:11 



 
Profiel   

Jouw bonte is ook best wel aan de maat zo te zien Daihyo.

JJ4, ook al een leuke bonte. Knap ding.

Ik hoop de mijne volgende week zaterdag weer eens te zien na bijna 3 maanden dan. Ben benieuwd.

Ik heb onder voorbehoud van goedkeuring nog een 2,5 jarige halfbroer van hem gekocht. Dezelfde papa. Oeps :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 07:53 



 
Profiel   

Mag ik ook mee kletsen? Heb vorig jaar voor het eerst een veulen gekocht (nu jaarling). Hij staat hier aan huis. Las laatste pagina’s iets over castreren, zijn er al “plannen”? Ik twijfel ook over wanneer we dat gaan doen. Wil hem ook meteen op de foto zetten dan. Wonen op 100m van het bos dus wil het liefste wachten op eerste nachtvorst, dat alle vliegen weg zijn.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:23 



 
Profiel   

biancaaaa, die van mij wordt geloof ik volgende winter op de opfok meegedaan met de hele bups tenzij zij echt opmerken dat het al vroeger moet gebeuren. Hij gaat dan ook ineens op de foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:44 



 
Profiel   

De bengeltjes :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 18:44 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Wat een leuke bonte Mellers!

Mijn bonte groeit ook zo snel <3 :D

[ [url=m/3z5ISU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dankjewel! :D

Ik vind Noura ook zo leuk, lees regelmatig jouw topics over haar. Vind haar maanoog echt heel tof <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 16:45 



 
Profiel   

Nou, Phinne is zadelmak hoor! :D *\o/*

[ img ]

Zo grappig, onze kat vindt de paarden allemaal doodeng, behalve Phinne, die is haar beste vriendin, te schattig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 21:37 



 
Profiel   

Ahh, schattig <3

Armando heeft een nieuwe deken gekregen. Het oranje staat hem goed, al zeg ik het zelf :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 21:45 



 
Profiel   

Wij gaan Alba morgen nog eens een bezoekje brengen in de opfok. Is van juli geleden dat ik hem gezien heb :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 08:10 



 
Profiel   

Dextertje gaat mooi. Ze hebben veel plezier samen <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 15:20 



 
Profiel   

Wordt bijna zonde om straks ze manen kort te maken _O-

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 11:49 



 
Profiel   

Flinke bos!
Parker zijn manen heb ik toen hij van het land kwam geknipt :P

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 13:02 



 
Profiel   

Charmfaith je zal zien dat als je ze korter haalt, dat ie er dan veel volwassener uit zal zien. Hadden we ook met onze Pumba. We (nou ja ik) had veel moeite om zijn babymanen af te knippen, maar nu het eraf is heeft het ook wel weer wat. Onze jongen wordt groot (en met de dag knapper) <3

Gisteren met Meike wat kerstfoto’s gemaakt van onze paarden. Pumba had al kranstraining van haar gehad, maar dat was steeds wel een dingetje. Gisteren deed kennen boven verwachting goed. Hartstikke braaf en die krans droeg ie of ie nooit anders deed, de topper!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 08:29 



 
Profiel   

Super foto!

Wij doen af en toe wat gekke dingen. Gister een rondje met mijn haflinger gereden en toen voor de grap maar de pad op de rug van Noura gelegd. Ze had er een mening over zeg maar _O-
[ img ]

En we hebben even in de bak gespeeld. We doen af en toe wat basis dingetjes in de bak. 1x per 2 weken ofzo. Beetje wandelen, halt houden, pasje terug, pasje opzij met de billen. En dan klik haar los en gaan we even spelen. Vindt ze leuk. Het mooie is dat ze altijd super relaxt is en bij mijn prrrrrt even helemaal los gaat :D
Je kan we zien dat er quarter in zit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 10:01 



 
Profiel   

Ze moet nog wel wat in de pad groeien :))

Ik heb net ook even met Armando gespeeld, de kinderen waren met de bal aan het spelen, maar hij was in de paddock gerold. Dus daar maken we gelijk maar even gebruik van om hem het targeten aan te leren :)) Hij is echt zo leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 16:44 



 
Profiel   

Oh geweldig <3

Haha ja die pad is echt nog te groot. Ik hoop wel dat ze nog wat langer wordt in de rug, want dit is voor een westernpad al een vrij korte :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 18:54 



 
Profiel   

Leuk al die beelden! Worden al hele paarden zo.

Heb een meetstok aangeschaft om af en toe te kijken hoe groot hij is, hoop namelijk dat hij minimaal 1,7m haalt…

Schoft:
[ img ]

Billen :D
[ img ]

[ img ]

Verder merk ik dat het frisser wordt, heb er af en toe ‘s ochtends mijn handen vol aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 16:10 



 
Profiel   

Ik zie dat we het topic toch een beetje aan de gang moeten houden (Ik krijg de grote rode letters Let op!, etc. :D :D )

Wat worden ze groot allemaal.
Met onze Polunin zijn we afgelopen dinsdag weer op de kliniek geweest voor controle.
Voor degenen die het misschien niet meer weten... Polletje (piekhaar) kreeg toen hij net 1 jaar oud was een dikke sprong en zijn beide sprongen op de foto gegaan. Foute boel want hij zat helemaal vol OCD, ook een aantal grote stukken, waarvan 1 bij de rolkam (geen fijne plek). En nog 1 op een wat moeilijk bereikbare plek. De dierenarts die de foto's had gemaakt gaf het advies inslapen. Volgens hem konden de OCD niet met een atrosocopie verwijderd worden maar moest het gewricht opengelegd om ze eruit te halen. Dat zou teveel schade geven. Hij zag er niks in. Hij zei: Sommige veeartsen zullen het best nog willen proberen, maar dat is zonde van je geld. Ik zie hier niks in.
Dat was toch wel even slikken. Vervolgens naar mijn eigen veearts met de foto's. Die trok zn wenkbrouwen op. Volgens hem was dit wel te doen met een artroscopie. Zo gezegd, zo gedaan en Polunin werd geopereerd.
En met succes. Het gewricht was schoon en er was geen schade in het gewricht opgetreden. Na 2 weken boxrust en 1 week in de loopstal samen met nog een andere zielepiet, mochten beide na 3 weken bij de grote groep vriendjes die inmiddels al op het land liep.
De veearts wilde hem eigenlijk in oktober alweer zien voor controle, maar was toen zelf ziek, zodat alle afspraken opschoven. Dinsdag was het dan zover. Tussendoor waren we natuurlijk nog een paar x gaan kijken en vonden we de sprongen al mooi geslonken, maar we zijn natuurlijk geen veearts.
Afgelopen dinsdag dus het grote moment. Zou het nog goed zijn? Normaal staat er natuurlijk 6 weken rust na zo'n operatie en hij ging krap na 3 weken alweer zn groepje in.
Maar alles ziet er picobello uit. Zelfs de botranden zijn helemaal glad. De veearts zei: dit zijn gewoon goede keuringsfoto's. Hij zei ook; Die andere veearts zei toch inslapen? Nou, van deze ga je heel veel plezier krijgen.
s avonds de champagne maar even opengetrokken *\o/*

Verder is het een heerlijk dier. Niemand op de praktijk kon geloven dat hij gewoon in de opfok stond. Zo braaf als hij is, hadden ze daar nog niet meegemaakt. Keurig achter mn dochter aan meelopen, zich heel braaf laten behandelen. Bij 1 sprong was het kapsel nog wat verdikt, die heeft de veearts ingespoten. Maar komt helemaal goed. Ook dat liet hij braaf toe. En ook zo het veewagentje weer opgelopen. Onvoorstelbaar. We zijn enorm happy met hem.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 13:52 



 
Profiel   

Wat een heerlijk dier Babootje. Dat zou je met mijn Arezzo niet voor elkaar krijgen :+
Gelukkig komt alles nu wel weer goed en heb je een second opinion gedaan. Voor hetzelfde geld had je nu gewoon geen paard meer dan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 13:58 



 
Profiel   

Wauw!! Wat een onwijs goed nieuws! Ik heb me nog wel eens afgevraagd hoe het nu met hem ging. Zo tof dat jullie hebben doorgezet, prachtig resultaat!!


Hier gaat het nog steeds top, paarden staan heerlijk 24/7 buiten in een deel paddock en een deel wei, ze spelen zo leuk met elkaar! Phinne heeft qua groei nog een klein beetje een achterstand bij de andere jaarling die we hebben staan, maar ze is natuurlijk ook enorm ziek geweest, gaat nog wel bijtrekken volgens de dierenartsen. Ze is nu 1.52 op 18 maanden.

Geweldig ook om te zien hoe goed de natuur het regelt, supergoede isolatie die dikke wintervacht:

[ img ]

Echt genieten op ochtenden zoals vandaag, het is dan zo ontzettend mooi!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 14:02 



 
Profiel   

Wat fijn Babootje, want dat is toch wel heel spannend - als er wordt gesproken over inslapen en je gaat dan toch opereren. Gelukkig kan er veel tegenwoordig!
Mooie vos trouwens :) !

Ik zal zelf ook weer eens wat posten. Coming soon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 14:06 



 
Profiel   

Wat fijn Babootje! Hij ziet er goed uit!

En fijn dat het met Phinne ook zo goed gaat!

Met Parker gaat het ook super! Die groeit lekker door. Hij is nu 1.60m

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 15:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 65 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen