Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 74 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Gaaf paard die Parker!
Noura wordt ook al groot! Bij Rosie hangt het van de foto af, soms al heel paard, soms nog baby

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 17:16 



 
Profiel   

Phill is vooral Hollandsch welvaren _O-
[ img ]
[ img ]

Qua foto's, geen idee eigenlijk. ik vraag me dat ook altijd af. Maar prok keuren dan vanaf 1 september het jaar dat ze 2 worden. Dus dan zou er wel al een goed beeld moeten zijn.
Maar goed, ze blijven ontwikkelen en zich in de problemen werken. Dus de foto's kunnen altijd later nog anders uitpakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 17:51 



 
Profiel   

Onze Prinsessen lopen 'op de klei' boven Groningen.
Natuurlijk zijn ze nog steeds identiek getekend, maar je kunt steeds beter zien dat de ene dressuur-gefokt is en de andere een springpaard moet worden.

Ze doen het goed en ik vind het altijd wel bijzonder om te zien dat ze toch in de koppel meestal met z'n tweetjes lopen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 18:39 



 
Profiel   

Dexter begint er volwassener uit te zien, ook een beetje Hollandse welvaart, maar ach dat mag :o

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 00:01 



 
Profiel   

Hij is zo gaaf jj4!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 08:30 



 
Profiel   

Er is een groepsapp over dit jaargang. Voor degene die erbij in willen kunnen mij een berichtje met hun nr en naam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 08:35 



 
Profiel   

Dexter is gaaf <3

Noura wordt ook op een andere manier heel volwassen :+
Deze maand is de shet de l*l _O-
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 08:46 



 
Profiel   

xLeticia schreef
Ik lees dat de tweejarige al incl hals en rug op de foto gezet worden. Ik vroeg mij alleen af, is dat wel al goed te zien? Is dat niet gewoon nog kraakbeen nu?

Ik wil mijn tweejarige na de zomer op de foto gaan zetten (benen).


Prok mag ook al vanaf april in het jaar dat ze 2 worden, dus neem aan dat ze alles gewoon goed kunnen zien.
Ik heb die van mij toevallig afgelopen week helemaal op de foto laten zetten. Was gelukkig helemaal goed.

Dexter is heel gaaf geworden!

Haha die noura

Wat een mooi stel kendra!

Phill en rosie zien er ook rond en gezond uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 09:56 



 
Profiel   

Wat leuk al deze tweejarige!
Ik heb die van mij niet als veulen gekocht, maar hij is van mei 2020 en ik lees dus graag met jullie mee.

Wilde je pb doen voor de groep maar klikte mis dus even mijn nummer verwijderd :')

Dit is onze ukkepuk. Erg ondervoed door diastase naar gaat nu als een stijgende lijn. Hij moet wel nog enorm groeien in de hoogte en breedte.

Pirate Jack’s Azumar, Johnny Depp x Chippendale
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-22 06:29 



 
Profiel   

Moet even mijn overwinning delen :o
Voordat Dexter bij mij kwam werd hij bekapt in een box, maar dat moest natuurlijk anders. Echter kreeg ik 3 hernia’s te verwerken dus oefenen met hoefjes optillen, kon ik niet zelf. Bekappen moest echter wel doorgaan dus gebruikte ik op aanraden van van de DA domosedan omdat hij nogal explosief kon reageren. Gelukkig leerde ik een topmeid kennen, die ook nog eens paardencoach is en samen met haar hebben we geoefend en vandaag was de dag dat we het in de praktijk moesten brengen.
Ik hield hem zelf vast en de hoefsmid had er extra tijd voor uitgetrokken.
Wat denk je, hij stond als een huis. *\o/*
Hij heeft geen misstap gedaan, keek lekker om zich heen, rook eens aan de bips van de hoefsmid :D , kauwde wat hooitjes van de baal naast hem en binnen een kwartier was de klus geklaard. Ben zo onwijs trots op hem <3
Dit beloofd wat voor de toekomst :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 11:37 



 
Profiel   

Polletje is afgelopen donderdag gecastreerd en maandag weer terug gegaan naar de opfok.
Dat moest wegens het samenstellen van een nieuwe groep, nadat er weer een paar hengsten waren opgehaald.
Er bleven te weinig hengsten over om ze hengst te laten en hij blijft nog even de winter in de opfok staan.

Het is een ongelooflijk braaf dier. Loopt gewoon mee aan touwtje over het erf alsof hij dat altijd al doet.
Ook weer braaf het vrachtwagentje opgelopen voor de terugreis.

Toch wel een vrij donkere vos geworden. Meer naar leverkleur. Ik denk dat hij iets groter gaat worden dan zn moeder. Hij heeft een mooi model en is vrij lichtvoetig.


[ img ]
[ img ]
https://www.youtube.com/watch?v=hduaK3oMf2w

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 12:06 



 
Profiel   

Leuk om te zien hoe ze het allemaal doen! Het meeste zie ik in de groepsapp. Maar toch leuk om hier nog wat te zien!

Parker doet het ook goed! We zijn deze maand wat begonnen met grondwerk. Hij vind het helemaal leuk en doet het super!
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 13:25 



 
Profiel   

Wat een kanjer zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-22 15:03 



 
Profiel   

Wauw wauw mooi, het worden al hele paarden!

Pokertje met z'n ruim 1,75 ook

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 20:05 



 
Profiel   

1,75m?! :wow: Poker heeft zo te zien wel voldoende power! Hij lijkt daarin best veel op zijn vader. :D

Dan is phillie maar een kleintje rond de 1,60m. In omvang maakt ze dat nog steeds wel goed hoor. <<) :))

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 21:04 



 
Profiel   

Jeetje al die jonkies worden al echte paarden :D

De tijd gaat zo snel!

Manu geniet wel van haar leven denk ik, zo’n 1 á 2 keer in de week doe ik een stukje wandelen of een beetje grondwerk en voorderest mag ze nog lekker opgroeien. We hebben sinds een tijdje ook 2 jonkies in de kudde waar ze lekker mee kan spelen!

Daihyo , hoe groot is Noura inmiddels? Ze lijkt al vrij aan de maat!

Ze zijn allemaal trouwens aardig aan de maat zeg!

Manu is laatst gemeten op 1,41. Nog 2 cm en ze is haar moeder voorbij!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 15:32 



 
Profiel   

Leuk al die foto's!! Wat zijn ze allemaal al volwassen aan het worden, ik vind Phinne echt nog een puppy, terwijl ze inmiddels de 1.60 wel redt!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 17:00 



 
Profiel   

Dorien: dat valt wel mee. Ze is nu denk ik 1.55 ofzo. Niet heel groot dus. Alhoewel, voor een paint dan wel weer aan de maat :D

Poker 1.75 :wow:
paasei :+

Philaina wordt wel een plaatje hoor!

En Manu ook. Ik hou van vlekken <3

Noura <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 17:06 



 
Profiel   

[ img ]
Begin vd zomer onze Skylar (v don cremello du bois)

Het wordt echt een mooie sportpony. Ze staat tussen hele grote dressuur jaarlingen, maar doet zeker niet onder qua beweging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-22 06:47 



 
Profiel   

Wauw en dat zijn onze baby's ineens alweer 2 jaar en gaan we naar de 3!

Wat gaat het ineens weer snel, met 2 jaar zijn het ineens alweer hele paarden.
Weet nog goed dat ik eroverin zat of die van mij een kleintje zou blijven, nou daar hoef ik mij nu niet meer druk over te maken.

Als veulentje weet je niet wat je koop, ik hoopte destijds dat het een kopietje van haar moeder werd, maar wat ik nu heb is een kopie + nog leuker.

Ze is met ieder mens lief, alleen weet heel goed dat ik haar baas ben.
[ img ]

[ img ]

Wat voeren jullie je paarden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-22 08:48 



 
Profiel   

Momenteel hooi, een balancer en een paar keer per week Vitalbix Breed & Grow of Marstall Bergwiesen Mash. Maar niet meer elke dag. Ze doet het goed genoeg op hooi en de balancer nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-22 08:52 



 
Profiel   

Getty_maan , jeetje wat is ze gaaf aan het worden!

Manu krijgt (naast onbeperkt hooi natuurlijk) ook Vitalbix Breed & Grow en doet het daar heel goed op ! Ze is wel iets aan de dikke kant maar dat vind ik niet zo erg nu de winter er aan komt, dan gaat ze die extra spekjes wel nodig hebben. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-22 10:12 



 
Profiel   

Azu krijgt ook Vitalbix Breed & Grow (makkelijk voeren voor stal. En wij voeren hem verder alles op ruwvoerbasis bij.
Dit zijn oa Agrobs Myoflakes en melasse mix/grasbrokken.

Hij groeit goed! <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Heel leuk om te zien dat er zo’n diversiteit hier meepraat! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-22 07:34 



 
Profiel   

Ja leuk is dat, die verschillende rassen en types.

Ik heb gister even wat geknutseld met foto's.
Van links naar rechts: 0,5 jaar - 1,5 jaar - 2,5 jaar. Wat een verschil :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-22 07:52 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie gespuis?
Hier alles goed. Ze groeit nog steeds lekker door en wordt steeds mooier <3




[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 10:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 74 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen